2021-03-19, 01:38
Bannlyst
Mammagruppen håller på att diskutera om Nardos tog Adrian för att hjälpa Emelie att få sova bredvid Alex lr inte.

Jag tror mest på att Nardos själv är kåt på Adrian.
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Jag tror. Emelie vill egentligen ha Adrian. Adrian "spelar svår" tycker hon. För att puscha honom hånglar hon med Alex och börjar ge sovplatsultimatum till Adrian vilket skiter sig i slutändan. Kontentan? Hon vill ha Adrian, Alex blev en del av det.
barnfasoner, pinsamt om det är så
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Nej hon sa att han inte behövde sova med henne, på samma sätt som hon gjort tidigare när hon velat försäkra sig om att han verkligen ska göra det.
Hon var ju rädd för att han skulle sova med Madde.
Tidigare ikväll pratade hon även ner Adrian för Madde efter att Madde sagt att hon tycker att han är "trevlig".

Om det nu är så att hon är intresserad av A och håller på o hånglar o flörtar osv.. tror hon på allvar Adrian kommer vilja ha henne efter det. Hon är ju körd. jag hoppas verkligen att hon menar allt hon sagt kring alex ikväll. Att Alex verkligen är hennes typ
2021-03-19, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Varför skulle han vilja det när hon slätar över en flata och en gaykille. Han såg ju allt. Han äcklas.

Citat:
Han äcklas av henne.

Men Emelie har ju gjort samma sak. varför skulle han äcklas av madde men inte av emelie när de båda har gjort samma sak. emelie har dessutom gjort mer med joel och judith än vad madde har gjort.

Tror bara att han vill lära känna tjejen innan han hoppar i säng med henne. Han trodde ju att han kände emelie och titta vad han fick se ikväll. Tror tyvärr han kommer bli ännu mer försiktig med motsatta könet (speciellt madde som han erkänt intresse för) efter att ha sett den drastiska förändringen som Emelie gjorde på bar en natt
2021-03-19, 01:40
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Om det nu är så att hon är intresserad av A och håller på o hånglar o flörtar osv.. tror hon på allvar Adrian kommer vilja ha henne efter det. Hon är ju körd. jag hoppas verkligen att hon menar allt hon sagt kring alex ikväll. Att Alex verkligen är hennes typ
Adrian är inte intresserad av någon så allt kvittar nog, skulle ja tro.
Medlem
Gutis avatar
Kära vänner. Sån här kväll i bb-huset gillar jag skarpt! Tack för sällskapet ❤️

Ikväll har följande åkt ner på bottenlistan om än ännu mer än tidigare: Joel, Judith och Madde.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Jaha sover alla nu tro?

Undrar fortfarande om det hände något med Stephi? Hittar henne inte i något sovrum eller andra kameror?? Sen kl 23 typ
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Mammagruppen håller på att diskutera om Nardos tog Adrian för att hjälpa Emelie att få sova bredvid Alex lr inte.

Klart hon är!
Men på 12-årings nivå.
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Om man är intresserad så håller man inte på med andra mitt framför ansiktet
Det kan man tycka. Jag hade inte direkt blivit sugen om en tjej sitter och pussar på en homo-kille för att sedan säga ''kan du skeda en stund med mig innan jag byter säng''
2021-03-19, 01:41
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488

Haha det tror jag också. Det är ju mest ”jag jag jaaaaag” i henne.
2021-03-19, 01:41
Medlem
Citat:
Nope. God karaktär.
Att han synade Emelie direkt och bara softat runt istället för att flippa ur som exempelvis Pedram, och sa "sluta spela spel, säg bara vart du vill sova så jag vet". Tyder på att han haft med en och annan tjej att göra i sitt liv som gjort såhär för det är vanligt bland oss, speciellt som unga att man försöker testa killen.

Kom ihåg när det kom ut att han var den nya deltagaren, så skrev några som gått på gymnasiet med han att han var populär i skolan. Idag i köket frågade Ponne om han behövt kämpa för tjejer och då svarade han nej. Så ja, han är en god karaktär tror jag och han har varit med om att tjejer tävlat om honom inna så vi kan lägga ner gay snacket nu. Han synade Emelie för bra ikväll

Hur som helst, bra kväll
2021-03-19, 01:42
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jaha sover alla nu tro?

Undrar fortfarande om det hände något med Stephi? Hittar henne inte i något sovrum eller andra kameror?? Sen kl 23 typ
Sover med Simon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in