2021-03-17, 23:32
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag tror att Madde absolut har sett bb innan. Hon sa iallafall innan hon gick in att hon ”fått höra” från familj och vänner om huset. Hon hade siktet inställt på Adrian innan hon ens kom in. GARANTERAT har ”familj och vänner” då berättat att Emelie och Adrian varit en grej.

Därför valde hon deras sovrum direkt. Därför blev hon nära Emelie direkt för att verka som en fin vän där inne till henne som ”inte vet något”. Idag har Emelie varit gladare än någon annan dag. Det ser ju Madde, då hugger hon till med det som vi nyss sett. Det är ingen slump.

Madde är slug. Jag sa det redan dag två hon var inne men då kunde jag inte sätta fingret på varför. Nu vet jag.
Är givetvis bara snack. Hon har en ansökningsvideo som är 4 månader gammal på youtube. Hon vet exakt vad hon håller på med, det handlar om 1 miljon kronor.
2021-03-17, 23:32
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Den som lever får se
Indeed. Oavsett vem av oss som har rätt kan vi väl enas om att samtliga är veklingar som inte bara tar vad de vill ha? Allt tisslande och tasslande, pikar, hintar etc är så jävla långtråkigt.
2021-03-17, 23:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortviken99
Alltid haft svårt för skånskan, men är nåt speciellt med Ystad-dialekten, fullt förståelig...
Enligt en kär gammal vän så är det inte heller riktigt Ystad utan mer öster ut. Min kära vän är själv från Ystad
2021-03-17, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Adrian flörtar på bra nu
Stick Nardos! lämna de ifred!! Tur som fan att madde inte har en joel inkörd i röven nu slipper vi äntligen honom

De verkar ha en mycket trevlig stund.
2021-03-17, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Enligt en kär gammal vän så är det inte heller riktigt Ystad utan mer öster ut. Min kära vän är själv från Ystad
Spännande 😉
2021-03-17, 23:35
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja, det vore intressant att få veta.

Undrar om fyrans konkurrentkanaler har pejl på att folk är missnöjda?
Tv5 skulle ju sitta på en guldgruva om dom tog över och körde/castade programmet exakt som när dom hade det sist.

För fan Femman lägg ner alla era jävla Filip och Fredrik möter nobody gives a fuck, och all annan ointressant skit ni har och kör Big Brother original style i halvårs-säsonger året runt!
Enda programmet ni behöver ha på er tablå, och ni skulle garanterat få mer tittare än ni har nu.

Hoppas verkligen kanal5 hugger rättigheterna när de väl kan det. Programidén och det sociala spelet är ju fantastiskt egentligen. Halvårssäsonger är en spännande idé.

Såg ett avsnitt från 2012 tidigare i veckan. Precis allt var bättre.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Adrian flörtar på bra nu
Stick Nardos! lämna de ifred!! Tur som fan att madde inte har en joel inkörd i röven nu slipper vi äntligen honom
har aldrig sett han så glad och gulhårig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Snacka om att Nardos stöttar Madde och Adrian när hon LÄMNADE de ensamma. Det hade hon aldrig gjort med Emelie och Adrian
Emelie och Joel har ju lyckats med sitt uppdrag att sära Adrian ifrån Emelie och nu ska Madde och Adrian paras ihop. Ne fy vilka äckliga "vänner" Nardos och Joel är... Ut med dom! Så otroligt falska människor.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Det räcker nu! Är så less på Adrian + Emelie, Madde, Nardos snack

Imorgon kliver Adrians riktiga kärlek in i huset. PUNKT

Då lär han få Joel som en stark kandidat i kampen.
Tänk efter, en musiklärare. Det måste måste komma högt på hans lista.
2021-03-17, 23:36
Medlem
Nä, inte dom här JÄVLA LEKARNA igen.
Nu skiter jag i detta. För övrigt kan de sluta skriva "fest" på schemat, när innebörden är några cider till Nardos och att Pontus som vanligt har lekledarrösten och absolut INGENTING är annorlunda från en HELT VANLIG jävla tisdag-morgon.

Godnatt på er i tråden. <3
- Det är roligt, roligare än BB, med våra olika åsikter om saker och ting.
(Hade aldrig kollat en sekund på programmet om det inte vore för er och denna tråd)
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortviken99
Spännande 😉
Ehum. Det kanske börjar bli
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja, det vore intressant att få veta.

Undrar om fyrans konkurrentkanaler har pejl på att folk är missnöjda?
Tv5 skulle ju sitta på en guldgruva om dom tog över och körde/castade programmet exakt som när dom hade det sist.

För fan Femman lägg ner alla era jävla Filip och Fredrik möter nobody gives a fuck, och all annan ointressant skit ni har och kör Big Brother original style i halvårs-säsonger året runt!
Enda programmet ni behöver ha på er tablå, och ni skulle garanterat få mer tittare än ni har nu.

Detta! Så många har börjat ruttna på PK och gulligull TV. Ett riktigt grisigt program skulle bergis göra succé.
Skit i kränkta kritiker och goda woke-människor. Även om de låter mest så är de ändå inte i majoritet. (ännu) Vi är många WT-människor här som fortfarande roas av svinerier.

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in