2021-03-18, 01:10
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
och man ser henne inte så mycket är underhållningen att du tycker hon är snygg? Berätta jag är nyfiken
Vänta, frågar du mig? Eller dig själv?

JAG tycker att Steffi är helt galet söt, osminkad eller sminkad, men när hon är helt fixad är hon LÄTT 10/10. Dessutom har Steffi en skön attityd, hon har humor, självdistans, självironi, hon snappar upp när andra driver (läs: Pontus), hon fattar elak och sarkastisk humor (läs: Pontus)..
2021-03-18, 01:15
Medlem
Jag kollade precis på några avsnitt från förra säsongen eftersom jag har aldrig följt den tidigare och guuud vad alla var hemska och bittra och hatiska mot varandra, det var så mycket paktsnack och backstabbing som pågick. Det var nog bara Sami, Alex och Jasmine som var någorlunda vettiga, alla andra var PURE trash. Den här säsongen är överlägset bättre.
2021-03-18, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

JAG tycker att Steffi är helt galet söt, osminkad eller sminkad, men när hon är helt fixad är hon LÄTT 10/10. Dessutom har Steffi en skön attityd, hon har humor, självdistans, självironi, hon snappar upp när andra driver (läs: Pontus), hon fattar elak och sarkastisk humor (läs: Pontus)..
Hon liknar mycket Jasmine från förra säsongen, fast betydligt fulare.
2021-03-18, 01:18
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Men jösses! Precis samma sak hände mig också. Och liksom du tyckte jag det verkade intressant och kollade på det. Tänkte just skriva om det här i tråden.

Men när vi ändå är inne på dialekter, kommer ni ihåg nordnorskan Karoline? Fram tills jag hörde henne hade jag inbillat mig att jag begrep norska perfekt. Men hennes norska begrep jag i bästa fall bara vart tredje ord av.

MVH/Gnomegirl.
Jo, nordnorska är helt obegripligt, det brukar vara många turister från Mo i Rana här och man fattar inte ett jävla skvatt av vad dom säger? 😖 Fullständigt omöjligt att kommunicera med dom.

Hmm, fast om jag minns rätt lät nog den där Karoline ännu värre.
Kom kanske ännu längre uppifrån typ Bodö/Tromsö?

Lustigt nog tycker jag det går lite bättre att förstå Norska kvinnor? Dom låter ju bara lite gulliga, med sitt lite sjungande språk som har ständiga tonarts-höjningar medans männen ju enbart låter jävligt korkade.
2021-03-18, 01:21
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Hon liknar mycket Jasmine från förra säsongen, fast betydligt fulare.
😁
Går inte jämföra dom, Steff utklassar Jasmine utseendemässigt och pulvriserar henne minst sagt karaktärsmässigt.
2021-03-18, 01:21
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag kollade precis på några avsnitt från förra säsongen eftersom jag har aldrig följt den tidigare och guuud vad alla var hemska och bittra och hatiska mot varandra, det var så mycket paktsnack och backstabbing som pågick. Det var nog bara Sami, Alex och Jasmine som var någorlunda vettiga, alla andra var PURE trash. Den här säsongen är överlägset bättre.

Nej!
Den här säsongen kommer gå till historien som den mest snöflingaktiga säsongen. När till och med fb slutar skriva inlägg i takt med att deltagarna går å lägger sig, så är det illa. Följde du tråden förra säsongen så hade du vetat att foliehattarna var på dygnet runt hos oss på den alldeles utmärkta tråden. Inte ett öga torrt när OG: s brände loss teori efter teori och inside info efter inside info.

Den här (2021) säsongen är som att stå i skit ända upp till halsen, i jämförelse med 2020.
2021-03-18, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Har Emelie stått upp för nardos eller tröstat henne nån gång i huset?
Tycker mest att Emelie klankar ner på Nardos och snackar skit om henne till andra
2021-03-18, 01:24
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
😁
Går inte jämföra dom, Steff utklassar Jasmine utseendemässigt och pulvriserar henne minst sagt karaktärsmässigt.

SKRIIIIIIK!
2021-03-18, 01:25
Medlem
Hade jag suttit som E gjorde med Madde och N så hade jag nog aldrig erkänt, nått. Man vet ju att E gillar AD men tillbaka vet vi ju inte då han ej visat så mycket. Mer från olika sidor har det ifall kommit fram att innan han gick in i huset var han intresserad av E och sen även han sa nått intresse till N att han hade för E . Men Ska det hålla på så här lär dom aldrig komma fram till nått. Och ikväll när Madde droppa att hon gillar Ad framför E gör ju inte saken bättre för E , hade jag varit i samma sitta så hade jag nog oxå backat mera och blivit osäker . Och att backa kan man ju erkänna i deras situation är ju inte bra , ju mer hon backar kanske Ad tror att hon ej är intresserad och kan då gå vidare istället om det nu är så att han har ett intresse för E. Men vi får väl se vad som händer . Få hoppas E får några titta frågor som kanske ge en hint till han att hon har nått intresse. Såg på nått konto på instagram , folk ville skriva till den nya killen innan han klev in att han skulle försöka få fram till båda E Ad att dom borde erkänna sina känslor om det fins några, så kanske man kan få nått svar på denna eviga katt och råtta leken
2021-03-18, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

ja dig ....ok då vet jag hur du tänker.Bara det att man ser henne inte så ofta.
2021-03-18, 01:26
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Nej!
Den här säsongen kommer gå till historien som den mest snöflingaktiga säsongen. När till och med fb slutar skriva inlägg i takt med att deltagarna går å lägger sig, så är det illa. Följde du tråden förra säsongen så hade du vetat att foliehattarna var på dygnet runt hos oss på den alldeles utmärkta tråden. Inte ett öga torrt när OG: s brände loss teori efter teori och inside info efter inside info.

Den här (2021) säsongen är som att stå i skit ända upp till halsen, i jämförelse med 2020.
Yes!
Var kanske inte så smart att förbjuda pakter? Förutom den patetiska castingen detta år då.
2021-03-18, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
😁
Det enda stephanie är ju att lipa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in