Citat:
Ursprungligen postat av
Mikase
Jag har också tappat intresset för honom. Inget sexigt eller spännande alls. Dessutom petar han i näsan heeeeeela tiden!
Däremot är det ju trist att hon friendzonar honom när han väl börjar få lite skinn på näsan.
Antar att hon gör det för att hon anser att madde är "bättre" och att det där bara är ett försvar för att hon vet att hon aldrig kommer att få adrian.
Men hennes busande är ju inte snällt, men det är ju för att hon vill sabotera för sig själv. Om det skulle vara puttenuttigt så är det ju flörtigt.
Klippa sönder kalsonger är trött och tråkigt. Mössan är ju en stark hint och skulle ju hjälpa honom i längden. Det är en jävla mössa, han har 1000 till tyvärr.
Ja alltså han ser ju bra ut, men det finns inget sexigt eller intressant med snubben eftersom han är så beige. Precis som Emelie säger. Jag tror att hon hade ett intresse men att det avtog under tiden, och det är ju inte konstigt.
Hennes bus var lite dumt, det tycker jag också. Skulle inte blivit glad om någon smetat sillspad i mina kläder