Citat:
Ursprungligen postat av
MdmDvl
Jag är lite orolig för att tind och Martin kommer hamna i bråk, känns som Martin kan ha svårt att samarbeta med andra ibland. Tänker på hela beppogrejen med ljudteknikern där och sen konflikten han haft med branne. Än så länge gillar jag tind och tycker hon bidrar, hoppas för hennes och poddens skull att Martin inte får något utbrott nån dag.
Vet någon varför AMK inte har merch på typ podstore? Ska man kontakta tind angående sånt nu?
Är du helt dum i din lilla ärthjärna som vill köpa merch av scammaren MARTIN SONEBY??? Han som lurade folk på tröjor och skor som han aldrig skickade men tog betalt för?

Ja visst, låt oss "köpa" ännu mer "merch" av den idioten. Han är ju kriminell i sitt beteende.
Han kan ju börja med att betala tillbaka pengarna till folket han redan lurat! Eller skicka de förbannade varorna någon jäkla gång!!
Vad är det du vill ha från honom då din tönt?? Ska du ha en t-shirt där det står "
Breitbart, finns där fett finns.?? Ojjjj sååå roooligt! Kan höra inombords hur Martin och alla gäster påtvingat fnissar åt hur roligt det citatet är. Det känns som det var igår han försökte kränga t-shirts och fejkskrattade åt hur "roliga" de var. Man måste ju vara max 15 år för att tycka att det var roligt. Jag blir nästan glad att Martin Soneby lurade sina fans på pengar, så att vi slipper se den skiten på offentliga platser!