2021-03-17, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Kan tänka mig Pedharams skitsnack som IT-konsult på ett IT-företag...
Det är en plåga när man får in en Pedram i teamet, det blir bara möten hela tiden där inget vettigt sägs.
Jag brukar försöka få dom "befordrade" till testledare istället.

Som konsult kan jag inte tänka mig att han blir långvarig hos någon kund.
2021-03-17, 11:41
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nu manifestar jag att Pedrams lag förlorar och står nominerade på måndag och att Pedram får minst röster på måndag, han är en RIKTIG bully.

+1
Hans tid är så ute nu!
2021-03-17, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hur fan kan folk ha röstat på att de andra två lagen ska börja?? Så Judith får vila?
Jag gissar att många impulsivt röstar på 1a förslaget då man röstar på första möjliga alternativ där de man hejar på ingår. Man glömmer att man ska tänka omvänt och rösta på det alternativ där ens favoritlag inte ingår.
2021-03-17, 11:44
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det är en plåga när man får in en Pedram i teamet, det blir bara möten hela tiden där inget vettigt sägs.
Jag brukar försöka få dom "befordrade" till testledare istället.

Som konsult kan jag inte tänka mig att han blir långvarig hos någon kund.

Det är otroligt mycket snack och lite verkstad från Pedram!
2021-03-17, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Rösta Gula vs Gröna i appen
Helt rätt! Gula mot Grön i match ett. Viktigt!!
2021-03-17, 11:46
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Kan tänka mig Pedharams skitsnack som IT-konsult på ett IT-företag...

Asså, det här viruset. Först måste vi titta, se på kretskortet och planera, se vilken taktik viruset har och jobba med det liksom, föschtory?

Sen tycker jag att eftersom jag har en hård hexadecimal mentalitet så kan jag liksom bruteforca viruset på hårddisken, asså föschtåry? Föschtåry?!

Då kommer jag bakifrån från USB-porten och slår till, asså hårt liksom föschtåry, jag liksom utrotar viruset från nätverket och alla IP-adresser kommer liksom bli bra igen, föschtåry?

Och mitt bästa vapen är asså VPN och Proxy, asså föschtåry? Då är vi skyddade liksom.

(och nu ser vi Pedos välkända fula jävla sjävbelåtna leende där han njuter av sin grandiosa självbild och tror att han räddat världen)
😂
Å på mitt privata dator brykar jag på fredak kväll shpotta shpottloshkor rätt in I HDMI hålet, broshan.
Don Peddorolone ish my name, motherfuckers!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Dumfan. Vårt grannfolk kommer aldrig vara blattar. Vi har historiska band med kungar och drottningar. Liksom med Baltikum och Tyskland. Aldrig hört det i Göteborg och någon annanstans. Gå och kamma dig. Att han är wannabe blatte är självklart.

+1 fast ska väl vara historielösa 90-talistet som får det till annat. Lärda lundabor bör fan veta bättre!
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Hur fan kan folk ha röstat på att de andra två lagen ska börja?? Så Judith får vila?
Judith och AD är ju de som har bäst ork, så det spelar ingen roll för henne.
Medlem
Dok vill jag gärna att E hänger löst lite så vi kan trycka på lite frågor så man får lite fart på AD och hon. Dom sa ju igår på avsnittet och sett på Instagram att , det är E han har haft ögon på innan och sen han kom in. Båda får ju runt och inget gör. Om det är nån som har gjort hint är det ifall lite E då hon har sagt på snöra flaskan att det är Ad hon kunde tänka sig. Sen pratat öppet att hon ej tar första steget. Synd dok att hon ej vågar. Han däremot vet att hon aldrig skulle ta första steget ,så då får väl han skräpar sig och gör nått litet ifall. Personen som har hand om hans sida. Säger ju att ju mer social han är då ser han dom som bara vänner . Han blir mer blyg och vet ej vad han ska säga om han gillar nån. Men lite stacke får han vissa. Annars inte så konstigt att E pratar eller drömde om andra killar. För att hinta han eller för att hon orkar ej bry sig längre . Skulle han bara våga så lär det bli andra bullar. Som dom sa på avsnittet , sitter han ej löst kanske han aldrig öppnar upp sig för henne. Då håller han de inom sig. Så man får hoppas på E sitter löst så man kan gå den vägen så han kanske fattar eller får en hint av att hon gillar han.
2021-03-17, 11:48
Medlem
Citat:

Eller hur... inte alls bra.
Medlem
lillaflippens avatar
Nu vägrar pedram ha hockeykläderna på sig för att han har ont i ryggen. Dom borde kalla in honom i bikten och be en läkare göra en bedömning om hockeykläderna gör hans rygg värre. (det är ju bara shortsen och tröjan de behöver ha på sig nu).
Medlem
Vet man vilken tid matcherna börjar? Har missat hela dagen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in