2021-03-17, 10:58
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueBeauty
Jag tycker att Adrian är kung på att lyssna på sina kollegor i studion OCH att hålla i intervjun. Han tar verkligen med ALLA. Medan Nardos kör över alla. Och Katti bara står och observerar på sidan om.
Jajamän, han regerar!
Kattis måste ju få ta igen sig efter gårdagens stenhårda sidbyte för sjutton. 😄
2021-03-17, 10:59
Medlem
lixom
Medlem
Pedram har en hård mentalitet enligt Pedram själv.Fast han åker inlines som en full Daffy Duck
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-03-17 kl. 11:01.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jajamän, han regerar!
Kattis måste ju få ta igen sig efter gårdagens stenhårda sidbyte för sjutton. 😄
Haha både sidbyte på plan och åt viken sida hon låg åt.
2021-03-17, 11:00
Medlem
Pedram's ego och hela hans aura ÄCKLAR MIG, jag älskar hur Nardos har sett genom hans falskhet och visar TYDLIGT hennes disapproval av hans trash beteende, irriterar mig dock på att AD fortfarande fortsätter slicka hans röv.
2021-03-17, 11:01
Medlem
Blaisens avatar
Så satans störigt att Pedram pratar om sig själv i tredje person! Vad är det för fel på människan?

Adrian växer här, han kan faktiskt föra studiosamtal!
2021-03-17, 11:02
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Pedram's ego och hela hans aura ÄCKLAR MIG, jag älskar hur Nardos har sett genom hans falskhet och visar TYDLIGT hennes disapproval av hans trash beteende, irriterar mig dock på att AD fortfarande fortsätter slicka hans röv.

Ja, varför?? Vad är grejen med det? De är så fruktansvärt olika.
2021-03-17, 11:03
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hon har lärt sig att foga sig efter män med utländskt ursprung, vita män pissar hon på om de inte är som Adriansyltrygg en gosse som enbart umgås med Gamnacketyper enligt honom själv.

Ja, och han är uppenbarligen deras bitch. Får inte ihop att han kryper så för dem?
2021-03-17, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, varför?? Vad är grejen med det? De är så fruktansvärt olika.
det var lite min bruuscha i början men det har avtagit
2021-03-17, 11:04
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1

+1

Pedharam är en äkta tönt.
2021-03-17, 11:05
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ska ALLA bli intervjuad av Nardos von Sivers.... ok syns ikväll
Javisst, kvällens avsnitt kommer bestå till 90% hur dom försöker få Nardos framstå som Sveriges Oprah.
På nåt jävla sätt lyckas dom nog klippa/vinkla eländet så hon framstår som rolig och har en hjärna! (FX)
2021-03-17, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Så satans störigt att Pedram pratar om sig själv i tredje person! Vad är det för fel på människan?

Adrian växer här, han kan faktiskt föra studiosamtal!
Det är något udda med Adrian. Jag funderar fortfarande på om han verkligen är en riktig deltagare.
Varför skulle dom fylla huset med en massa halvidioter och några kompletta och sedan ta in en normal person och gömma honom under en mössa...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in