Jag ska fan börja göra det som en känga åt produktionen och den urusla castingen.. De har lyckats hitta två intressanta människor..Simon och Tanja. Dåligt jobb av dem. Hoppas alla röstar Katti till final bara för det. Trea kan hon få bli iallafall.
En vidrig människa som närde sig på hennes olycka. Avskyvärt.
Tess försökte ju stå på sig trots manipulationsdravel och gliringar och vissa av de andra tror jag märkte av detta. Visst Simon kunde säga saker om hennes looks o.sv men han respekterade ändå hennes space och jag har för mig att Tess även sa att hon tyckte det var lite obehagligt när hon och Pedram var i grottan och pratade och han bara lutar sig nära henne så hon fick lite panik. Alldeles för nära för hennes bekvämlighet och hennes skyddspansar blev nästan bräckt.
Jaha.Nu blev detta ämnu sämre.
Kan till viss del förstå att hon åkte ut .Hennes skitsnack men hon var den som gjorde bra tv.Och jag gillade henne .Dock ej hennes skitsnack.
Nu måste dom kasta in 2 nya riktigt heta av båda könen.Om ens det hjälper.....
Själv tycker jag det blev fantastiskt bra helt plötsligt
nej nej det var fire innan idioten kom. De flörtade faktiskt! Sen kom såklart den missunsamma flaska själviska joel som vanligt. Vart fan var den här slinger-ormen när madde skedade adrian?
Vet vi något mer om Patzy kommer in?
Hade varit så jävla underbart! Kollade på lite klipp med Patzy och fyfan vad han är rolig. Förtjänar en till chans