2021-03-16, 19:02
Medlem
Run3s avatar
Jag är så glad! Jag tog bort AMK ur min poddapp häromdagen. Känner mig så lättad, och äntligen kan jag lyssna på något bättre. AMK höll mig tillbaka. AMK har gått ner så mycket i kvalité, och snålandet med att bara ha en timme gratis får mig att tappa lusten med att fortsätta lyssna. Tråkiga beta-hannar till gäster är det för det mesta också. Detta kan vara bland det bästa jag har gjort. Synd dock i.o.m. att AMK var bra förr i tiden, men allt har väl sin tid. AMKs tid är över och det är dags att gå vidare.
Citera
2021-03-17, 11:14
Medlem
Martin är försenad.
Citera
2021-03-17, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Jag är så glad! Jag tog bort AMK ur min poddapp häromdagen. Känner mig så lättad, och äntligen kan jag lyssna på något bättre. AMK höll mig tillbaka. AMK har gått ner så mycket i kvalité, och snålandet med att bara ha en timme gratis får mig att tappa lusten med att fortsätta lyssna. Tråkiga beta-hannar till gäster är det för det mesta också. Detta kan vara bland det bästa jag har gjort. Synd dock i.o.m. att AMK var bra förr i tiden, men allt har väl sin tid. AMKs tid är över och det är dags att gå vidare.

Jag har försökt men har så mycket tristess i pandemin. Jag inspireras dock och ska vara stark och göra samma sak
Citera
2021-03-17, 11:32
Medlem
https://twitter.com/martinsoneby/status/1365032533545656328

Martin tror alltså att Sydamerika inte sitter ihop med Centralamerika. Var inte han "ifrån" Argentina? Han är ju fan dummare än tåget.

Dessutom är största utvandringen i Sydamerika ifrån Venezuela och Bolivia, vänta juste två kommunistiska stater.
Senast redigerad av divadude 2021-03-17 kl. 11:37.
Citera
2021-03-17, 12:36
Medlem
sk0gens avatar
Jag tycker det är en enormt dålig idé att ”redaktören” ska vara med i programmet . Var det tanken från början ? Tind är ju inte podd eller radiovan och har inte nån känsla för flow i samtalet. Hon verkar tro att hon ska bocka av alla ämnen hon hittat även om det pågår ett skönt snack.

Trodde det var tanken att hon skulle verka bakom kulisserna
Citera
2021-03-17, 13:18
Medlem
Var det en liten peak att Filip och Victors. podd spelades in i Brennings studio och inte i "AMK Studios"?

Citat:
Ursprungligen postat av sk0gen
Jag tycker det är en enormt dålig idé att ”redaktören” ska vara med i programmet . Var det tanken från början ? Tind är ju inte podd eller radiovan och har inte nån känsla för flow i samtalet. Hon verkar tro att hon ska bocka av alla ämnen hon hittat även om det pågår ett skönt snack.

Brist på gäster får man ta det man har.
Citera
2021-03-17, 14:24
Medlem
sk0gens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Var det en liten peak att Filip och Victors. podd spelades in i Brennings studio och inte i "AMK Studios"?

Brist på gäster får man ta det man har.

Inte värre pik än att den promotas genom att läggas ut i Amk:s patreonfeed
Citera
2021-03-17, 18:14
Medlem
Citat:

Nu hoppar hon ju in när Martin är sen vilket kan behövas att någon gör och verkar börja ställa krav på att han ska vara i tid. Eftersom Martin inte verkar göra egen efterforskning så måste ju tind vara med som har lite mer koll på ämnena, tycker hon faktiskt har hängt med ganska bra men blir säkert bättre med tiden.
Citera
2021-03-17, 18:19
Medlem
Jag är lite orolig för att tind och Martin kommer hamna i bråk, känns som Martin kan ha svårt att samarbeta med andra ibland. Tänker på hela beppogrejen med ljudteknikern där och sen konflikten han haft med branne. Än så länge gillar jag tind och tycker hon bidrar, hoppas för hennes och poddens skull att Martin inte får något utbrott nån dag.

Vet någon varför AMK inte har merch på typ podstore? Ska man kontakta tind angående sånt nu?
Citera
2021-03-17, 22:18
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Jag har försökt men har så mycket tristess i pandemin. Jag inspireras dock och ska vara stark och göra samma sak
Fint jobbat gubben! Synd som sagt för AMK var bra en gång i tiden. Men blev piss med tiden.

Citat:

Fattar inte det heller. Det bidrog till att jag slutade lyssna helt nu.

Vi lyssnare skiter ju i nyheterna. Det roliga är gästerna snacka skit med varandra. De bästa bitarna är när Martin inte är med och gästerna bara får hänga. Med Martin så ska han titta på så mycket Youtube och läsa om amerikanska nyheter. Och med Tind blev det ännu värre i.o.m. att hon skiter helt i samtalet och vill bara ta sig igenom nyheterna som om det vore Aktuellt hon sände.
Citera
2021-03-17, 22:27
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MdmDvl
Jag är lite orolig för att tind och Martin kommer hamna i bråk, känns som Martin kan ha svårt att samarbeta med andra ibland. Tänker på hela beppogrejen med ljudteknikern där och sen konflikten han haft med branne. Än så länge gillar jag tind och tycker hon bidrar, hoppas för hennes och poddens skull att Martin inte får något utbrott nån dag.

Vet någon varför AMK inte har merch på typ podstore? Ska man kontakta tind angående sånt nu?
Är du helt dum i din lilla ärthjärna som vill köpa merch av scammaren MARTIN SONEBY??? Han som lurade folk på tröjor och skor som han aldrig skickade men tog betalt för? Ja visst, låt oss "köpa" ännu mer "merch" av den idioten. Han är ju kriminell i sitt beteende.

Han kan ju börja med att betala tillbaka pengarna till folket han redan lurat! Eller skicka de förbannade varorna någon jäkla gång!!

Vad är det du vill ha från honom då din tönt?? Ska du ha en t-shirt där det står "Breitbart, finns där fett finns.?? Ojjjj sååå roooligt! Kan höra inombords hur Martin och alla gäster påtvingat fnissar åt hur roligt det citatet är. Det känns som det var igår han försökte kränga t-shirts och fejkskrattade åt hur "roliga" de var. Man måste ju vara max 15 år för att tycka att det var roligt. Jag blir nästan glad att Martin Soneby lurade sina fans på pengar, så att vi slipper se den skiten på offentliga platser!
Citera
2021-03-17, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Är du helt dum i din lilla ärthjärna som vill köpa merch av scammaren MARTIN SONEBY??? Han som lurade folk på tröjor och skor som han aldrig skickade men tog betalt för? Ja visst, låt oss "köpa" ännu mer "merch" av den idioten. Han är ju kriminell i sitt beteende.

Han kan ju börja med att betala tillbaka pengarna till folket han redan lurat! Eller skicka de förbannade varorna någon jäkla gång!!

Vad är det du vill ha från honom då din tönt?? Ska du ha en t-shirt där det står "Breitbart, finns där fett finns.?? Ojjjj sååå roooligt! Kan höra inombords hur Martin och alla gäster påtvingat fnissar åt hur roligt det citatet är. Det känns som det var igår han försökte kränga t-shirts och fejkskrattade åt hur "roliga" de var. Man måste ju vara max 15 år för att tycka att det var roligt. Jag blir nästan glad att Martin Soneby lurade sina fans på pengar, så att vi slipper se den skiten på offentliga platser!

Just därför via podstore vore en bättre idé än att han sköter det själv då det verkar som att han inte kan hantera det 😊 ingen är såklart tvingad till att köpa merch och om man inte litar på podstore är upp till en själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in