2021-03-17, 22:22
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nej, det var under Farmen vecka när de hängde vid poolen och han låg next to Emelie.
Ehum. Nä, det där uppfattade jag inte alls. Skulle vilja hör om det.
2021-03-17, 22:24
Medlem
Adrian påminner om Emelies ex... nää tror ni alla A o E gullisar kan glömma dessa.
2021-03-17, 22:25
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Håller med! Vinkärringen har ju inte varit nominerad alla veckor av en slump.. Fladdrat runt i några äckliga mjukisbyxor och snackar med polarna som är 30-35 år yngre. Vita blend i mungipan och hostar slem så fort hon ska skratta.. Hur fan kunde det vara kvar före Tessan?

Ingen aning.. det är en galen värld.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag håller med dig där. Nardos har ju haft långa bikter med Adrian där hon har försökt få ut om det finns en tjej i huset som han gillar. Snubben vågar inte säga ja eller nej.

EDIT: Adrian blev nästan förstörd av att hans hår blev gult. Han måste vara medveten om att alla tjejer vill ha honom. Och om han inte var intresserad så hade han vågat säga det när de leker med honom på sanning och konsekvens.

Precis. Han har hållit sig extremt neutral hela tiden. Det har egentligen Emelie också..även om jag tror att det fanns ett intresse från start som falnade när han var torr. Tycker inte att någon av dem har någon skyldighet gentemot den andra men folk verkar upprörda på Emelie nu. Förstår mig inte på folk.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag håller med dig där. Nardos har ju haft långa bikter med Adrian där hon har försökt få ut om det finns en tjej i huset som han gillar. Snubben vågar inte säga ja eller nej.
Snubben har säkert omskolats på typ Fryshuset och anammar allt som är woke och älska alla
2021-03-17, 22:27
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Det tar inte två dagar att tappa känslor för någon så starka som Emelie hade. Det vanligaste är att göra en tvärvändning och börja intala sig att hon inte gillar honom och försöka hitta alla punkter väldigt systematiskt vad hon inte gillar. Hon är väldigt öppen med det högt och där har vi beviset. Hon är sårad att den andra parten inte visar något. Detsamma gällde Peddo till slut sade han att han inte alls är intresserad av Tess, vilket naturligtvis inte är sant. Det finns flet saker man kan trycka på. Men Emelie är inte ärlig.
Så fungerar vissa kvinnor som är osäkra på det hela tyvärr och Emelie är det, Tror Emelie har vart med om ngt som satt sig i själ & huvud som ger henne osäkerheten!

Emelie vågar inte VARA ärlig Grodan just pga det jag sagt!
2021-03-17, 22:27
Medlem
Steph är skör idag (också), känns som om det är Simons chans..
Senast redigerad av gorbag 2021-03-17 kl. 22:29.
2021-03-17, 22:28
Medlem
Stummakorianderss avatar
Ser verkligen inte Madde och Adrian. Tror Adrian är mer intresserad av Emelie och blir de kvar där länge utan Madde och Nardos så kommer det bli något mellan E och A.
2021-03-17, 22:30
Medlem
Å där sitter snorungen Simon och berättar att han vill men har inte lungkapacitet att fullfölja, därför gråter han.

Så när valpen får testa att ligga för första gången. Då kommer en Norén-pjäs utspela sig med ångest, gråt, kokain och i bästa fall en orgasm
2021-03-17, 22:30
Medlem
Hydraulslangens avatar
Äh, Simon är ju också en fjolla.
2021-03-17, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ett kanot?

Sorry min vän, jag kunde inte heller hålla fingrarna i styr.

MVH/Gnomegirl.

Hej min vän. Menade, underförstått, ändelse som slutar på N. KanoteN. Osv. Trodde det var uppenbart för majoriteten som avslutat grundskolan. Kanske överskattar er förmåga här på Flashback
2021-03-17, 22:31
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Ser verkligen inte Madde och Adrian. Tror Adrian är mer intresserad av Emelie och blir de kvar där länge utan Madde och Nardos så kommer det bli något mellan E och A.

Jag ser inte det heller.. Men Madde är extremt på och kan nog bjuda in till att skeda osv som aldrig Emelie skulle göra. Adrian skulle aldrig göra ett move på någon tror jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in