2021-03-17, 16:20
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Söt ändå. Jag gillar henne väldigt mycket. Det ända som jag tycker är synd är att hon kort innan blev lite "rikskändis" och kommer till 99% kamma hem millen. Å andra sidan är hon nog egentligen mest värd den dessutom.

Hon är söt som socker ibland. Men när hon har papiljotter och glasögon ser hon ut som Fendrik Spadrings morsa. Goaste människan i huset dock. Positiv, galen och orädd.
Medlem
JUDDANS LAG MÅSTE VINNA! annars kommer ju typ Madeleine åka ut på måndag och det är ju hur tråkigt som helst för det kommer inte impacta gruppen på något sätt och jag vill att gruppens dynamik ska förändras som när Tess åkte då blev alla plötsligt mer avslappnande, mer utåt and snällare. Det kommer märkas av tydligt om Pedram eller Pontus försvinner för då kommer de som varit mer i bakgrunden ta mer plats och der lär bli mer harmoni i huset. För just nu så är väldigt stelt mellan Pedram och Nardos/AD
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Dom som har spelat bra enligt mig:

1. Adrian
2. Judith
3. Joel
4. Madde

Resten kan inte spela.. Förutom Nardos såklart, hon var grym!.. 😂👍
2021-03-17, 16:21
Medlem
Adrian ritade nyss en kvinna som spredade på benen. och nu ska emelie rita en naken kropp
2021-03-17, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
g

Simon är lat och negativ som fan. Hoppas han hänger löst på Måndag. Känns som en bortskämd jävla skitunge som aldrig gjort något för en belöning
Japp mot ponne och steph så ryker fittan ponne, simon hoppas jag blir gladare nästa vecka
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
När kommer Alex två släktingar in som han sa skulle vara med?
Vad fan säger du!?
Kan väl för helvete inte vara möjligt!!??

Eller det är ju klart, som att BB inte är nog uselt i år förstås skickar den perversa produktionen in två hjärndöda och klickande kannibaler som en fet jävla prick över i! 🤮
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Hon är söt som socker ibland. Men när hon har papiljotter och glasögon ser hon ut som Fendrik Spadrings morsa. Goaste människan i huset dock. Positiv, galen och orädd.
Håller med. En varm och god personlighet på alla sätt och vis. q
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Antar att du inte kan svara på frågan = att du är städerska eller nått på ”akuten”

Nästan lika pinsam som Simon ejdertoft själv!

Simon får inte som han vill, gråter och beter sig därför som en snorunge när han inte lyckas få som han vill PUNKT!
Idiot!
Medlem
När är sista matchen?
2021-03-17, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
JUDDANS LAG MÅSTE VINNA! annars kommer ju typ Madeleine åka ut på måndag och det är ju hur tråkigt som helst för det kommer inte impacta gruppen på något sätt och jag vill att gruppens dynamik ska förändras som när Tess åkte då blev alla plötsligt mer avslappnande, mer utåt and snällare. Det kommer märkas av tydligt om Pedram eller Pontus försvinner för då kommer de som varit mer i bakgrunden ta mer plats och der lär bli mer harmoni i huset. För just nu så är väldigt stelt mellan Pedram och Nardos/AD

Tror aldrig Nardos varit så pass tyst som i förmiddags när de skulle intervjua en ur varje lag och Pedram kom in. Så det kanske vore något om det kunde bli ”stelt” mellan henne och fler där inne, he he he..
2021-03-17, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Missade matchen pga matförberedelser. Drog hon fram den eller dominerade hon ändå?

Haha jag hoppade över den eftersom den inte gällde något. Hoppas på en rejäl fest i kväll. Jag vill se det spåra ut på riktigt.
2021-03-17, 16:25
Avslutad
Hahahahaha ut med Pontus

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in