2021-03-18, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Har MÄ, EA varit tvångsinskriven på psyk? Hennes FB konto som nu verkar vara borta, verkar vara en orgie i det goda livet med partyn och jet set resor till exotiska platser. Var allt detta fejk? Hon ser ju väldigt bra ut.

Ja hon överklagade fortsatt psykiatrisk tvångsvård 2013.
Citera
2021-03-18, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Har MÄ, EA varit tvångsinskriven på psyk? Hennes FB konto som nu verkar vara borta, verkar vara en orgie i det goda livet med partyn och jet set resor till exotiska platser. Var allt detta fejk? Hon ser ju väldigt bra ut.

Beror ju helt och hållet på hur du definierar "det goda livet".

Inget av hennes liv skulle jag önska mina närmaste..
Citera
2021-03-18, 10:50
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
MÄ är inte prostituerad.

Däremot är hon psykiskt ytterst obalanserad och hamnar ofta i olika situationer där hennes borderlinepersonlighet får fullt utslag och hon ställer till det för sig själv och (framför allt) andra. Tänk henne som ett slags variant av Regina Lund eller Unni Drougge rent mentalt, fast värre.

Jag har för mig att det skrivits tidigare i tråden om att hon (EA) varit omhändertagen för vård för närmare tio år sedan, men jag hittar inte det nu.

Edit: Såg nu, två inlägg upp.

Jag hittar inte uppgifterna om vad som hände mellan EA och L*nnart Sjöb*rg (*=a) vid deras uppbrott 2015. Hon anmälde honom (för någon form av övergrepp) och ansökte om besöksförbud. Jag har inte FUP eller DOM om sådana finns.

Det som L*nnart Sjöb*rg (*=a) skrev två år efter separationen från EA är talande.
Två år i frihet!
«För två år sen idag så slog jag ett rekord i att gråta!
2015 var året då jag grät t.o.m. två gånger...
Första gången när det stod klart att vårt barn var dött i min hustrus mage. Det var vårt första missfall!
Några månader senare så var missfall nummer två ett faktum, och min frus humör gjorde det omöjligt att vara hemma. Jag flydde så mycket jag kunde, men saknade henne iaf när jag var borta. När jag väl kom hem så var hon kärleksfull i flera minuter, men sen började bråken igen...
För två år sen på dagen så urartade det då hon krossade mitt nylagda köksgolv med ett glas, hällde drygt en liter mjölk över hela köket, och flög på mig bakifrån så jag slog mitt huvud i hennes skrivbord!
Någonstans mellan krossandet av golvet och mjölken gav jag upp vårt förhållande, och mina tårar slutade inte rinna. Har aldrig gråtit så mycket i mitt liv! Var närapå svimfärdig...
Nu var svartsjuka, hot, våld, utpressning, lögner, snusk, borta ur mitt liv så varför grät jag?
Svaret är att jag aldrig älskat någon så mycket i mitt liv trots alla hennes diagnoser!
Nu får jag sova på nätterna när jag ska upp några timmar senare, har blivit lugn och min mage har inte längre besvär, mitt hus är inte längre en förvaringsplats för skräp, har aldrig haft mer pengar då jag slipper försörja någon som sket i VEM som försörjde henne bara hon hade mat för dagen, mina saker "råkar" inte längre gå sönder, jag har inte längre en känsla av att jag ska bli dödad i ett av hennes utbrott (eller få veta att hon tänker stoppa in en penna i mina ögon/klippa av mina tår med en sekatör när jag sover, eller elda upp mitt hus osv osv osv)...
Hoppas för allas skull att hon finner frid i sin själ - själv har jag fått tillbaka min frid...
Tack Gud för en andra chans i livet!»

https://lennartmsjoberg.blogg.se/2017/september/
Det LS beskriver känns bekant och kan illustreras med detta.
EA finns i "danger zone".

"Modell"
Crazy: 4-10
Hot: 0-10
Hot-crazy line: crazy = 4 + hot*6/10

No-go zone: hot<5
Danger zone: hot>5, over hot-crazy line
Fun zone: 5<hot<8, under hot-crazy line
Date zone: hot>8, crazy>7, under hot-crazy line
Wife zone: hot>8, 5<crazy<7
Unicorn: hot>8, crazy<5 (does not exist)

https://www.youtube.com/watch?v=pInk1rV2VEg

«Hot and crazy is exciting but dangerous»

Senast redigerad av lasternassumma 2021-03-18 kl. 10:55. Anledning: Såg nu...
Citera
2021-03-18, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Säkert blir det så. Det kommer att vitalisera den juridiska debatten under lång tid & ge upphov till en hel drös böcker
Fitta, är det värt priset?
-En betraktelse av Göran Larmbertz

Om man får önska:

"Det sitter oskyldigt dömda i våra fängelser - och det är delvis mitt eget fel"

ett erkännande av Göran Lambertz
Citera
2021-03-18, 10:53
Medlem
Mer.info.007s avatar
Två ensamma själar med alkoholproblem verkar ju som dom har hittat varandra
Citera
2021-03-18, 10:55
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Du har fel. Likvida medel är pengar enligt förarbetena.

Läs igenom detta så ser du att alkohol anges.
Citera
2021-03-18, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanna.s
Ber om ursäkt ifall den här länken redan är postad men det verkar vara en mycket märklig kvinna hon som anklagar lambertz. https://stoppapressarna.se/svenskt/allt-om-lambertz-kvinnan-som-anmalde-valdtakten

Denna länk säger allt,,, för guds skull lås in aset.
Citera
2021-03-18, 11:03
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Om man får önska:

"Det sitter oskyldigt dömda i våra fängelser - och det är delvis mitt eget fel"

ett erkännande av Göran Lambertz
Kanske en podcast?

Han kan bjuda in Glenn Schiller, Virtanen och Soran.
Citera
2021-03-18, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Läs igenom detta så ser du att alkohol anges.
Att sitta i krogen och bjuda på alkohol för att sen ha sex räknas inte som sexköp om det nu inte fanns en direkt överenskommelse om att gratis alkohol = sex.
Citera
2021-03-18, 11:04
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
[indent]Två år i frihet!
[i]«För två år sen idag så slog jag ett rekord i att gråta!
2015 var året då jag grät t.o.m. två gånger...
Första gången när det stod klart att vårt barn var dött i min hustrus mage. Det var vårt första missfall!
Några månader senare så var missfall nummer två ett faktum, och min frus humör gjorde det omöjligt att vara hemma.

Intressant det där med två missfall. Kan det vara så att hon själv gjorde så att hon fick missfall?
Citera
2021-03-18, 11:06
Medlem
Den digitala beviset som finns alltså inspelad samtal på telefon.. den är jag säker på att hon spelade in när hon planerade att sätta dit GL. HOn tänkte att genom det samtalet få honom att bekänna men vad jag har förstått så kan man tolka samtalet på olika sätt.

Hon är ett psykfall och borde intre få träffa killar.....så alla där ute sätt hennes ansikte på pränt och akta er om ni ser henne.
Citera
2021-03-18, 11:06
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NONVIOLONCE
Denna länk säger allt,,, för guds skull lås in aset.
Helt galet att han hålls häktad när man läser hennes bakgrund. Känns väldigt vagt och att frihetsberöva är väldigt hårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in