2021-03-17, 22:43
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
”Förstår inte hur det kan vara roligt att se en skadad plocka här” samtidigt som kebabteknikern fiskar utrustning med stortån..
Hehe.
2021-03-17, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Någon som vet om EMelies EX var bra? om hon nämnt hennes ex tidigare?

DÅ emelie nämnde att Adiran påminner om hennes EX. Tog det som en negativ sak

Bra på vad?

Tror faktiskt absolut att hon menade att antyda på att han påminner om en person som hon skulle kunna fatta tycke för..
Medlem
Citat:

nej exet ljög och var otrogen emelie kände sig som hans mamma när det gällde att sköta hemmet.Adrian påminde om exet för han inte plockade bort disk efter sig och inte kunde tvätta kläder själv.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan Putte, hur många gånger har man inte varit med om det. Man blir så jävla bitter, men som tur är går det över. Mitt eget äktenskap gick i bitar, det var ett tag sen. Nu är det bara skönt att sköta sig själv. Ärligt.
Vet feelingen då ngt går i sär som för mig hade en bipolär / kontrollerande tjej i 6år, Droppen var då hon envisades om bilen fick tvär nog då..
Men det kom man över relativt snabbt men lät tiden gå likväl...
Emelie fungerar lite så tror hon gått på ngr rejäla minor därav hur hon agerar mot officeren!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nämen va, har man fått se honom? Måste kolla dirr!

Usch ja, du lär bli besviken
2021-03-17, 22:45
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:

Emelies ex var otrogen. Tror hon syftar på att Adrian verkar osäker på sig själv (extremt brydd över sitt utseende, kan inte ta beslut osv) och har man varit med någon som varit otrogen mot en så är osäkerhet inte något man vill ha i en ny kille.
2021-03-17, 22:46
Medlem
SphincterAnis avatar
Så Nardos mormor är 1-2 år yngre än Katti.
Ändå stört.
2021-03-17, 22:46
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Sending 💘thoughts and prayers💘 till Adrian som går sitt livs kanske jobbigaste dag till mötes imorgon.

Lagom till att en ny potentiell hunk kommer in i huset har han transformerats till Sune Andersson, och som om inte det vore nog så finns risken att han dessutom kommer ha på sig en (s)illaluktande mössa.
Med tanke på fyrans casting så kommer väl den nya "hunken" enbart prata om kläder, känslor och kärleks-relationer, och spendera mer tid framför spegeln än Tess någonsin gjorde.
2021-03-17, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nej exet ljög och var otrogen emelie kände sig som hans mamma när det gällde att sköta hemmet.Adrian påminde om exet för han inte plockade bort disk efter sig och inte kunde tvätta kläder själv.
så någon måste skölja upp hans mössa nu efter konstens alla regler så den inte slutar som en liten kippa på adrians huvud
2021-03-17, 22:47
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Haft Sillspad i Adrians mössa. hehe
NÄ!
Oh fan, gillar henne!😁
2021-03-17, 22:48
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Så Nardos mormor är 1-2 år yngre än Katti.
Ändå stört.

Din mormor borde också vara 10 år yngre än Katti. Jag menar, i din kultur så gifter man sig med 12-åriga flickor, eller?
2021-03-17, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu

Fast, jag tror ändå att hon försöker anspela på ngt positivt till honom.
Jag har själv i "yngre år" sagt sådär. Då har jag tänkt det som en liten peak om att det vore en bra grej.
Har kanske förstått nu att det inte är världens charmigaste raggningsreplik. Men ser mkt av mig själv som yngre i Emelie. (Kan bero på att jag själv är uppväxt halvt i Ystad..)
Emelie har ju ett så genomskinligt intresse av AD, så har svårt att tänka mig att hon skulle säga det negativt menat. (Hon tänker nog - som vanligt - inte så mkt på hur det uppfattas av mottagaren...)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in