2021-03-19, 08:28
Medlem
Varför sover Katti på soffan?
2021-03-19, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jag känner inte människorna i huset men jag kollar på dom för att dom ska roa mig och det roar mig att se Tanja och det roar mig mindre att se Nardos. Hade jag varit rädd för hur människorna inne i huset kan uppfattas efter big brother-huset hade jag nog valt ett annat program att titta på. Jag vill se dom göra saker som man fick se förr i världen i big brother, fanns små tendenser till det igår, in med mer sprit och låt dom leva ut.
jag köper vad du säger även om du blir road av tanja så kanske jag ser något annat i henne som är lite tragiskt faktiskt.Och Nardos stör jag mig på hela tiden. Sa i princip bara att hon ser ut att kunna festa utan att bli som en gris.Det var allt och då har du förstås träffat motsatsen så det blir liksom dödläge vad jag än säger till dig.
2021-03-19, 08:29
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Igår när Emelie sa att Alex sagt att hon var vackrast i huset utan smink, avbröt Joel henne och sa högt "vad vet han om det?!".

Jag reagerade lite på det. Tycker det var lågt. Men avslöjande från Joels sida
2021-03-19, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Med den attityden ska man inte vara med I BB. Det är anledningen till att jag personligen inte är med (vill ej göra mig till åtlöje) men är man med i BB måste man vara beredd på att ta det.
ger man sig in i leken får man leken tåla menar du? Ja ok det är ett fritt land ingen tvingar dem
2021-03-19, 08:32
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Igår när Emelie sa att Alex sagt att hon var vackrast i huset utan smink, avbröt Joel henne och sa högt "vad vet han om det?!".

Problemet är bara Emelie törstar efter uppmärksamhet i huset, Säger Alex de orden så drar hon upp dem orden som en svamp.....
2021-03-19, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
kan man få en beskrivning?Var det eeeeeeyyyeee eller aaaabooo?

Hon såg ut att vara så till den milda grad förbryllad och förnärmad att hon inte ens kunde förmå sig att ackompanjera med någon av sina ljudeffekter.
2021-03-19, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hon såg ut att vara så till den milda grad förbryllad och förnärmad att hon inte ens kunde förmå sig att ackompanjera med någon av sina ljudeffekter.
oohoho så pass
2021-03-19, 08:35
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
ingen går säker när sjöodjuret jagar föda. Till o med ponne fick sig en rejäl attack igår.

Ja, hon är vidrig på fyllan!
2021-03-19, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Varför sover Katti på soffan?
Gissar på att peddot o tanja höll på i sängen 🤣 sen kanske hon inte orkar med Judith o ponne psykfallen
2021-03-19, 08:36
Medlem
Tror vi att Emelie har missat chansen att få immuniteten av Adrian efter vad som hände igår (om det blir en sån tävling att alla får delta)?
Medlem
Citat:

Visst kan sanningshalten i påståendet ifrågasättas, men förstår inte Joels motfråga då Alex med största sannolikhet sett tjejorna utan smink eftersom han själv sagt att han kollat liven innan han klev in i huset.

Stoopid.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag tror inte på att emelie är genuint kär eller vad man ska säga, hon hänger löst och det är inte många dagar kvar till måndag, kommer ni ihåg hennes taktik inför matchen på utegården? Få Tanja immun så att hon har större chans? Hon är desperat och nya snubben var en enkel target. Det är bara vad jag tror. Hoppas ponne åker för guds skull, han kan köra upp dom 15 laxen i jeppes dajma

Det tror jag också! Det fungerade iaf en vända för Tess.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in