2021-03-15, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Sa inte Pontus, när han satt i husbilen med Jesper, att han gjort slut med tjejen?!

Jag blir inte klok på honom???

Det måste vara för att han byter mellan sina olika karaktärer så ofta som hans civilstatus också ständigt ändras
Medlem
Firar nu med några Svenskjävlar att Katti blev kvar. Det är lakrits godis. Alltför få sådana kvar i 💩 tävlingen 😂.
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Tycker nog det är dags att Kattis åker snart, så jävla underhållande är det väl inte att se en gammal kärring. Sjukt att hon klarat sig så många gånger.
Tycker det är dags att de som glidit på en räkmacka ska sitta löst nästa vecka. Peddo, Fläskflatan och typ Joel eller Pontus kan gott sitta där.
Medlem
MEN VARFÖR visar DC fortfarande det där trötta sömniga snacket?
Kom igen nu. Skicka in lite mer alkohol, bli lite glada osv. Ska varje vecka bestå av ledsna miner pga ngn åkt ut? Vad trodde dom?
Själv hade jag varit glad varje vecka jag fick stanna där inne istället för att tramsa och gråta. Skicka hem alla som inte vill vara kvar pga ngn annan åker då.
2021-03-15, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Det är ju Simon som wingar dem. Utan Simon så hade de inte kunnat säga hej till varandra.

Så sant. Om det mot all förmodan är intresserade av varandra så beter de sig som om de var 12 år. Adrian är väl 30?!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag blir inte klok på honom???

Det måste vara för att han byter mellan sina olika karaktärer så ofta som hans civilstatus också ständigt ändras

Alltså det börjar nästan bli obehagligt med honom...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Absolut, förhör skrev jag att det var bättre för henne att lämna. Tror verkligen hon behöver fundera på varför hon är som hon är. Hon har dock sagt att hon typ inte har några vänner men det kan ju finnas en orsak, men oavsett tycker jag synd om henne då hon verkar vara ledsen över sin ensamhet. Tror det kan vara en bra start att hon vågat erkänna det.

Ja exakt, jag tror att problemen att hon är ensam ligger hos henne själv mkt, för sättet som vi sett henne så är det ju inte någon vän man vill ha, men ingen människa är felfri, man måste bara ha lite självinsikt och vilja att förändra de sämre sidorna av sig själv (vilket finns hos alla) så kan det bara bli bättre
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men Joel dra åt...... FAN

Alltid ska den jäveln komma o va ivägen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Haha så du har insett att ett nej inte alltid är ett nej nu va?

Och det gäller båda två. De kommer knulla på utsidan.

Nej för fan. Hon skapade drama för kameran för att få stanna. Hon kan nog få nåt bättre än lillballen om hon vill knulla
2021-03-15, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Tycker nog det är dags att Kattis åker snart, så jävla underhållande är det väl inte att se en gammal kärring. Sjukt att hon klarat sig så många gånger.
Otur bara att hon satt emot Therese. Hade det varit någon annan så hade hon sannolikt åkt.

Jag tror också att det finns en risk att rösta på Kattis blir lite av ett meme. Att folk som egentligen inte bryr sig lägger sin röst på henne bara för att göra det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Sa inte Pontus, när han satt i husbilen med Jesper, att han gjort slut med tjejen?!

Men jo. Det sa han. Och nu är dom sambos och <3 <3 <3.
Medlem
Asså joel. Kan inte du gå och kolla vart tess gick?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in