Citat:
Ursprungligen postat av
bergsturk
Jag tror också på en borderlinebrud, som säkert gett sexuella inviter, men kanske sedan inte velat gå hela vägen -- eller gillrat en fälla, eller ångrat sig. Jag tror absolut GL om att kunna snedsexa lite, ska sägas.
Jag får vibbar av Cecilia Beckroth/Simmerud här (obs, det är inte hon alltså, men en liknande personlighet).
I vilket fall kommer FUPen bli intressant läsning. Fallet kan också tänkas generera en underhållande tokvänsterstrid. Och utan FUP kommer vi nog inte längre, så de närmaste tvåhundra sidorna som kommer skrivas är egentligen överflödiga -- tjejens namn behöver vi förstås inte få fram eftersom vi redan fått reda på betydligt viktigare saker om henne.
Nästan alla män har väl erfarenhet av att någon gång ha gett sig i lag med en sån där "STOP!/GO!"-borderlinebrud: "Knulla mig! Nej, låt bli! Jo, ta mig! Stopp, sluta!" När jag var yngre försökte jag i alla fall spruta i dem och sedan springa därifrån. Numera springer jag direkt så fort jag bara kan.
Att hon fortfarande, eller så pass sent i sitt liv (30 år) är student och inte har något givande arbete kan kanske tyda på något slags problem.