2021-03-15, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Har för mig att jag hörde att det skulle dröja till sommaren i nån podd häromdagen. Aftonbladet Krim har jag för mig att det var. Troligtvis är Encro-materialet enormt, och det är runt 10 personer som är misstänkta (eller kanske mer).

Känns som alla förundersökningar kring mord och planeringar till mord som nystats upp via encro blir enorma. Antagligen mycket och nogranna planeringar, under lång tid och flertalet inblandade. Sedan verkar det som att dom ganska lätt kan knyta användarna till sina encro telefoner?

Undrar om det finns någon koppling kring D.J och I.C i Helsingborg? Känns som dom är utav samma kaliber lite. Ska bli intressant att se
Citera
2021-03-15, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Har för mig att jag hörde att det skulle dröja till sommaren i nån podd häromdagen. Aftonbladet Krim har jag för mig att det var. Troligtvis är Encro-materialet enormt, och det är runt 10 personer som är misstänkta (eller kanske mer).

Har också läst någonstans att eventuellt åtal tidigast kommer kunna väckas under sommaren.
Citera
2021-03-16, 00:32
Medlem
Det finns massa bilder på Dani, det är bara ingen som känner behovet att lägga upp det, för till skillnad från andra smuts i denna stad så har dani alltid varit korrekt och aldrig gjort någon illa.

Men om du går på någons familj så får du räkna med konsekvenser, förmodligen tog dessa vatten över huvudet.
Citera
2021-03-16, 07:37
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q---
Det finns massa bilder på Dani, det är bara ingen som känner behovet att lägga upp det, för till skillnad från andra smuts i denna stad så har dani alltid varit korrekt och aldrig gjort någon illa.

Men om du går på någons familj så får du räkna med konsekvenser, förmodligen tog dessa vatten över huvudet.
Han var väl med och våldtog en hora på ett hotell? Sen ligger han ju trots allt bakom flera mord.
Citera
2021-03-16, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Han var väl med och våldtog en hora på ett hotell? Sen ligger han ju trots allt bakom flera mord.

Han menar väl att han inte gett sig på oskyldiga så som andra kriminella gjort med misshandel, rån osv.
Morden han har legat bakom har ju varit hämnd så det var inga oskyldiga hårt arbetande killar med rena brottsregister som blev klippta.
Citera
2021-03-16, 12:51
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tsd1703
Han menar väl att han inte gett sig på oskyldiga så som andra kriminella gjort med misshandel, rån osv.
Morden han har legat bakom har ju varit hämnd så det var inga oskyldiga hårt arbetande killar med rena brottsregister som blev klippta.
Jo men tänker efter ett jävla steg längre tack. Dani Judes framfart har garanterat förstört MÅNGA oskyldigas liv på många olika sätt.
Citera
2021-03-16, 18:50
Medlem
Citat:

Finns det en tråd om detta?
Citera
2021-03-16, 20:59
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wockezjabba
Finns det en tråd om detta?
Här står de om gruppvåldtäkten www.nordfront.se/juggar-och-araber-haktade-for-gruppvaldtakten-i-turning-torso.smr&ved=2ahUKEwiWj_XXzLXvAhUSHHcKHQT5DeUQFjA SegQIIBAC&usg=AOvVaw0xKNKl7Gv4hA-Zdb56KTsl

(FB) Tre män gripna för grov våldtäkt, Malmö (Turning Torso) 2018-05-01
Senast redigerad av bjornesmagasin2 2021-03-16 kl. 21:03.
Citera
2021-03-16, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Här står de om gruppvåldtäkten www.nordfront.se/juggar-och-araber-haktade-for-gruppvaldtakten-i-turning-torso.smr&ved=2ahUKEwiWj_XXzLXvAhUSHHcKHQT5DeUQFjA SegQIIBAC&usg=AOvVaw0xKNKl7Gv4hA-Zdb56KTsl

(FB) Tre män gripna för grov våldtäkt, Malmö (Turning Torso) 2018-05-01

Tack!
Citera
2021-03-19, 12:56
Medlem
Citat:

De har inte våldtagit någon hora på ett hotell, det är ren fantasi, och alla som vet vad det rör sig om fattar detta också, då pratar jag inte om domar och FUP:ar utan de som vet vem horan är och händelsen i fråga.

Precis som någon annan skrev så ger han inte sig på "oskyldiga", är korrekt, ärlig, trevlig och sköter sig själv och skiter i andra.

Punkt.
Citera
2021-03-19, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q---

Du satte dig emot omfånget på hans deg och du var tvärsäker på att han inte hade något samröre eller kände maffian i Italien, och nu ska du leka att du känner honom?
Senast redigerad av xtroverto 2021-03-19 kl. 13:55.
Citera
2021-03-19, 17:25
Medlem
Misstänker att det finns några albaner i Skåne som ingen kan sätta sig på, säkert några starka kurder och araber också. Men denna killen är nog tight med alla möjliga och det verkar som han är all business och noll prestige, förut hans hämnd som är lika vacker som den är brutal.

Mek***y är givetvis ingen rolig ovän men jag tror Dannes kontaktnät är överlägset honom och det är bättre att åka till månen än att ha något otalt med en kille av hans kaliber.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in