Citat:
Ursprungligen postat av
Airoi
Vilka alternativ har vi nu då?
1. GL blir packad och våldtar kvinnan, detta är 3e gången för henne och hon har inte lärt sig ett dugg. (Inte hennes fel men jag väljer att utrycka mig så ändå)
2. GL låter henne bli full och tänker att ingen jävel kommer tro henne så han passar på.
3. GL vill bara hjälpa henne, hon tackar honom genom samlag som hon sedan kan använda till att anklaga honom för våldtäkt.
4. Att inget alls hände. Dom åt middag och hon gick hem och sen anmälde hon honom.
Fler förslag?
1.
Båda blir packade. Båda har minnesluckor. Ingen ljuger medvetet.
Hon minns bara att hon vaknade av att han hade sex med henne.
Han tror att han minns att hon var vaken och gav sitt samtycke. Men han är inte helt säker på det.
Målsäganden vaknar morgonen efter, är bakfull och får ångest. Fan, det är min pappafigur. Han har ju skrivit ett intyg om hur trovärdig jag är.
Hon pratar med en väninna. Vilket jävla svin han är, säger väninnan. Han har makt, du är i beroendeställning. Hur mycket sprit lurade han i dig? Minns du hur ni hamnade i säng?
2.
Båda blir fulla men bara hon har en minneslucka.
Han minns att hon gav samtycke. Hon minns bara att hon vaknade av att de hade sex.
Han har längtat efter att få krypa till kojs med henne ända sen hon vände sig till honom och bad om hjälp.
Vad passar bättre än julafton?