2021-03-18, 00:51
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Du tänker kanske på Gammalsvenskby, i Ukraina (!!!) ....

https://sv.wikipedia.org/wiki/Gammalsvenskby

Helt bisarrt, det dök upp på min YouTube för bara några dagar sedan, hade aldrig hört talas om det tidigare.

Men jösses! Precis samma sak hände mig också. Och liksom du tyckte jag det verkade intressant och kollade på det. Tänkte just skriva om det här i tråden.

Men när vi ändå är inne på dialekter, kommer ni ihåg nordnorskan Karoline? Fram tills jag hörde henne hade jag inbillat mig att jag begrep norska perfekt. Men hennes norska begrep jag i bästa fall bara vart tredje ord av.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-18, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
tycker mest att hon står i spiltan på utegården och röker
och man ser henne inte så mycket är underhållningen att du tycker hon är snygg? Berätta jag är nyfiken
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanfanfan83
Vad heter filmen? Haha

Det var nog The Rental
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Grym beskrivning. Blev mer trött på hennes skitsnack till slut än hela Peddo-gate. Tyvärr så kan jag förstå att hon kanske har problem med att skaffa vänner. Hon förstörde Steph i slutändan. Jag har gillat Steph, men inte vad hon har blivit nu. Senast idag skulle hon alltså skita i tävlingar och funderade att sticka självmant för att rädda sina polare. Det är inte friskt. Eller har dom kommit överens om att dela på stålarna?
Så sant grodan, tror Tess var för Steff som Glasman (och kannibalen) var för Sami på slutet.

Alltså en stor tung kvarnsten om halsen som drar ner hon, nu är ju Steff rätt tråkig och grinig och med ett ohygglig uselt ordförråd speciellt när hon är full, men gillar henne ändå av nån konstig anledning?
2021-03-18, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Men jösses! Precis samma sak hände mig också. Och liksom du tyckte jag det verkade intressant och kollade på det. Tänkte just skriva om det här i tråden.

Men när vi ändå är inne på dialekter, kommer ni ihåg nordnorskan Karoline? Fram tills jag hörde henne hade jag inbillat mig att jag begrep norska perfekt. Men hennes norska begrep jag i bästa fall bara vart tredje ord av.

MVH/Gnomegirl.
ja hennes norska var extra svår att förstå.Det var som skånsk norska
2021-03-18, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
öh.. okej?

och man ser henne inte så mycket är underhållningen att du tycker hon är snygg? Berätta jag är nyfiken xrlpyt
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-03-18 kl. 01:01.
2021-03-18, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Känner exakt samma! Emelie sjönk riktigt lågt i mina ögon och på min lista ikväll. Har shippat henne och AD sen dag ett men har nu märkt att hon är alldeles för omogen för officern och inte alls flickvänsmaterial.

Shippar madde och ÄnglaAnsiktet nu. Hon känns mer mogen och redo för en seriös relation. dessutom är hon varm och kärleksfull och har aldrig sett Adrian skratta och vara så glad som han var ikväll när han pratade med Madde

Har du lärt dig ett nytt ord flicka lilla? Du har SHIPPAT folk till höger och vänster nu hela dagen. Pissa och gå och lägg dig
2021-03-18, 01:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Känner exakt samma! Emelie sjönk riktigt lågt i mina ögon och på min lista ikväll. Har shippat henne och AD sen dag ett men har nu märkt att hon är alldeles för omogen för officern och inte alls flickvänsmaterial.

Shippar madde och ÄnglaAnsiktet nu. Hon känns mer mogen och redo för en seriös relation. dessutom är hon varm och kärleksfull och har aldrig sett Adrian skratta och vara så glad som han var ikväll när han pratade med Madde

Kan verkligen hålla med. Emelie har börjat visa lite "elaka" sidor, om man nu kan kalla det så. Stoppa en luktande fisk i hans jävla mössa och lägga den i garderoben med andra käder. Utan att ens stanna upp och tänka efter att det kommer lukta skit. Jag vet att hon tog ut fisken men det slabbiga spat är nog för att börja lukta. Hon har inga som helst bekymmer med det. Jag skulle bli skogstokig.

Sedan förslag att klippa sönder hans kalsonger och annat. Vi är ju inne på femte veckan så mycket börjar släppa för folk men hennes sidor börjar inte bli vackra.
Senast redigerad av kermith 2021-03-18 kl. 01:06.
2021-03-18, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
och man ser henne inte så mycket är underhållningen att du tycker hon är snygg? Berätta jag är nyfiken xrlpyt
haha nej jag ger upp att redigera det här jävla inlägget för trött.God natt på er ma råkes
2021-03-18, 01:04
Medlem
wolfiess avatar
undrar hur adrians ex ser ut
2021-03-18, 01:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Så sant grodan, tror Tess var för Steff som Glasman (och kannibalen) var för Sami på slutet.

Alltså en stor tung kvarnsten om halsen som drar ner hon, nu är ju Steff rätt tråkig och grinig och med ett ohygglig uselt ordförråd speciellt när hon är full, men gillar henne ändå av nån konstig anledning?
Bra jämförelse. Jag vet inte vad jag fortfarande gillar med henne, möjligtvis det jag gillade i början. Jag hoppas naturligtvis att hon kan hitta tillbaka till den Steph jag tyckte var spännande.
2021-03-18, 01:10
Medlem
Citat:
Adrian ligger så långt ut på sängen som det bara går, hans rumpa sticker nästan ut från kanten och har lagt en stor kudde mellan sig själv och emelie

Jag hoppas verkligen att det är för att han har fått känslor för Madde istället, de skulle vara så söta ihop

Han har alltid kudden på eller mellan så inget nytt bara för maddes skull

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in