2021-03-17, 22:32
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Så fungerar vissa kvinnor som är osäkra på det hela tyvärr och Emelie är det, Tror Emelie har vart med om ngt som satt sig i själ & huvud som ger henne osäkerheten!
Emelie vågar inte VARA ärlig Grodan just pga det jag sagt!
Putte, det räcker att bara gå till sig själv. Man är tokintresserad av någon. Man börjar känna att det inte är ömsesidigt. Man börjar hitta alla fel det går på motparten, helst också att alla hör det. Som man behöver inte vara någon tung psykolog för det. Motparten blir till slut ful, dum och absolut inget man vill ha. Punkt. Man knyter näven i fickan, sänker blicken och traskar på vidare. The End.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag ser inte det heller.. Men Madde är extremt på och kan nog bjuda in till att skeda osv som aldrig Emelie skulle göra. Adrian skulle aldrig göra ett move på någon tror jag.

Jag tror att om de får dela säng så kommer de komma varandra närmare än vad e o a gjort.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Ser verkligen inte Madde och Adrian. Tror Adrian är mer intresserad av Emelie och blir de kvar där länge utan Madde och Nardos så kommer det bli något mellan E och A.
Nej kommer inte bli ngt mellan dem hur än mycket alla tror på så sker, Varför Emelie är OSÄKER på känslor och att det hon varit med om sitter i bagaget hos henne som gör att hon inte visar det hon känner....

Så nej det är dödskört för Madde vet hur hon ska fungera med att få officeren på fall, Där är Emelie osäkerheten själv tyvärr och det ser man allt är ankward kring hon och AD!
2021-03-17, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speedway
Du har fel. Säger du en penicillin eller ett penicillin, ett hatt eller en hatt? För protokollet så använder du inte stor bokstav efter punkt.

Antingen så är Madde en dålig stylist eller så är min stil obsolet och aningen tråkig och det här det nya heta.

Hej hopp på dig. Ändelsen* skall sluta på N, när man använder eN.
T, när man använder etT.

hatteN= en HATT
Pencillinet = etT penicillin

Jag använder mig av en utländsk autocorrect som strular lite när jag skriv på svenska; därav ibland bl.a. avsaknad av stor bokstav efter punkt.

Kram.
2021-03-17, 22:34
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej kommer inte bli ngt mellan dem hur än mycket alla tror på så sker, Varför Emelie är OSÄKER på känslor och att det hon varit med om sitter i bagaget hos henne som gör att hon inte visar det hon känner....

Så nej det är dödskört för Madde vet hur hon ska fungera med att få officeren på fall, Där är Emelie osäkerheten själv tyvärr och det ser man allt är ankward kring hon och AD!

Yep.
2021-03-17, 22:34
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Å där sitter snorungen Simon och berättar att han vill men har inte lungkapacitet att fullfölja, därför gråter han.

Så när valpen får testa att ligga för första gången. Då kommer en Norén-pjäs utspela sig med ångest, gråt, kokain och i bästa fall en orgasm
Han är en jävla tönt, fjollig jävla tönt som alla andra smygbögar produktionen lyckats släpa in i det där jävla huset.
Barikadera alla utgångar och tänd eld på skiten, den som tar sig ut vinner.
2021-03-17, 22:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Jag tror att om de får dela säng så kommer de komma varandra närmare än vad e o a gjort.

Absolut.. Inte för att det säger mycket eftersom Emelie och Adrian legat rygg mot rygg längst ut på kanten i veckor Svårt att göra det kyligare än så!
2021-03-17, 22:35
Medlem
EMELIE FÖRTJÄNAR INTE ADRIAN!!!!!

Gentlemannen behvöer en riktig, mogen, kärleksfull kvinna. Madde är en bättre matchning!
2021-03-17, 22:36
Medlem
kermiths avatar
Gamnacken böjde sig flexibelt ner för att lägga in i ugnen, men plocka hockeysaker var jättejobbigt
2021-03-17, 22:37
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Putte, det räcker att bara gå till sig själv. Man är tokintresserad av någon. Man börjar känna att det inte är ömsesidigt. Man börjar hitta alla fel det går på motparten, helst också att alla hör det. Som man behöver inte vara någon tung psykolog för det. Motparten blir till slut ful, dum och absolut inget man vill ha. Punkt. Man knyter näven i fickan, sänker blicken och traskar på vidare. The End.
Visst är det så Grodan!
Klockren analys av läget där min vän!
2021-03-17, 22:38
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
EMELIE FÖRTJÄNAR INTE ADRIAN!!!!!

Gentlemannen behvöer en riktig, mogen, kärleksfull kvinna. Madde är en bättre matchning!

2021-03-17, 22:38
Medlem
Sending 💘thoughts and prayers💘 till Adrian som går sitt livs kanske jobbigaste dag till mötes imorgon.

Lagom till att en ny potentiell hunk kommer in i huset har han transformerats till Sune Andersson, och som om inte det vore nog så finns risken att han dessutom kommer ha på sig en (s)illaluktande mössa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in