Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Tack! De ser ut att ha tömt och återskapat lite från en mobil med dåligt batteri. Kan vara den.
Timing på raderingen är ju märklig men det var väl det där om att hon skrivit att hon önskade att LW var borta som skulle mörkas då.
Jo, det är klart, men samtidigt borde väl HD vara medveten om att S*illen kan ha kvar allt på sin mobil, även om han har en ny?
Kanske har hon raderat medvetet just där, men varför bara radera ett "block och inte mer?
Nu finns ju ändå "motivet" kvar i just S*illens mobil; att HD har sagt till S*illen att "
Egoist Hanna hoppas att L är borta
för alltid ... "
Hon borde ju också veta att S*illen har hört henne uttrycka sig mycket negativt om L och att hon skrivit något sådant, glömmer man (S*illen) nog inte.
Dessa saker får mig att tro att HD inte medverkat själv i mordet, även om hon helt klart beter sig suspekt.
För mig är det däremot helt otroligt att hon inte anar att SD är den skyldige. Hur mycket försvar man än har, så har jag svårt att tro att tanken inte slagit henne mer än som en flyktig tanke: "Vad har han nu gjort".
Varför skulle man säga sådant om man är delaktig i mordet eller ens anstiftare?
SDs taffliga försök till att ljuga, det borde väl HD vid det här laget efter alla förhör och hela FUP inse att det är orimliga förklaringar?
Jag begriper ingenting.