Citat:
Ursprungligen postat av
Poskrjobysjev
En person här på Flashback som enligt egen uppgift är copywriter, med två modersmål (sve och eng) och har jobbat mycket med texter, korrläsning, talskrivande och eget författande samt är utbildad rescue diver och dessutom uppger sig ha arbetat på TV4 och har ingående synpunkter på arbetsmiljön där skriver följande i tråden om P. Andersson. Personen X torde väl vara den nu aktuella E. A. Möjligen är den som skriver även den ”nära vän” som anmälde.
2020-03-28 00:29
En av de tre tjejerna som den första artikeln handlar om är en nära vän till mig (den andra begick självmord för ngt år sen och den tredje är på horse och vill inte existera längre).
2020-03-29 06:52
Jag vet exakt vad som pågick under de åtta timmarna min vän X och hennes två vänner var fastbundna, nakna, torterade, misshandlade och våldtagna av P. --- När han kort senare postade en bild på Instagram med sin nya tatuering ringer min vän X och håller på att tappa det totalt. Tatueringen föreställer nämligen henne sittandes naken med knäna uppdragna mot hakan, armarna hårt hållandes runt benen och huvudet lutat mot knäna, med axlarna uppdragna och hela bilden i princip skriker av total skräck. --- Min vän X har svåra post-traumatiska stressyndrom och är konstant rädd.
Fast det verkar ju som att åklagaren inte delar din delning, som jag förstått det fanns inte några bevis som tydde på att något sådant skett?
Misstanken försvann och P släpptes, eller hur?
Åklagaren har väckt åtal om grovt förtal mot kvinnan.