Citat:
Ursprungligen postat av
DehydratedApple
Spelar ingen roll hur lång tid det går. Det hade kunna gått 10 år och Emelie hade fortfarande inte lagt in stöten. Hon är inte sådan som person. Hon är typen av tjejen som ger katt-och-råtta-leken ett namn. "Killen ska jobba för mig blablablabla". Även om AD hade kastat sig över henne och dragit ner brallorna så hade hon inte agerat. AD orkar inte med människor som ska spela svåra och då går han naturligt till någon annan. Det är så killar funkar och det vet man om man har haft minst en pojkvän i hela sitt liv. AD erbjöd precis Madde massage och Madde erbjöd det tillbaks och de båda log och skrattade. Glöm AD och Emelie, det kommer inte hända något.
håller med till 100%!!
Har shippat Ad och emelie ända sen DAG ETT! men börjar störa mig jävligt mycket på emelie nu. Hon bränner sina egna broar och fuckar upp allting. är det inte att hon kallar på sina cockblocker kompisar eller låter dem härja hejvilt i tid och otid, så är det att hon flörtar med simon eller medvetet ger Adrian the cold shoulder. Adrian är 30 år, mogen och vill hitta någon att stadga sig med och bilda familj med. Emelie beter sig jävligt omoget med den här katt och råtta leken och jag tycker inte att Adrian förtjänar att bli mindfuckad på det här sättet.
börjar därför lite försiktigt shippa madde och adrian nu. Madde ger honom åtminstone värme och uppmärksamhet, medans emelie ger honom the cold shoulder även när han flörtar med henne