Citat:
Ursprungligen postat av
HatarIslam
Kom ihåg att hon hade en mardröm den natten om jag inte minns helt fel. Hon drömde om att det fanns ett allvarligt hot mot henne i huset.
Kanske hennes undermedvetna som varnade för Pedo? Vem vet.
Jag såg ju att han höll på med sin underkropp bakom henne och tog spjärn med ena handen på *Tess sida av sängen. Såg hans miner och det såg ut som att han njöt, hade ihop munnen som att han kände sexuell tillfredställelse. Hon sa ju att hon vaknade av att ena bröstet var utanför linnet dagen efter när hon berättade om sin dröm. Han täckte ju över med sitt täcke för att det inte skulle synas vad han gjorde. Om hon sov eller låtsades vet jag inte men det spelar ingen roll för han måste ju ha trott att hon sov. Om han inte har hennes ok så är det fel och är fortfarande chockad att BB inte tog sitt ansvar i detta. Skiter i vad andra säger, jag och flera andra såg vafan han pysslade med den natten. Punkt!!!
Vid något tillfälle förbjöd de Simon att dricka alkohol för att han spårade ur men det är ju rena rama barnleken om man jämför med Pedrams beteende men han kan tydligen göra vafan han vill utan konsekvenser. Usch SKÄMS PÅ ER BB!!!