2021-03-17, 00:01
Medlem
Målsäganden är inte Cissi Wallin utan är yngre än henne och ingen gemene man känner till.
Citera
2021-03-17, 00:05
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caramboll
Målsägarens förnamn börjar på bokstaven E och är helsvenskt så stoppa alla spekulationer.

Ett svenskt förnamn på E, ja men då så, då är det ju glasklart vem det är och spekulationerna kan upphöra!

Är det någon som överhuvudtaget kan beskrivas som en offentlig person?
Citera
2021-03-17, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
JA. GL tävlar f.n. med Anna Odell, i klassen den bästa Installationen.
Senare blir det nog även en Lambertz walz...när han plus hans advokat ska dra svenskt åklagar- och domstolsväsende vid den långa näsan.

För övrigt så är hela denna skithistoria en viktig fingervisning till SVENSKA MÄN;
Ge för tusan faen i, att fördriva er tid med konstiga kvinns.....vilken julhelg som helst.
Annars väntar en Häktning!

Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Målsäganden är inte Cissi Wallin utan är yngre än henne och ingen gemene man känner till.
Ciss W är 36 år!
Citera
2021-03-17, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Hur är det möjligt att "inte förstå"? Att "inte hålla med" kan man givetvis göra. Men jag antar att det inte ingår i ditt uppdrag.
Varför skulle det vara svårare att döma någon som begått våldtäkt tidigare än en ostraffad?
Citera
2021-03-17, 00:07
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-hund temporär
Ett svenskt förnamn på E, ja men då så, då är det ju glasklart vem det är och spekulationerna kan upphöra!

Är det någon som överhuvudtaget kan beskrivas som en offentlig person?

Och varför behöver det vara en offentlig person?

/Provokatör
Citera
2021-03-17, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandkaka
Du skrev härom dagen att det förelåg en del märkligheter som inte kommit ut och det visade sig stämma. Finns det fler märkligheter som du kan berätta något om?

Varför så lättstött? Jag har läst dina inlägg i tråden. På vilket sätt har du visat att du är trovärdig?
Visst, det kan visa sig att du har rätt men hittills har inget framkommit som visar det.

Du tycks mena att Lambertz är en van sexköpare som lärt känna MÄ genom att han köpt sex av henne.
var har jag påstått att gl köpt sex av cw
Citera
2021-03-17, 00:09
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:

Hur många kvinnor finns det i Sverige som har varit inblandade i flera våldtäkter och rättegångar om dem de senaste åren?

Sannolikheten att det är mer än två, tre stycken säkert mikroskopisk. Om den här personen bör hållas anonym, OK för mig. Vi bör inte outa okända människor som inte är allmänt kända. Lägg istället upp tre domar med med hennes namn maskat så tror jag dig!
Citera
2021-03-17, 00:10
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:

Inte än då. Men om några timmar blir hen en rikskändis! Det ingår om man spelar på den här höga nivån...
Citera
2021-03-17, 00:10
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Tror ni han kommer gå fri från det här?

I vart fall ser det ut som att oddsen därvidlag avsevärt förbättrats under dagen. Men vi vet ju inte hur den påstådda stödbevisningen ser ut.

Så ja, osvuret är nog bäst.
Citera
2021-03-17, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Hur många kvinnor finns det i Sverige som har varit inblandade i flera våldtäkter och rättegångar om dem de senaste åren?

Sannolikheten att det är mer än två, tre stycken säkert mikroskopisk. Om den här personen bör hållas anonym, OK för mig. Vi bör inte outa okända människor som inte är allmänt kända. Lägg istället upp tre domar med med hennes namn maskat så tror jag dig!
du har fattat, hatten av!
Citera
2021-03-17, 00:13
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
I vart fall ser det ut som att oddsen därvidlag avsevärt förbättrats under dagen. Men vi vet ju inte hur den påstådda stödbevisningen ser ut.

Så ja, osvuret är nog bäst.
Om han nu frias, har hon då svärtat ner sitt anseende inom juristyrket, tror ni?
Citera
2021-03-17, 00:13
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Och varför behöver det vara en offentlig person?

/Provokatör

Frågar du mig? För jag har inte sagt att MÄ behöver vara en offentlig person, jag frågade bara "caramboll" som ger sken av att veta namnet på MÄ huruvida denna är en offentlig person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in