2021-03-18, 07:28
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Kan någon vänlig själ återberätta vad som hände igår kväll?
Självklart!

...

...

....

Varsågod!
2021-03-18, 07:38
Medlem
Varför är kranen på i badrummet?
2021-03-18, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baddest
Varför är kranen på i badrummet?

antagligen för att nån gör nummer 2
2021-03-18, 07:39
Bannlyst
Citat:
Kan någon vänlig själ återberätta vad som hände igår kväll?

Skulle vara fest men det blev hänga gubbe och andra lekar. Adrian och pedraz färgade håret. Slut.
2021-03-18, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Skulle vara fest men det blev hänga gubbe och andra lekar. Adrian och pedraz färgade håret. Slut.
Tack för infon.
2021-03-18, 07:55
Bannlyst
Citat:
Tack för infon.

Sen är det väl en avgörande match idag också.

Simon, Pontus och Tanja möter pedroz, Emelie och Stephanie om immunitet.
2021-03-18, 07:59
Medlem
Citat:

Den matchen blir spännande.
2021-03-18, 08:10
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:

Gula laget vinner över Rosa, trots att dom övade på kvällen igår. Bettar min vänstra pungkula på det! (Har redan bettat bort min högra pungkula efter att Therese fick lämna) Dock tror jag att det blir individuella tävlingar, annars kommer ju 3 hänga löst redan idag fram till Måndag.
2021-03-18, 08:24
Medlem
FÖRMIDDAG
- Väckning

- Brev om Airhockey: De som hänger löst gör upp i ett airhockey där de tre bästa kvalar in till eftermiddagens finalspel.

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Brev om immunitet: De tre bästa från airhockey-matcherna gör upp om en immunitet.

- Match på utegården: Alla möter alla och den som vinner flest matcher sitter säkert en vecka till i Big Brother

- Ca 17.00 slutfest och Alexander Eklund flyttar in i Big Brother
2021-03-18, 08:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Verkar som att Adrian har ett gott öga till Joel. Tror han är bög och det är därför han varit så ointresserad av brudarna.

Adrian verkar ju snarare sagt sugen på Madde
2021-03-18, 08:34
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
FÖRMIDDAG
- Väckning

- Brev om Airhockey: De som hänger löst gör upp i ett airhockey där de tre bästa kvalar in till eftermiddagens finalspel.

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Brev om immunitet: De tre bästa från airhockey-matcherna gör upp om en immunitet.

- Match på utegården: Alla möter alla och den som vinner flest matcher sitter säkert en vecka till i Big Brother

- Ca 17.00 slutfest och Alexander Eklund flyttar in i Big Brother

Nejmen vilken skräll att Big Brother tycker att det går bra att helt plötsligt byta gren nu när Judiths lag sitter säkert. Den såg man ju inte komma eller så..
De visste att hon skulle vinna igår om de körde hockeymatch igen.

Hoppas att den nya killen har med sig hjärtstartare för huset behöver en återupplivning.
2021-03-18, 08:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Jag har också tappat intresset för honom. Inget sexigt eller spännande alls. Dessutom petar han i näsan heeeeeela tiden!
Däremot är det ju trist att hon friendzonar honom när han väl börjar få lite skinn på näsan.

Antar att hon gör det för att hon anser att madde är "bättre" och att det där bara är ett försvar för att hon vet att hon aldrig kommer att få adrian.

Men hennes busande är ju inte snällt, men det är ju för att hon vill sabotera för sig själv. Om det skulle vara puttenuttigt så är det ju flörtigt.

Klippa sönder kalsonger är trött och tråkigt. Mössan är ju en stark hint och skulle ju hjälpa honom i längden. Det är en jävla mössa, han har 1000 till tyvärr.

Ja alltså han ser ju bra ut, men det finns inget sexigt eller intressant med snubben eftersom han är så beige. Precis som Emelie säger. Jag tror att hon hade ett intresse men att det avtog under tiden, och det är ju inte konstigt.

Hennes bus var lite dumt, det tycker jag också. Skulle inte blivit glad om någon smetat sillspad i mina kläder

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in