2021-03-16, 22:32
Medlem
Crapmagics avatar
Håll utkik nu alla efter Fredriks dampskadade trumfingrar, det skulle se bättre ut om hans händer vilade under desken.
Citera
2021-03-16, 22:52
Medlem
Knan som är i Gustav Hammarstens lag är hon hjärndöd eller med tanke på att hon inte kan en enda fråga?
Citera
2021-03-16, 23:10
Medlem
kubuns avatar
Hm....Fredrik frågade efter den första gata man i tärningsspelet Monopol kan hamna på. Eftersom det är två tärningar man spelar med så borde svaret ha varit Hornsgatan och inte Västerlånggatan som ligger som första gata direkt efter startpositionen GÅ och alltså omöjlig att nå först.
Citera
2021-03-16, 23:31
Medlem
fittslems avatar
Skönt att det var sista avsnittet med Gustav, orkar inte med hans konstanta skrikande.

Förstår inte att folk tycker han är rolig.

Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Mona, Nina, Timbuktu, Gardell, Kakan, Schyffert och Petrina.
Känns som att de medvetet velat jävlas med flashbackeliten.
Kul att mina favoriter Ebba och Olof är med igen.

F&F skulle aldrig ta med någon som är tydligt höger. Tydligt vänster går dock bra.

Förstår att dom tar dom tråkigaste personerna (undantag Olof och Ebba) som sista grupp, dom tar dom skönaste först för att locka tills sig nya tittare.
Senast redigerad av fittslem 2021-03-16 kl. 23:35.
Citera
2021-03-16, 23:53
Medlem
Filip hävdar att New England ligger i Massachusetts...
Citera
2021-03-17, 14:47
Medlem
Skidlifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Hm....Fredrik frågade efter den första gata man i tärningsspelet Monopol kan hamna på. Eftersom det är två tärningar man spelar med så borde svaret ha varit Hornsgatan och inte Västerlånggatan som ligger som första gata direkt efter startpositionen GÅ och alltså omöjlig att nå först.

Absolut, så tolka jag det oxå! Frågan var felformulerad!
Citera
2021-03-17, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
F&F skulle aldrig ta med någon som är tydligt höger. Tydligt vänster går dock bra.
.

Haha, de har tagit med Birro i grupp 2, han har kandiderat för att bli partiledare för KD och haft flera kopplingar till SD, så där har du ju uppenbarligen fel.
Citera
2021-03-17, 23:08
Moderator
Dr Kings avatar
Janne och Cecilia i trans ikväll och tog en välförtjänt seger. De hjälptes dock av att Özz och Gudrun var ovanligt usla. Hur kunde t.ex. Feminist-Gudrun inte komma ihåg att det var i Mello som kvinnan med den håriga armhålan hade förekommit.
Citera
2021-03-17, 23:16
Medlem
Jag tyckte det lät som att Filip sa att Özz inte kunde "När Harry träffade/mötte Sally", men han fick väl rätt för det? Tyckte han sa typ "Det spelade ingen roll för du kunde inte det".
Citera
2021-03-17, 23:31
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Har varit riktigt taggad inför Josefsson/Özz-matchen av naturliga skäl. Trodde verkligen att Filip skulle driva med deras förflutna, men det blev inte ens en liten peak utöver att Fredrik skrev "årets hatmatch" på insta...
Plus störningsljudet då. Men även det var fegt. Fan vad tråkigt att de undvek elefanten i rummet.
Citera
2021-03-17, 23:33
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Jag tyckte det lät som att Filip sa att Özz inte kunde "När Harry träffade/mötte Sally", men han fick väl rätt för det? Tyckte han sa typ "Det spelade ingen roll för du kunde inte det".
Özz fick rätt, han sa att Cecilia inte kunde det
Citera
2021-03-17, 23:38
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Plus störningsljudet då. Men även det var fegt. Fan vad tråkigt att de undvek elefanten i rummet.

Aha, men då hade jag helt fel. Gick tillbaka och kollade, de tar i högsta grad upp intervjun. (Jag hoppar alltid över störningsljudet, tycker det är så otroligt forcerande/uselt). My bad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in