2021-03-16, 01:21
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99

Det nya landet...
Hehe, ja!
Jag tror det är väldigt medvetet av castingteamet.
Det ska vara myspys och gulligull.
Det går ingen nöd på TV4 även om BB floppar lite.
Medlem
SphincterAnis avatar
Tror ni Pedram sover ensam i Tess säng inatt?
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Tror ni Pedram sover ensam i Tess säng inatt?

...och luktar på hennes kudde och lakan? Kanske.
2021-03-16, 01:22
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men Pedram berättade inte resten såklart för då hade han kanske inte fått kalla AD för bror längre. Nej jag ser en frustrerad person som nu förlorat den som uppehåller hans ego och får dagarna att rulla på. Killen ser sig själv som grandios och i hans värld är han den ende för Tess.
Ja, jag menade inte att jag tyckte det var gulligt överhuvudtaget (det där "mmm, aaahhhh, herregud", i slutet av inlägget var alltså min frustrerade reaktion, inte Adrians), men som Pedram lade fram det tolkades det så av Adrian. Även av Pontus och Steffi (och kanske Simon om han var där) när Pedram berättade samma historia i sovrum 1 tidigare i kväll.

Men jag hoppas och vill tro att det är en BB-psykos som Pedram råkat ut för, i stil med Alex så kallade crush på Anty förra året. Han betedde sig som en svartsjuk gorilla ända tills Anty åkte ut, trots att det inte fanns något mellan dem egentligen, och han gick och bar på de känslorna ända tills han själv åkte ut - och då försvann allting och han hittade sin "African Queen" på några dagar eller högst några veckor, och sen gick han vidare.
2021-03-16, 01:22
Medlem
Mouchinos avatar
Katti liknar skådespelaren Benicio Del Toro.

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMTkzODQ4NzU1N15BMl5BanBnXkFtZTcwOTUzMzc5Mg@@._ V1_UY317_CR10,0,214,317_AL_.jpg
2021-03-16, 01:23
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Hehe, ja!
Jag tror det är väldigt medvetet av castingteamet.
Det ska vara myspys och gulligull.
Det går ingen nöd på TV4 även om BB floppar lite.

Precis! Om några år är BB avdramatiserat (inget knullande, inga karatefyllor, inga kaskadspyor, inga bilder på rökande människor). Lagom till år 2024 kommer de klämma in BB mellan Mandelmans gård och fredagsunderhållningen. Kanal 5: köp tillbaka konceptet för fan!
2021-03-16, 01:24
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, jag menade inte att jag tyckte det var gulligt överhuvudtaget (det där "mmm, aaahhhh, herregud", i slutet av inlägget var alltså min frustrerade reaktion, inte Adrians), men som Pedram lade fram det tolkades det så av Adrian. Även av Pontus och Steffi (och kanske Simon om han var där) när Pedram berättade samma historia i sovrum 1 tidigare i kväll.

Men jag hoppas och vill tro att det är en BB-psykos som Pedram råkat ut för, i stil med Alex så kallade crush på Anty förra året. Han betedde sig som en svartsjuk gorilla ända tills Anty åkte ut, trots att det inte fanns något mellan dem egentligen, och han gick och bar på den på de känslorna ända tills han själv åkte ut - och då försvann allting och han hittade sin "African Queen" på några dagar eller högst några veckor, och sen gick han vidare.

Förstår va du menar! :-)
2021-03-16, 01:24
Medlem
Det här trodde man ju aldrig att man skulle få se. Katti kutar runt med en tub hudlotion och sprutar ner folk med det hon kommer ju fan dö i en hjärtinfarkt av allt garv
2021-03-16, 01:25
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Katti liknar skådespelaren Benicio Del Toro.

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMTkzODQ4NzU1N15BMl5BanBnXkFtZTcwOTUzMzc5Mg@@._ V1_UY317_CR10,0,214,317_AL_.jpg

Hahahaha, den var fan lägre än Glocalnet! Stackars Toro
2021-03-16, 01:31
Medlem
1754s avatar
Kul med lite bus inatt! Och Narnia gjorde allt för att försöka sabotera genom sitt tråkskrikande från poolen.
Medlem
wolfiess avatar
det måste bli skräckvecka nu
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Peddots kropp ser verkligen ut som en gammal gubbes. Hur kan han ens med att kalla sig själv för en casanova?
Han är väl t o m yngre än AD?
Han är ca fyra år yngre än AD, han påstår att han tränar regelbundet, han har mage (och armar och lår) att ge Adrian och Simon och alla andra träningstips..

.. gällde det pengar vet jag inte om jag skulle satsa på honom mot vem som helst i huset i exempelvis armbrytning. Känns som det är i alla fall 50/50 mot alla tjejerna, och betydligt sämre chans mot killarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in