2021-03-16, 08:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Låter rimligt. Dock trodde jag först att det hade med de kristna släktingarna att göra. Att de ville tvinga honom att bli religiös exempelvis.

Tror du alla medarbetare, t ex kassapersonal som yttrat något som du sagt privat på telefon (om du varit med om det) vet att det är S*po som de utför uppdrag åt.

Har de haft span i form av luffare/narkomaner samt samhalls-typer på dig?

Ändrade så inga missförstånd.

Som jag förstår det är det S*po som gör utredningar på det här sättet. Och att det i sådana fall kan vara utan några grunder alls i stort sett; alltså ingen riktig brottsmisstanke, utan det räcker med en eller flera parametrar som sticker ut.
Citera
2021-03-16, 08:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
I hans fall verkar det mer röra sig om industrispionage/sabotage/övertagande av verksamhet/innovation. och sedan kraftig mobbing för att kollra bort han.

Många kan använda dessa metoder men folk från S verkar vara huvudaktörerna i mitt fall med massor av påverkningsbara ( röv slickare ) medarbetar.

S, menar du S*po då?
Citera
2021-03-16, 08:36
Avslutad
Citat:
Märkligt detta. Är det samma gäng som är efter dig som är efter Riktig TI tror du?

S*po som sköter det centrala och sedan oftast andra aktörer på fältet?

Ändrade så inga missförstånd sker. Det kan väl i stort sett egentligen bara vara S*po som ligger bakom något i den här omfattningen.

Även om flera olika grupper kan använda sig av det är det ju väldigt kostsamma operationer.

Hur man då också kan ha folk efter sig i andra länder är dock en gåta. Det låter verkligen som en konspirationsteori om man börjar förklara sig, så man kan ju förstå att utomstående kan vara skeptiska. Teknikerna är ju som sagt utvecklade i DDR för att måltavlan skall verka galen om han börjar tala om det.
Citera
2021-03-16, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Du behöver nog sluta skriva i tråden. De andra ’förföljda individerna’ här ignorerar dig ju fullständigt. Uppenbarligen tar de dig inte på allvar. De tänker nog att dina inlägg kan få hela ämnet att verka som uttryck för psykisk sjukdom. Att hela grejen är inbillad.

Du behöver nog sluta läsa tråden. Du lever i total förnekelse kring hur långt tekniken kommit. Du försöker skapa motsättningar mellan utsatta och deras uppfattningar kring vad som händer, och du försöker sätta en sjukdomsstämpel på människor (måhända för att du föredrar att leva i ignorans och idioti), eller så blir du provocerad av att människor berättar om en verklighet som går emot den världsbild du bär.

Det är inte DDR -tider vi lever i längre, "gangstalkning" har tagits till en ny nivå genom tekniken och möjligheterna att påverka människor på avstånd och automatisera processer. Teknik sköter "gangstalkingen", glöm detta med att människor utför dem medvetet generellt. Ju snabbare man kan inse detta, ju bättre - för sanning är det första steget till förändring och korrekt handling.

Vissa kan uppenbarligen inte ta in att människor kan bestrålas av olika anledningar exempelvis för att de ofrivilligt tvingas vara del av experiment som involverar/'förutsätter' konstant bestrålning nattetid och manipulation av hjärttakten - det är ett stort steg att kunna ta in detta i en hjärna uppväxt i Sverige som ju ofta anses vara ett av världens bästa länder att leva i. Eller att ens kunna ta in att människor kan utsättas för brott som kan te sig udda när den stora majoriteten av människor inte känner till deras förekomst eller saknar föreställningsförmåga om vad människor och teknik kan göra mot andra människor. Ett exempel på att vapnen används och svårigheterna att bevisa deras användning; The Pentagon Fears That Deadly Microwave Weapons Are Undetectable; https://www.forbes.com/sites/michaelpeck/2021/03/02/the-pentagon-fears-that-deadly-microwave-weapons-are-undetectable/?sh=11f4ac34cc3f
Citera
2021-03-16, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Om det finns fler cybertorterade som brukar sönderbestrålas nattetid, och särskilt efter säg 60 minuters löpning (svettning) och/eller en ordentlig bastu eller efter periodiskt fastande så skriv gärna en kommentar i tråden. Huden känns då mycket 'flammande' på överkropp (hjärtsida) och på armar, därtill mycket varm. Det sker också upprepade attacker mot hjärttakten nattetid, hur kraftig denna manipulation är varierar men den kan pågå i mer än en timme i följd och flera gånger per natt (och även under korta power naps dagtid). Efter extrema nätter av bestrålning kan det smärta rejält (tydligt) vid vissa kroppsrörelser, och man kan ha vissa problem med andning och känna en svaghet och smärtan kan sitta i långt in på eftermiddagen - detta till den milda grad att man undrar vilka skador inombords som uppstått just efter denna enda natt (för att inte tala om de skador på vitala organ som denna slags konstanta bestrålning kan ge upphov till). Snart attackerad/bestrålad i fyra tusen (4000) nätter i följd för egen del. Man kan säga att livet - utan att överdriva - har förändrats efter att man hamnade i detta cyber torture program (human trafficking grundat på användning av fjärrteknik/fjärrvapen).
Eftersom du är övertygad om att du "sönderbestrålas" förutsätter jag att du har en strålningsmätare, om inte så bör du införskaffa en dylik. Finns en uppsjö, här har du ett exempel
https://www.amazon.se/handh%C3%A5llen-Wifi-detektor-elektromagnetisk-f%C3%A4ltstr%C3%A5lningstestare-bakgrundsbelysning/dp/B08BR7HMK9/ref=asc_df_B08BR7HMK9/?tag=shpngadsglesm-21&linkCode=df0&hvadid=476598814530&hvpos=&hvnetw= g&hvrand=18370517694528638791&hvpone=&hvptwo=&hvqm t=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1012535&hv targid=pla-968216292658&psc=1
Så mäter du och skriver ner tid, plats och mängd strålning.
Sedan föreslår jag att du bygger en faradaybur runt din säng så ingen strålning kommer åt dig på natten. Tror du att detta kommer hjälpa dig?
Citera
2021-03-16, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Om det finns fler cybertorterade som brukar sönderbestrålas nattetid, och särskilt efter säg 60 minuters löpning (svettning) och/eller en ordentlig bastu eller efter periodiskt fastande så skriv gärna en kommentar i tråden. Huden känns då mycket 'flammande' på överkropp (hjärtsida) och på armar, därtill mycket varm. Det sker också upprepade attacker mot hjärttakten nattetid, hur kraftig denna manipulation är varierar men den kan pågå i mer än en timme i följd och flera gånger per natt (och även under korta power naps dagtid). Efter extrema nätter av bestrålning kan det smärta rejält (tydligt) vid vissa kroppsrörelser, och man kan ha vissa problem med andning och känna en svaghet och smärtan kan sitta i långt in på eftermiddagen - detta till den milda grad att man undrar vilka skador inombords som uppstått just efter denna enda natt (för att inte tala om de skador på vitala organ som denna slags konstanta bestrålning kan ge upphov till). Snart attackerad/bestrålad i fyra tusen (4000) nätter i följd för egen del. Man kan säga att livet - utan att överdriva - har förändrats efter att man hamnade i detta cyber torture program (human trafficking grundat på användning av fjärrteknik/fjärrvapen).

Känner igen mig mycket väl, min hud blir alltid flammig och varm efter att jag varit i bastun.

Känner även igen det där med smärtor och stelhet i kroppen vid vissa kroppsrörelser. Det är speciellt tydligt på morgonen men brukar bli bättre efter lite uppmjukande rörelser.
Citera
2021-03-16, 12:18
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Eftersom du är övertygad om att du "sönderbestrålas" förutsätter jag att du har en strålningsmätare, om inte så bör du införskaffa en dylik. Finns en uppsjö, här har du ett exempel
https://www.amazon.se/handh%C3%A5llen-Wifi-detektor-elektromagnetisk-f%C3%A4ltstr%C3%A5lningstestare-bakgrundsbelysning/dp/B08BR7HMK9/ref=asc_df_B08BR7HMK9/?tag=shpngadsglesm-21&linkCode=df0&hvadid=476598814530&hvpos=&hvnetw= g&hvrand=18370517694528638791&hvpone=&hvptwo=&hvqm t=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1012535&hv targid=pla-968216292658&psc=1
Så mäter du och skriver ner tid, plats och mängd strålning.
Sedan föreslår jag att du bygger en faradaybur runt din säng så ingen strålning kommer åt dig på natten. Tror du att detta kommer hjälpa dig?

Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Känner igen mig mycket väl, min hud blir alltid flammig och varm efter att jag varit i bastun.

Känner även igen det där med smärtor och stelhet i kroppen vid vissa kroppsrörelser. Det är speciellt tydligt på morgonen men brukar bli bättre efter lite uppmjukande rörelser.

Ni förstår väl att sådana DEW-vapen & dess teknologi existerar idag? Det är bara en tidsfråga innan allt som påstås ske idag kommer att vara en officiell verklighet om en snar framtid & därmed etik & lagar inom det här att upprätthållas formellt vilket de som använder hemliga tekniker vill helst undvika så lång som möjligt (antagligen).

Att det används på civila är praktiskt genomförbart däremot ska vi inte tro på allt som sägs online såsom med allt annat online. Vissa här är mer pålästa än andra samtidigt som vissa tror mer på ena förklaring över andra vilket mycket baseras på individers trossystem & bildningsnivå samt egna agenda.

Främst så underskatta inte vad konventiell hjärntvättning, psykologisk krigföring & propaganda online/offline kan utföra på individer & grupper vilket har sin stora vikt i trossystem, psykologi & verklighetsuppfattning.
Citera
2021-03-16, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Ni förstår väl att sådana DEW-vapen & dess teknologi existerar idag? Det är bara en tidsfråga innan allt som påstås ske idag kommer att vara en officiell verklighet om en snar framtid & därmed etik & lagar inom det här att upprätthållas formellt vilket de som använder hemliga tekniker vill helst undvika så lång som möjligt (antagligen).

Att det används på civila är praktiskt genomförbart däremot ska vi inte tro på allt som sägs online såsom med allt annat online. Vissa här är mer pålästa än andra samtidigt som vissa tror mer på ena förklaring över andra vilket mycket baseras på individers trossystem & bildningsnivå samt egna agenda.

Främst så underskatta inte vad konventiell hjärntvättning, psykologisk krigföring & propaganda online/offline kan utföra på individer & grupper vilket har sin stora vikt i trossystem, psykologi & verklighetsuppfattning.
Om man tror att man blir bestrålad är det bästa sättet att verifiera/avfärda detta genom att införskaffa en strålningsmätare för att få svar. Har du bättre förslag? För det jag replikerade var just strålning.
Citera
2021-03-16, 14:07
Medlem
Citat:

Jag vill påstå att det idag inte är praktiskt genomförbart att utföra DEW-attacker på civila i det dolda. För stora vapen, för dyrt, för stora energimängder, för lätt att detektera och för många vittnen för att det ska kunna pågå obemärkt.

Men vad jag framför allt påstod var att även jag har hudrodnader efter ett bastubad. Och detta trots att jag inte anser mig vara en TI. Och samma resonemang kan man föra om alla andra upplevelser som du och andra för fram: Det finns betydligt rimligare förklaringar än en världsomspännande organisation som utan syfte och motiv förföljer oskyldiga människor i åratal.
Citera
2021-03-16, 14:09
Avslutad
Citat:
Många inlägg men intressanta.

Assange + Fawkes + Anonymous = sant i en en värld där QAnon, Assange Saga, informationsfrihet & politisk/ekonomisk revolution härjar. Däremot så har jag haft denna avatar på flera sajter väldigt länge i flera år i min online aktivism om bl.a. "Gang Stalking". Fawkes blev uppenbarligen mer en liknelse till Trumps misslyckade politiska revolution & överfall på demokrati & attack av "The Capital". Ironiskt sköts minst en av attackpersonerna till döds (gunpowder).

SVAR:
Vad menar du med att politisk och ekonomisk revolution härjar?

Jag vet inte hur det kan vara "industrispionage" & "övertag av verksamhet/innovation" när de började redan på gymnasiet & troligen har spionerat/övervakat mig sedan högstadiet? På den tiden hade jag inget med verksamheter eller företag att göra. Däremot så har de effektivt stulit eller saboterat åtminstone två av mina affärsidéer & en verksamhet. Det kan vara en del av deras operation att ta en måltavlas tankar & idéer för att projektera dessa eller förstöra.

SVAR:
Det är väldigt märkligt att det skett så länge.

Kassapersonal & personal i butiker är favoriter för denna grupp att effektivt rekrytera i operationen. Samma sak med personer i samhällets botten. Däremot vet jag att de inte diskriminerar i vem de rekryterar i att delta mot en. De på samhällets botten verkar ha dock en speciell plats i det här. De som verkar vara överrepresenterade i TI-folket online (speciellt på Youtube & Facebook om ämnen) är low-lifes, narkomaner & afro-amerikaner - i princip de som är också lättast att rekrytera. Afro-amerikaner är dock speciellt utsatta av någon anledning - de tre mest kända skjutningar av TI-personer gjordes av afro-amerikaner: Aaron Alexis (2012; dödade flera militärpersonal, suicide-by-cop?), Myron May (2014; dödade ingen dock suicide-by-cop) & Gavin Long (2016; dödade några polismän, suicide-by-cop?). Myron May har ett par videos online som beskriver varför han gjorde det & vad han utsatts för.

SVAR:
Att de rekryterar folk i samhällets botten är väl ganska självklart egentligen - få andra skulle nog ställa upp på att vara med på den här typen av operationer. Flera av de medverkande kan nog vara riktiga narkomaner vars beroende inte gör att de inte riktigt har något annat väl än att ställa upp. Andra medverkande kan drivas av ideologisk eller religiös övertygelse - sannolikt är de då manipulerade av huvudaktören till att medverka.

Afro-amerikaner utsatta i en amerikansk kontext alltså - intressant och man kan ju fråga sig varför. Myron May verkar som jag förstår det velat bli någon slags talesperson för TI:s - kanske var det ett sådant uttalande som ledde fram till att de pressade honom så hårt att han gjorde som han gjorde - bara en snabb tanke?

Det är en jävla soppa att reda ut det här. Främst för att desinformationen & missinformationen i ämnet är ENORMT! Journalister & media ger tyvärr upp för snabbt på grund av propagandan som finns ute samt den enkla diskreditering av ämnen i fråga. Många på Reddit brukar hävda att det finns 1 riktig måltavla för varje 100 eller 1000.

SVAR:
Soppa var ordet.

Efter så pass många grupper och aktörer är inblandade blir det otroligt rörigt och det är svårt att förstå om de bara är ute efter att lära sig något om objektet ifråga, påverka objektet eller om det handlar om rena trakasserier - eller något annat.

CIA, FBI & hela den industrin är enormt & har haft intima & förödande kontakter med droger, afro-amerikaner & low-lifes historiskt sett men också de psykiskt & fysiskt sjuka. De har även varit ökända att experimentera på dessa i hemlighet också. Som sagt: hela det här är en soppa. Därtill finns det något som heter "Directed Energy Weapons" vilket är mer skrämselporr mot potentiella visselblåsare än annat men de existerar i olika former. Sedan hävdar de att exotiska fjärr-hjärnavläsningsteknologi används på distans vilket är mestadels ren skrämselporr dock läser de effektivt dina tankar genom att studera ditt beteende, göra psykologiska profiler, samla kvantitativ & kvalitativ data, studera dina intressen, spionera på dig, avlyssna ens mobil, spåra aktivitet online etcetera.

SVAR:
Det jobbar väl afro-amerikaner inom CIA och FBI också? Så de kan väl knappast vara dessa personers ursprung som gör dem till TI; utan annat.

I mitt egna fall misstänker jag kort sagt att en gren eller ett formellt/informellt nätverk kopplat till den ansvariga organisationen (a.k.a. "Illuminati") har varit bakom mycket som hänt & inte hänt i mitt liv sedan senast gymnasiet. De verkar ha ett väldigt intresse om människans psykologi & beteende samt att utföra de facto "Social Engineering" på mikro- & makroskala.

SVAR:
De har försökt få mig att tro att det är illuminati också, men jag tror ju inte den på den typen av hemliga organisationer. Ena dagen tar de in hare krishna, någon annan religiös sekt/yoga sekt, ying & yang workshop (vad nu det är?). Andra dagen är det autonoma (riktiga autonoma också till viss del), högerextrema, småtjejer, veganer. Tredje dagen är det samhallstyper, illuminati eller alternativa rörelsen. Fjärde dagen tar de in kända personer. Vanliga poliser verkar känna till det hela också.

Bisarrt är verkligen bara förnamnet.
Citera
2021-03-16, 14:31
Medlem
Citat:
SVAR:
De har försökt få mig att tro att det är illuminati också, men jag tror ju inte den på den typen av hemliga organisationer. Ena dagen tar de in hare krishna, någon annan religiös sekt/yoga sekt, ying & yang workshop (vad nu det är?). Andra dagen är det autonoma (riktiga autonoma också till viss del), högerextrema, småtjejer, veganer. Tredje dagen är det samhallstyper, illuminati eller alternativa rörelsen. Fjärde dagen tar de in kända personer. Vanliga poliser verkar känna till det hela också.

Bisarrt är verkligen bara förnamnet.

Men tråden handlar ju just om hemliga organisationer som utför "organiserad gang stalking" i det dolda. Utan en hemlig organisation kan du inte ha en hemlig organiserad GS.

Och enligt de flesta TI's sträcker det sig långt djupare än det du räknar upp. Vi hör ständigt påståenden om att läkare, psykologer, arbetsgivare, arbetsförmedlare, FRA, militären, CIA, telekombolag, advokater, hyresvärdar och grannar är med i den hemliga organisationen. Det finns liksom ingen botten på hur enormt utbredd och stor denna hemliga organisation påstås vara, den genomsyrar hela samhället och detta utan att någon känner till den.
Citera
2021-03-16, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Men tråden handlar ju just om hemliga organisationer som utför "organiserad gang stalking" i det dolda. Utan en hemlig organisation kan du inte ha en hemlig organiserad GS.

Och enligt de flesta TI's sträcker det sig långt djupare än det du räknar upp. Vi hör ständigt påståenden om att läkare, psykologer, arbetsgivare, arbetsförmedlare, FRA, militären, CIA, telekombolag, advokater, hyresvärdar och grannar är med i den hemliga organisationen. Det finns liksom ingen botten på hur enormt utbredd och stor denna hemliga organisation påstås vara, den genomsyrar hela samhället och detta utan att någon känner till den.

Måste vara S*po i samverkan med andra underrättelsetjänster, t ex CIA när de tycker ett objekt på något sätt är högintressant. Om objektet sedan verkligen är högintressant egentligen, eller om orsaken till förföljelsen är något helt annat: råkat väcka vrede hos en mäktig person - eller vad som helst - är nog olika ifrån fall till fall.

Det är sannolikt bara en underrättelsetjänst som kommer undan med det här och lyckas hålla det i det fördolda på det här sättet. Annars skulle det garanterat läckt ut; saker läcker ut.

Det är utredning och eventuellt försök till att forma objektet: sedermera oskadliggöra det genom att sammanföra det med en eller flera eventuellt lämpliga partners.

Inget är så farligt som en ensam man, speciellt inte en högintelligent sådan med talets gåva, om på samma gång en ledartyp - en sådan kan ställa till med en extrem oreda - vilket sannolikt är det som motiverar hela operationen ifråga.

Visst stämmer även denna beskskrivning in på RiktigTI?, ställer frågan till honom?
RiktigTI, är du en ledartyp med hög intelligens? En ensamstående man utan vare sig fru eller barn?

Det förklarar dock inte varför de intresserat sig för honom så pass tidigt. Ensamvarg på kuppen, måntro?

En ensamvarg som samtidigt är en ledartyp kan nog vara riktigt farlig. Ett slags vilande person som skulle kunna plockas upp av - ja det vet ingen - kanske därför som testet sker.

Det är åtminstone min teori.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in