2021-03-16, 00:33
Medlem
SphincterAnis avatar
Att folk är seriösa med att tro att P skulle våldta någon i huset.

Hur tragiska är människor egentligen?
Medlem
Nu när emelie inte är med adrian vill joel inte ens komma till henne när hon ropar på honom och säger "joel, joel kom här". Spyr på den ormen
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Jag såg hennes figur från början och den är kanon,bara hon håller sina fingrar från AD Gillar Emelie som NR1 Madde 2 Steph 3
Okay, Grodan hoppas ha henne för sig själv. Inget strul nu med andra.
Fint att se BB nu. Andra kan få lite mer TV tid än bara bröst och röv, det blir tröttsamt i längden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Shit va skön stämning det är i huset när Tess lämna? Ingen sorg bara positivitet, NARDOS BADAR?

Ja . Kan ju inte vara så kul för tess att se nu i efterhand
2021-03-16, 00:34
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Mer BB nu än PH. Tack för det.
Exakt Exakt Grodan min vän!
Medlem
Raskaoverisens avatar
Synd man inte varit lite yngre Madde hade varit toppen att ha liksom
Märkligt att hon verkar ha svårt att hitta någon kille
Hon är söt och har en jättefin figur
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni

Det finns många skummisar på Flashback.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlRose21
Om jag ska vara lite seriös så tror jag att produktionen kan ha valt att plocka ut Therese av 2 skäl.

Första, hälsan, ser inte ut som att hon har mått så bra därinne efter "personlighetsförändringen" efter att hon hängde löst första gången. Tiden inne i huset var nog inte så hälsosam för henne. Får hoppas att hon får professionell hjälp och stöd på utsidan.

Sen andra skälet tror jag kan vara att produktionen har fått ögonen på sig av någon chef högre upp på 4an efter Pedrams beteende där på natten i sängen när Therese sade nej flera gånger men han ändå fortsatte göra närmanden, till och med efter hon somnat. Det kan hända att dom inte haft nog tydligt bildmaterial för att slänga ut Pedram direkt i och med att han gömde sina händer under täcket. Men att vissa chefer på 4an blivit uppmärksammade på att det varit en katastrof på gång med en sannolik våldtäkt i Big Brother huset om både Therese och Pedram är kvar därinne samtidigt.

Blir intressant att se vad som händer om Pedram går över gränsen med Tanja. Kommer han slängas ut direkt eller kommer dom fortsätta ha tålamod med honom?

Jag tror precis som du!
Träffsäker analys, tack för att du orkar skriva så utförligt.
Medlem
SphincterAnis avatar
När flickvänner säger "Han ringde mig när jag var ute kl 1 kl 2 kl 3 kl 4 på natten".

Vad fan gör du ute den tiden medan din pojkvän sitter hemma?
2021-03-16, 00:35
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni

Du inser väl att det numera finns något som heter oaktsam våldtäkt? Läs på om den och återkom. Här är en liten bit: "innebär att gärningspersonen kan dömas för exempelvis våldtäkt – även om det inte en sådan avsikt – om personen varit grovt oaktsam i frågan om den andra deltar frivilligt eller inte."

Vi är många som menar på fullt allvar att Pedos och Tess "relation" skulle kunna hamna i en sån situation.
Senast redigerad av HatarIslam 2021-03-16 kl. 00:38.
2021-03-16, 00:35
Medlem
Zoom008s avatar
Synd att inte alla 3 åkte ut. Vet inte vilken som är värst av dom. Gammelhäxan är bedrövligt falsk och jag mår illa av hur hon ska låtsas vara häftig och hänga med ungdomarna. Dags att rösta ut människan och även gråterskan Stefanie.
2021-03-16, 00:36
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxlRose21
Om jag ska vara lite seriös så tror jag att produktionen kan ha valt att plocka ut Therese av 2 skäl.

Första, hälsan, ser inte ut som att hon har mått så bra därinne efter "personlighetsförändringen" efter att hon hängde löst första gången. Tiden inne i huset var nog inte så hälsosam för henne. Får hoppas att hon får professionell hjälp och stöd på utsidan.

Sen andra skälet tror jag kan vara att produktionen har fått ögonen på sig av någon chef högre upp på 4an efter Pedrams beteende där på natten i sängen när Therese sade nej flera gånger men han ändå fortsatte göra närmanden, till och med efter hon somnat. Det kan hända att dom inte haft nog tydligt bildmaterial för att slänga ut Pedram direkt i och med att han gömde sina händer under täcket. Men att vissa chefer på 4an blivit uppmärksammade på att det varit en katastrof på gång med en sannolik våldtäkt i Big Brother huset om både Therese och Pedram är kvar därinne samtidigt.

Blir intressant att se vad som händer om Pedram går över gränsen med Tanja. Kommer han slängas ut direkt eller kommer dom fortsätta ha tålamod med honom?
Bra att du delar med dig en annan vinkel på det. Det får en att fundera lite extra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in