2021-03-19, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Du glömde Steph och Katri

Svårt o se på dom om dom är fulla eller ej, Steph lipar ju hela tiden. Katti är som hon är och en glad jävla kärring. Hon är van vid Sweden rock så gårdagen var nog ingenting för henne jämfört med vad hon är van vid på somrarna i Sölvesborg
2021-03-19, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Är det ens bekräftat att dom hade sex? det blev ju total censur

I sängen juckades det hit o dit och tummar upp gjordes. De lär neka det idag men det vat tydligt vad de gjorde. Gamnacken hade även laddat upp med kondom
2021-03-19, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Gud vad Juddans familj, nära o kära, måste må och skämmas! Tänk att komma till jobbet, och kollegorna kollat på BB o spytt över deras dotter! Hade sjukskrivet mig om jag va i hennes krets!

Ja, men hon har en fördel att hon är flata. Hade en hetero man gjort så, hade han åkt ut med huvudet före
2021-03-19, 09:29
Medlem
LÄS DETTA ALLA:

Om ni missade heta stolen när Adrian berättar att han skulle kunna dejta Madde (och således besvarar maddes invit) så har fölande instagramkonto filmat och lagt upp det:
Emelieochadrian

De har även lagt upp Emelies och maddes heta stol

Varsågoda👍🏼
2021-03-19, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
I sängen juckades det hit o dit och tummar upp gjordes. De lär neka det idag men det vat tydligt vad de gjorde. Gamnacken hade även laddat upp med kondom

Jaha ok. Ja det missade jag. Då sov jag nog gött.
Medlem
Citat:
Är det ens bekräftat att dom hade sex? det blev ju total censur

inte en aning men enligt tråden +discord och diverse konton på instagram så verkar det som vara så
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Jag håller helt med. Hade man satt henne i en kropp tillhörande en tjej i nionde klass hade hon smält in väl.

Men det väcker frågan:

Vad leder till att man blir en vuxenfjortis? Hjärnskada? Stannat i utvecklingen? Ointelligens? För hon verkar riktigt trög. Men ändå snäll på något sätt? Säkert en tjej som lätt blir utnyttjad i relationer

Tror det är mestadels ointelligens och inkompetens. Hon säger inte så mycket vilket får mig att tro att hon vet att hon är korkad, men gör inget åt det. Det är lättare att ligga på bottenskalan av IQ-kvoten än att aktivt försöka ta sig ur den. Dumsnäll är hon definitivt, men inte på ett bra sätt hellre på ett sätt som är farligt mest för hennes egen del. Som du säger så är hon antagligen utnyttjad ganska ofta i livet.
2021-03-19, 09:31
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Svårt o se på dom om dom är fulla eller ej, Steph lipar ju hela tiden. Katti är som hon är och en glad jävla kärring. Hon är van vid Sweden rock så gårdagen var nog ingenting för henne jämfört med vad hon är van vid på somrarna i Sölvesborg

Steph var riktigt dragen men tror BB säger till henne.
Jo, så är det nog men Katti wobblade rätt bra när hon var på glasögonjakt. Var lite orolig att hon skulle drutta i poolen.
2021-03-19, 09:31
Medlem
Citat:
Ja, men hon har en fördel att hon är flata. Hade en hetero man gjort så, hade han åkt ut med huvudet före
Jag är oxå flata, och jag skäms ihjäl att detta Judith sysslar med , på något sätt skulle vara okej! Hoppas någon polisanmäler henne!
2021-03-19, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Helt sant.. och med ett ordförråd som får Cookie att framstå som en akademiker.

Räkna hur många gånger hon säger "såhär" och "asså" i en konversation. Blanda det med svengelska så har du en kombination som ger en normal människa mindre hjärnblödning.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Bara jag som tyckte synd om Tanja igår? Sjöodjuret var ju på henne som en jävla igel, och man såg verkligen hur obekväm hon kände sig. Hon sa ju till och med att Judith var cringe i köket för att det blev för mycket. Tanja bad ju Joel om hjälp, la sig bredvid och kramade om honom. Sen viskar hon till Joel, "Hon kommer", kort därefter lägger sig vithajen och börjar skeda Tanja. Kändes riktigt obehagligt. Ut med Judith förfan!
Det måste ju slå runt i skallen på henne så fort hon hamnar i poolen?

En sekund efter hon plumsat ner i vattnet blir hon ju förvandlad till rovgirig vithajs-hona som utsvulten glider omkring i hennes miniversion av False Bay, på jakt bland alla korkade säl-ungar som naivt leker och plaskar helt omedvetna om faran!

Det grunda vattnet gör att hon inte kan attackera underifrån, så ovanligt nog tar hon offren från sidan.

Om ni är uppmärksamma i kvällens avsnitt kan ni nog se hur hennes svarta döda rovdjurs-ögon rullar tillbaks i ögonhålarna just innan attacken, det är för att dom desperat kämpande offren inte ska klösa sönder ögonn när hon sliter dom i stycken med sina skoningslösa käkar.

Skämt å sido, det är riktigt riktigt vidrigt att beskåda hur hon beter sig! 🤢
Dom borde ju kasta ut den där människan omgående.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
inte en aning men enligt tråden +discord och diverse konton på instagram så verkar det som vara så

Ok. Jag missade säng situationen så det är möjligt att det hände då. Men lite mer tvek på poolen, båda var nakna och pedram var mellan hennes ben. Och tjötade på henne och hon sa nej. Sen blev det super censur. och då däckade även jag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in