Citat:
Ursprungligen postat av
Jagejagvemedu
Du är en av dom som skrek högst om terrordåd och var bergsäker på att afghanen sagt Allah akbar..
DU är mest skyldig till det hela, varför stod inte du vid gränsen och nekade honom tillträde till landet?
Nej, jag har aldrig trott att det var ett terrordåd i klassisk mening. Däremot så tror jag inte att Lamotte ljuger om en grej som han vet kommer att avslöjas inom kort.
Tvärtom så har jag vid flera tillfällen skrivit att ni apologeter & flyktingkramare
skulle ha drivit linjen om terror, för det hade gynnat er sak. Då hade detta varit en ovanlig händelse för, vad jag vet, så har ingen ur denna grupp begått terror i Sverige.
Nu är det bara en påtänd analfabetisk pundare som begår ett likartat brott som många av hans landsmän redan har gjort. Vilket nog snarare får fler att tänka den tanken ni vill försöka trolla bort:
-"Vad fan gör dom i Sverige?"-
Men då detta inte står i ert manus så gaggar ni på om
-"han ljuger"- så fort det framkommer något som ni har i uppdrag att mörka. I det här fallet till er egen nackdel.
Att muslimer dillar om Allah när dom utför våld eller råkar ut för något dramatiskt är ett välkänt fenomen. När dom trillar på cykeln, kör & krockar eller liknande.
Dina övriga försök att, enligt ert manus, försöka reta upp mig lämnar jag därhän. Renodlad efterblivenhet är inte lönt att bemöta.