2021-03-19, 01:43
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
De är ju Peddo man tycker är äcklig.
Ge de två veckor till så hade han satt på Judith, eller Joel.
Hon skulle aldrig göra nåt med honom nykter, och har tydligt visat att hon inte ens velat sova med honom.
Nu kommer han va som ett frimärke på henne så fort det serveras alkohol.

Men nu handlar det ju inte om Pedram, utan om Tanja. Hon valde frivilligt att knulla med Pedram i natt. Oavsett hur äcklig du eller någon annan tycker att han är, så tycker tydligen Tanja att Pedram är helt och hållet knullbar. Nu är jag visserligen snubbe och straight och jag har därför ett visst handikapp att bedöma sånt här, men objektivt sett skulle jag säga att Pedram ser bra ut, och att han ligger i närheten av Tanjas nivå. Dessutom ryktas det om att han har stor kuk.

Så, om Tanja en kväll är full och kåt, och Pedram är villig, varför skulle hon inte knulla honom? Förklara för mig som om jag vore en femåring.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Men Emelie har ju gjort samma sak. varför skulle han äcklas av madde men inte av emelie när de båda har gjort samma sak. emelie har dessutom gjort mer med joel och judith än vad madde har gjort.

Tror bara att han vill lära känna tjejen innan han hoppar i säng med henne. Han trodde ju att han kände emelie och titta vad han fick se ikväll. Tror tyvärr han kommer bli ännu mer försiktig med motsatta könet (speciellt madde som han erkänt intresse för) efter att ha sett den drastiska förändringen som Emelie gjorde på bar en natt

Har du sett att han överhuvudtaget har visat intresse för Emelie. Inte en chans. Alla är inte som gamnacken och hoppar på första bästa tåg. Han är intresserad av en tjej som på allvar håller sig borta från smuts. Han gillar och umgås med Nardos. Säga vad man vill så smutsar hon inte runt.
Medlem
Jag hoppas fortfarande på nardos och Adrian. Det vore kul. Han skulle vara sååå bra för henne
2021-03-19, 01:44
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Nä nu går jag själv och sover också. Godnatt på er, varit kul drag här i tråden ikväll
Medlem
Paladins avatar
Jag håller Tanja och faktiskt Adrian högst på min topplista just nu. Resten vette fan. Får sova på saken.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Haha det tror jag också. Det är ju mest ”jag jag jaaaaag” i henne.

https://imgur.com/a/LX7m7Sy
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Har du sett att han överhuvudtaget har visat intresse för Emelie. Inte en chans. Alla är inte som gamnacken och hoppar på första bästa tåg. Han är intresserad av en tjej som på allvar håller sig borta från smuts. Han gillar och umgås med Nardos. Säga vad man vill så smutsar hon inte runt.
Exakt.
2021-03-19, 01:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Klart hon är!
Men på 12-årings nivå.

https://imgur.com/a/LX7m7Sy
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 94jackar
Det kan man tycka. Jag hade inte direkt blivit sugen om en tjej sitter och pussar på en homo-kille för att sedan säga ''kan du skeda en stund med mig innan jag byter säng''
Inte jag heller. Jag hade undrat vad fan det är som händer och dragit
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Att han synade Emelie direkt och bara softat runt istället för att flippa ur som exempelvis Pedram, och sa "sluta spela spel, säg bara vart du vill sova så jag vet". Tyder på att han haft med en och annan tjej att göra i sitt liv som gjort såhär för det är vanligt bland oss, speciellt som unga att man försöker testa killen.

Kom ihåg när det kom ut att han var den nya deltagaren, så skrev några som gått på gymnasiet med han att han var populär i skolan. Idag i köket frågade Ponne om han behövt kämpa för tjejer och då svarade han nej. Så ja, han är en god karaktär tror jag och han har varit med om att tjejer tävlat om honom inna så vi kan lägga ner gay snacket nu. Han synade Emelie för bra ikväll

Hur som helst, bra kväll

Du har nog rätt faktiskt. Tror inte han är gay. Men förstår mig inte på hans beteende. Därför får han per automatik gay stämpeln. Haha fett illa egentligen. Men jag är den jag är
2021-03-19, 01:46
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Grodis, du är fan en av de vettigaste här! Hade jag kunnat så hade jag kastat över en bira till dig!
2021-03-19, 01:47
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men nu handlar det ju inte om Pedram, utan om Tanja. Hon valde frivilligt att knulla med Pedram i natt. Oavsett hur äcklig du eller någon annan tycker att han är, så tycker tydligen Tanja att Pedram är helt och hållet knullbar. Nu är jag visserligen snubbe och straight och jag har därför ett visst handikapp att bedöma sånt här, men objektivt sett skulle jag säga att Pedram ser bra ut, och att han ligger i närheten av Tanjas nivå. Dessutom ryktas det om att han har stor kuk.

Så, om Tanja en kväll är full och kåt, och Pedram är villig, varför skulle hon inte knulla honom? Förklara för mig som om jag vore en femåring.
Nej hon gör som hon vill, som vi ser.
Men efter att han va på henne första gången märktes det tydligt att hon tog avstånd från honom.
Han harbju dessutom varit rejält desperat vilket ingen i huset kan ha missat.
Men nu visar hon något annat och han tar för sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in