2021-03-16, 23:25
Medlem
bowlingjockes avatar
Pedram försöker vinna röster från Bensinupproret.
Bannlyst
Pedram är Sverigedemokrat och nu blev han censurerad för han klagade på Miljöpartiet.
Medlem
1754s avatar
Och nu blir det censur för att Miljöpartisterna på produktionen inte gillar Pedrams politiska åsikter.
2021-03-16, 23:27
Medlem
SodaFointains avatar
Cencur
2021-03-16, 23:29
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prop
Spot on. Kolla senaste bikten från Pedram i C-moreappen. Hans frustration gentemot henne speglar hela gruppens. Frågan är vem som ska våga ryta ifrån, för det kommer bli högljutt. Simon och Katti är på bristningsgränsen även om Simon döljer det väldigt väl. Pedram med några cider innanför västen? Eller Ponne om han gör en kraftansamling?

Oavsett står hon säkerligen högst upp på samtligas nomineringslista.

Kolla igenom Instagram där ÄLSKAR de flesta konton henne och många här väldigt många följare. De kommer rädda henne hela vägen och rösta på henne i varenda röstning om det är till hennes fördel.

Hon håller monologer i timmar, hon har alltid en låååång historia om något någon annan berättar om, hon avbryter alla genom och skrika högst, inga argument går in i hennes huvud det rinner rakt ut ur andra örat. What’s not to love? Byter rum när hon håller låda!
2021-03-16, 23:30
Medlem
Jasmines syster sa i slutet av dagens avsnitt att hon VET att Adrian har haft span på Emelie sen innan, samma som att systern skrivit att hon tror på Adrian och Emelie Hon kanske har pratat med Adrians syster då eller vad tror ni?
2021-03-16, 23:34
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det sa hon aldrig hon sa att hon kommer umgås med honom på utsidan sen får man se tänk om hon få se den riktiga peddo där och dissar honom direkt

Såg ju det nu.
Svaret hade ju varit likadant om Luis
2021-03-16, 23:34
Medlem
Åh, nu blev jag nyfiken!! Vad var det Katti skulle berätta om ngn deltagare som skulle ha varit med men som inte fick? Något om paus och mat tyckte jag att jag hörde som ledord. ”Du vet inte vad som hände eller?” var det sista jag hörde. Nyfikeeen!
2021-03-16, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Jasmines syster sa i slutet av dagens avsnitt att hon VET att Adrian har haft span på Emelie sen innan, samma som att systern skrivit att hon tror på Adrian och Emelie Hon kanske har pratat med Adrians syster då eller vad tror ni?

Jo kan mycket väll vara så eller tillomed att hon själv har pratat med honom innan
2021-03-16, 23:36
Medlem
Karppas avatar
Fy fan så löjligt med att censurera ens politiska åsikter. Återigen kan man jämföra med finska BB, där snackades det mycket politik den gångna säsongen, alltför mycket i min smak dock då det blev för långtråkigt. Där var ett par som var Sannfinländarna-anhängare, kan jämföras med SD. Är det t.ex. ens tillåtet att säga att man röstar på SD i detta BB?
2021-03-16, 23:36
Medlem
SodaFointains avatar
Men varför cencur?
2021-03-16, 23:37
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Fy fan så löjligt med att censurera ens politiska åsikter. Återigen kan man jämföra med finska BB, där snackades det mycket politik den gångna säsongen, alltför mycket i min smak dock då det blev för långtråkigt. Där var ett par som var Sannfinländarna-anhängare, kan jämföras med SD. Är det t.ex. ens tillåtet att säga att man röstar på SD i detta BB?
Men då kan väl bb säga byt ämne istället

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in