2021-03-17, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Värdelöst tråkigt utan Therese, dom kan avsluta säsongen redan nu och packa och åka hem.
Vem fan vill se tråkiga Pontus, Adrian och 60-åriga Katti😒😒😒😒

Tydligen tillräckligt många. Sluta spamma om det nu
2021-03-17, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Kolla in kontot @adrianoemelie på instagram som följs av Adrians syster, så tror hon har lite inside information där om hur han fungerar med tjejer Kolla instastoryn

Edit : Japp, när personen har haft frågestund bekräftar personen att man har kontakt med Adrians syster och Emelies vän.
Jag är tveksam till att Adrians syster skulle vara den bästa informationskällan till hur Adrian är med och mot tjejer. Hans ex kanske, hans vänner kanske. Men syrran? Welcome to Alabama.
2021-03-17, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Alla som säger att ingen orkar ta fighten med nardos om att hon behöver ändra på sig är fegisar.
Klart som fan man ska ta fighten eller åtminstone försöka. Hälften i huset har aldrig ens försökt. Hade haft mer respekt för det då.

Men folk är så jävla bra på snacka skit bakom ryggen på henne sen spela som ingenting när hon kommer.
Skäms verkligen..
Jantelagen, man ska sitta still i båten, knyta näven i fickan och i absoluta värsta fall skriva en arg lapp. Det stör den genomsnittliga svensken att se andra att bryta den normen.

Även fast varenda presentation till BB alltid är att alla är rakryggade, står upp för sin sak, tar bråken jada jada men dom brukar vara skitsnack, förutom Nardos fall.

Vi svenskar tror att vi är modiga och står på oss men icke, vi gnäller istället när vi ser andra göra det.
2021-03-17, 07:47
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag är tveksam till att Adrians syster skulle vara den bästa informationskällan till hur Adrian är med och mot tjejer. Hans ex kanske, hans vänner kanske. Men syrran? Welcome to Alabama.
Måste man ligga med personen för att veta vad hen har för smak?

Edit: läste fel
2021-03-17, 07:51
Medlem
Citat:
Jantelagen, man ska sitta still i båten, knyta näven i fickan och i absoluta värsta fall skriva en arg lapp. Det stör den genomsnittliga svensken att se andra att bryta den normen.

Även fast varenda presentation till BB alltid är att alla är rakryggade, står upp för sin sak, tar bråken jada jada men dom brukar vara skitsnack, förutom Nardos fall.

Vi svenskar tror att vi är modiga och står på oss men icke, vi gnäller istället när vi ser andra göra det.
det har ju en tvättstuga.Ge dem ett block med post-it lappar så kan de gå loss
2021-03-17, 07:54
Medlem
Jag vet inte vad ni ser med Emelie och Adrian tyckte det var mer flirtigt mellan han och Madde igår än vad det någonsin har varit mellan Adrian o Emelie
2021-03-17, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Skriver igen så människor inte missar!

Jasmines syster sa i slutet av dagens avsnitt att hon VET att Adrian har haft span på Emelie sen innan, samma som att Adrians syster skriver på hans instagram att hon tror på Adrian och Emelie Hon i studion kanske har pratat med Adrians syster då eller vad tror ni?

Men vadå haft span på henne? Är han en stalker eller? Mig veterligen är Emelie ingen C eller D kändis inte ens en ööö kändis. Eller har han suttit hemma hos Mamma och druckit saft och planlöst kollat runt på sociala medier efter en snygg tjej
2021-03-17, 08:00
Medlem
Jag undrar vad som händer idag ja på hockeytemat. Bordshockey blir väl mest RÄTTVIST för det är ju tydligen viktigt.Och Nardos är en jobbig unge men igår när hon var team adrian och joel pedram ponne simon skulle ändra regler så backade hon sina kompisar
2021-03-17, 08:14
Medlem
Citat:
https://img.videosift.com/vidthumb/Inbred-Family-The-Whitakers.jpg?v=7
2021-03-17, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
https://img.videosift.com/vidthumb/Inbred-Family-The-Whitakers.jpg?v=7
pedram ponne och joel ska ta lagfoto idag
2021-03-17, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Jag undrar vad som händer idag ja på hockeytemat. Bordshockey blir väl mest RÄTTVIST för det är ju tydligen viktigt.Och Nardos är en jobbig unge men igår när hon var team adrian och joel pedram ponne simon skulle ändra regler så backade hon sina kompisar

Nåväl, det går lätt att backa i medvind så att säga.. 🤪
2021-03-17, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nåväl, det går lätt att backa i medvind så att säga.. 🤪
ja sant men hon är lojal i medvind föörståårduu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem