2021-03-16, 21:49
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxlRose21
Såg det klippet tidigare. Det svaret var inte så allvarligt menat. Först visade dom en några minuter snyftvideo för Therese där Pedram sitter och tycker synd om sig själv efter att hon åkte ut. Efter det sitter dom tre kackelkärringarna till programledare i studion och försöker hetsa Therese att säga att hon ska vara intresserad av Pedram. Men hon gav ändå ganska diplomatiska svar.

Men det säger en del om hur sjuka i huvudet programledarna och produktionen är när dom försöker tvinga ihop henne med Pedram efter hur han betett sig därinne. Har dom inget samvete?

Tips till Therese om nu hon eller Jullan, eller nån kompis läser det här. Klipp omgående banden med Pedram, Pontus och Judith, riktigt obehagliga människor som bara kommer skapa elände.

Simon, Steph och Tanja verkar däremot vara fina personer och genuina vänner som är värd att behålla.
+1
Bra skrivet!
2021-03-16, 21:52
Medlem
händer det nåt mer ikväll tro eller ska man satsa på en tidig kväll
2021-03-16, 21:53
Medlem
Får man hoppas på att Emelie sitter löst på måndag?
Jag tycker om Emelie, men tänker att om Adrian känner något och E hänger löst på måndag att han då kanske vågar öppna upp sig!

Jag sa tidigare att jag inte vill hoppas på för mycket när det kommer till dessa två men kan inte låta bli 😅
2021-03-16, 21:54
Medlem
Helt sjukt att bb inte visade att nardos badade igår, blev full. Hur hon vägrade gå ur emelies säng. Sen släoade hon ur emelie ur sängen. Emelie lät fan sur och bestämd, meb töntadrian bara lpg där. Alla andra garvade.
Hur kan dom inte visa?

Madde är ju plantad för att skada emelie. Synd bara att eneöie tror att dom är kompisar.
2021-03-16, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
händer det nåt mer ikväll tro eller ska man satsa på en tidig kväll

Hoppas för guds skull att BB skickar in en auto på Steph snarast. Annars kan du lägga dig med gott samvete.
2021-03-16, 21:58
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Såg det klippet tidigare. Det svaret var inte så allvarligt menat. Först visade dom en några minuter snyftvideo för Therese där Pedram sitter och tycker synd om sig själv efter att hon åkte ut. Efter det sitter dom tre kackelkärringarna till programledare i studion och försöker hetsa Therese att säga att hon ska vara intresserad av Pedram. Men hon gav ändå ganska diplomatiska svar.

Men det säger en del om hur sjuka i huvudet programledarna och produktionen är när dom försöker tvinga ihop henne med Pedram efter hur han betett sig därinne. Har dom inget samvete?

Ja programledarna är riktigt vidriga med sin agenda, blanda blanda blanda. USCH

Citat:
Tips till Therese om nu hon eller Jullan, eller nån kompis läser det här. Klipp omgående banden med Pedram, Pontus och Judith, riktigt obehagliga människor som bara kommer skapa elände.

+2 på det.

Citat:
Simon, Steph och Tanja verkar däremot vara fina personer och genuina vänner som är värd att behålla.

Ja iallafall Simon och Steph. Tanja vet jag inte, känns väldigt svår placerad tjej.
2021-03-16, 22:00
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prop
Hoppas för guds skull att BB skickar in en auto på Steph snarast. Annars kan du lägga dig med gott samvete.
Auto, varför det?
2021-03-16, 22:00
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Livet är enkelt. Äta, sova, spela hockey! 😂
2021-03-16, 22:01
Medlem
BlackBookss avatar
När jag ändå gnäller, Va fan är det med programledarna och ständigt English svenska engelska swedish ord huller om buller.
2021-03-16, 22:02
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Under tiden som gått har vi setat här som förbryllade över Tess otaliga utåtagerande i fyllan och villan, hennes motsägelsefulla sätt när det gäller att handskas med efterhängsna Pedram. Med lite eftertanke ser jag egentligen en liten flicka som söker desperat efter mycket kärlek och massor med innerliga kramar för jag tror att detta utspel är ett sätt för henne att bli sedd men jag hoppas att hon kan få hjälp att inse att hon är lika mycket värd som alla andra på denna jord.
2021-03-16, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Helt sjukt att bb inte visade att nardos badade igår, blev full. Hur hon vägrade gå ur emelies säng. Sen släoade hon ur emelie ur sängen. Emelie lät fan sur och bestämd, meb töntadrian bara lpg där. Alla andra garvade.
Hur kan dom inte visa?

Madde är ju plantad för att skada emelie. Synd bara att eneöie tror att dom är kompisar.

Är du full eller har du problem med autocorrecten?
2021-03-16, 22:03
Medlem
Simons skratt <3 Börjar skratta själv bara av hans garv

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in