Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Men Pedram berättade inte resten såklart för då hade han kanske inte fått kalla AD för bror längre. Nej jag ser en frustrerad person som nu förlorat den som uppehåller hans ego och får dagarna att rulla på. Killen ser sig själv som grandios och i hans värld är han den ende för Tess.
Ja, jag menade inte att jag tyckte det var gulligt överhuvudtaget (det där "mmm, aaahhhh, herregud", i slutet av inlägget var alltså min frustrerade reaktion, inte Adrians), men som Pedram lade fram det tolkades det så av Adrian. Även av Pontus och Steffi (och kanske Simon om han var där) när Pedram berättade samma historia i sovrum 1 tidigare i kväll.
Men jag hoppas och vill tro att det är en BB-psykos som Pedram råkat ut för, i stil med Alex så kallade crush på Anty förra året. Han betedde sig som en svartsjuk gorilla ända tills Anty åkte ut, trots att det inte fanns något mellan dem egentligen, och han gick och bar på de känslorna ända tills han själv åkte ut - och då försvann allting och han hittade sin "African Queen" på några dagar eller högst några veckor, och sen gick han vidare.