2021-03-15, 23:25
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Japp och det var med Tess av alla...
Om man inte får giv akt hos Officeren då hon höll på och han var salongsberusad, Då vet man ngt är fan mycket fel hos han och tror Freddie Mercury upptäckt de signalerna!
Yep. Tess är ju egentligen en snygg tjej. Det är hennes beteende som gör henne ful.
2021-03-15, 23:25
Medlem
Gillar ändå att Therese höll på att glömma att nämna Pedrams namn i studiointervjun direkt efter hon åkt ut när hon fick frågan vem från huset hon kommer sakna. Hon nämnde flera andra deltagare före sen i slutet lyckades hon komma ihåg Pedram. Ge det en vecka så har hon glömt bort honom helt.

"Vem är den här skumma Perdam som skickar 100 sms till mig om dagen trots att jag inte svarar?"
2021-03-15, 23:26
Medlem
Nu pratar Peddo om Ted Bundy
Medlem
Asså joel har alla dagar pp sig att tomsnacka. Han sitter ju mellan emelie och adrian varje natt!! Måste han stå där nu också?

Hörrni I owe you. Jag röstar vad ni vill nu!
Medlem
fan man saknar therese lite faktiskt man skulle vilja höra henne berätta mer om sin sårade själ och uppväxt men det var oundvikligt att hon lämnade it had to happen innan peddot förstört henne ännu mer
2021-03-15, 23:27
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumJim
Nu pratar Peddo om Ted Bundy
Hans idol.
2021-03-15, 23:28
Medlem
Mouchinos avatar
Va Ted Bundy talas det om nu och Pedram ursäktar hans beteende pga porrinsustrin.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag såg ju att han höll på med sin underkropp bakom henne och tog spjärn med ena handen på *Tess sida av sängen. Såg hans miner och det såg ut som att han njöt, hade ihop munnen som att han kände sexuell tillfredställelse. Hon sa ju att hon vaknade av att ena bröstet var utanför linnet dagen efter när hon berättade om sin dröm. Han täckte ju över med sitt täcke för att det inte skulle synas vad han gjorde. Om hon sov eller låtsades vet jag inte men det spelar ingen roll för han måste ju ha trott att hon sov. Om han inte har hennes ok så är det fel och är fortfarande chockad att BB inte tog sitt ansvar i detta. Skiter i vad andra säger, jag och flera andra såg vafan han pysslade med den natten. Punkt!!!

Vid något tillfälle förbjöd de Simon att dricka alkohol för att han spårade ur men det är ju rena rama barnleken om man jämför med Pedrams beteende men han kan tydligen göra vafan han vill utan konsekvenser. Usch SKÄMS PÅ ER BB!!!

Att han antastade henne efter fyra nej inom loppet av 10 minuter är klart för tiotusentals tittare. Därför den enorma tsunamin från kvinnor på BB Instagram. Många känner säkert till en sådan situation och blir förbannade att BB tillåter det. Efter händelsen så censurerar de varje gång Tess och gamnacken är ensamma. Slump?
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Tess är ju egentligen en snygg tjej. Det är hennes beteende som gör henne ful.
Tyvärr Grodan så är det så...
Jäkla så skönt häng i köket inget störigt våp som ska utmärka sig, Nu blir det roligare partyn och annat i huset Grodan var så säker!
2021-03-15, 23:29
Medlem
Adrian: "Jag gillar äntä koulsyra. Jag fick UNT i min hals"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Hur? Missade.
Joel är avis, kär, och dessutom rädd att förlora sin kompizZzzzZ

beskrev ganska nogrannt några/någon sidor bak. Men Prince charming lyssnade på emelies tråkiga konversation om sitt jobb, skrattade, log (trots att det var supertråkigt)och la t.o.m handen på hennes arm OCH LÄT DEN VARA KVAR en stund.

Sen händer lite grejer som inluderar cockblocking av ormen joel (läs tidigare inlägg) och simon säger "adrian emelie har sagt att hon kan tänka sig att bajsa framför mig men inte framför dig ) Och Adrian bara whaaat? och emelie sa att det går bra om han håller för ögonen och säger alalalala
adrian: hehehe....ska vi testa
båda skrattar och Joel cockblockar igen och vips är pratas det om roadtripp med hela huset istället
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Va Ted Bundy talas det om nu och Pedram ursäktar hans beteende pga porrinsustrin.

han är en sjuk människa precis som sin idol hur fan kan en sån person få delta i sveriges största reality show

fyfan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in