2021-03-19, 08:36
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Problemet är bara Emelie törstar efter uppmärksamhet i huset, Säger Alex de orden så drar hon upp dem orden som en svamp.....

Vad jag menade var att hade någon sagt så till mig, hade jag sagt, "jaha, vad trevligt, eller jaha OK"" medan Joel (som utger sig för att vara hennes vän) istället vill trycka ned henne och säga "Vad vet han om det", med andra ord -》 det han säger stämmer inte
2021-03-19, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Varför sover Katti på soffan?
ongan prassla unda tääcke.OOh då kaan ja int soova
2021-03-19, 08:37
Medlem
Är det Tanja som ligger i samma säng som Pedram? haha hur fan sover hon
2021-03-19, 08:38
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tror vi att Emelie har missat chansen att få immuniteten av Adrian efter vad som hände igår (om det blir en sån tävling att alla får delta)?
Den är RÖKT så att säga tror nog i detta läge så finns det andra pjäser Officeren vill rädda, Om han inte drar spelet ut till fingerspetsarna och väljer just Emelie i LIVE så hon får svettas en smula men jag tror inte det!
2021-03-19, 08:38
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag köper vad du säger även om du blir road av tanja så kanske jag ser något annat i henne som är lite tragiskt faktiskt.Och Nardos stör jag mig på hela tiden. Sa i princip bara att hon ser ut att kunna festa utan att bli som en gris.Det var allt och då har du förstås träffat motsatsen så det blir liksom dödläge vad jag än säger till dig.

+1
Fast hon SKRIKER ännu mer när hon druckit.
2021-03-19, 08:40
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Vad jag menade var att hade någon sagt så till mig, hade jag sagt, "jaha, vad trevligt, eller jaha OK"" medan Joel (som utger sig för att vara hennes vän) istället vill trycka ned henne och säga "Vad vet han om det", med andra ord -》 det han säger stämmer inte
Jo jag vet Joel är enerverande & påträngande men vad jag ville peka på Emelie suktar av uppmärksamhet, Joel han söker den också och i tron i sitt huvud så är det fel alla kärleksrelationer som sker i huset då inte han har ngn då ska dem förstöras....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tror vi att Emelie har missat chansen att få immuniteten av Adrian efter vad som hände igår (om det blir en sån tävling att alla får delta)?

Ja, det är finito där. Men samtidigt vem ska han välja. Han är väl inte jätte nära Simon, Steffi.
Så det skulle väl vara Tanja då som han skulle rädda (om det blir en sån tävling) Men antagligen, känns lite väl mkt med 4 som hänger löst på Måndag och inga tävlingar på helger

Just de ja, glömde Pontus. Honom räddar han ju såklart
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Visst kan sanningshalten i påståendet ifrågasättas, men förstår inte Joels motfråga då Alex med största sannolikhet sett tjejorna utan smink eftersom han själv sagt att han kollat liven innan han klev in i huset.

Stoopid.

Nej, han har sagt att han har sett måndagsprogrammen, om det är sanningen är en annan femma.
2021-03-19, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin

Jag håller med! Hörde också när Joel sa det och jag blev ändå förvånad, tyckte det var en riktig elak motfråga. Märktes också på Emelie att hon reagerade på den för hon svarade ju ”jag tyckte iallafall det var fint sagt”. Men Joel är ju svartsjuk på ALLT där det kan finnas potential till relationer där han inte får delta
2021-03-19, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
+1
Fast hon SKRIKER ännu mer när hon druckit.
ja där är det ingen skillnad
2021-03-19, 08:42
Medlem
le-petit-liberals avatar
Judiths populäritet börjar minska! Yes!
2021-03-19, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja där är det ingen skillnad
hon är en liten kulting

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera