2021-03-15, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Big Brother gjorde ett jäkligt taskigt jobb med hur de framställde Pedram-Tess grejen. Ja hon kanske teasade honom, men han vidhöll hela tiden att han inte hade känslor. Dessutom har de censurerat liven i flera dagar så fort Tess och Pedram pratade efter den där natten när tittarna blev upprörda över hans stirrande och tafsande. De plockade bort alla bitar ur programmen när Pedram betedde sig otäckt och plockade fram alla när Tess betedde sig illa tycker jag. Det var inte rättvist. Det får mig ännu mer att tro att produktionen ville bli av med henne idag trots att hon inte fick minst röster.

Mm,mja.
Tyckte det var bara väldigt oklart framställd öht hela den natten - det man såg i programmet var ju ungefär bara att T satt i soffan och pratade med ngn annan om hur hon tyckte det var märkligt att Pedram bytt plats? INGENTING om vad som faktiskt sagts och hänt.
Lite som Robin Hood i Kalle Anka på julafton - först en story om när dom tar pengarna och så -KLIPP- ett bröllop? dvs; makes no sense.
Har man ej sett liven/följt vad som hände - så är det omöjligt att förstå någonting..
2021-03-15, 22:56
Medlem
Men hur stort avtryck kan Tess ha lämnat?! Ut och festa nu för i helvete.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Ursäkta, men vad jar jag missat kring Adrian o Emelie? De som sköter Emelie o adrians instagram konton verkar tro att de är kära. Har inte sett ett enda tecken på att de gillar varandra på de sättet...

Marketing ploy kallas det. Look it up.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Sa inte Pontus, när han satt i husbilen med Jesper, att han gjort slut med tjejen?!
Precis vad jag trodde!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Alla är nog lite ensamma då och då, man kan vara omgiven av människor och fortfarande känna sig ensam.. Jag tror hon måste tänka om och kanske även delvis förändra sitt eget beteende gentemot andra och framför allt sig själv.. Hoppas hon hittar sig själv. Men om hon hade varit där inne 8 eller 12 veckor hade bara förstört henne mer tror jag...
Absolut, förhör skrev jag att det var bättre för henne att lämna. Tror verkligen hon behöver fundera på varför hon är som hon är. Hon har dock sagt att hon typ inte har några vänner men det kan ju finnas en orsak, men oavsett tycker jag synd om henne då hon verkar vara ledsen över sin ensamhet. Tror det kan vara en bra start att hon vågat erkänna det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Haha fan vad hemskt att jag kan relatera. Hade en romans för 14-15 år sedan med en tjej och en kväll när vi hade chansen så ville den lille inte funka. Grubblar över det några gånger om året än idag fyfan haha...

Jag vet faktiskt inte om Pedram är genuint ledsen eller om han vill ha strålkastarljus och strykekramar från alla andra. Jag tror att han spårar ur med lite alkohol i kroppen och får det att handla om honom, synd om honom, fuck alla andra osv.

Ok. Beklagar. Det var tråkigt att höra. Men bra att du är öppen. Har aldrig själv haft problem att få upp den. Men kan erkänna att jag är bättre på fyllan. Jag tror Pedram är ledsen på riktigt faktiskt. Han ville Knulla, men misslyckades. Nu ligger Tanja och Madde illa till
Medlem
SphincterAnis avatar
Stephanie: "Vad var det bästa med Tess?"
Pedram: "Ge mig en hel bok och en penna."
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Sa inte Pontus, när han satt i husbilen med Jesper, att han gjort slut med tjejen?!

joo det gjorde han, "jag har gjort slut med min tjej för hon ville flytta ihop och jag kände inte för det"
2021-03-15, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
simon till adrian:
Emelie sa att hon skulle kunna bajsa framför mig men inte dig

Adrian: WHAAAAT?

Emelie: Jo men om du håller för ögonen och säger lalallaa så går det nog hihih

Adrian: heheh ok vi testar då

Emelie: .....neeeej

Adrian och emelie i kör: hehehehe

HAHAHAHAHH Prince charming har vaknat till liv!!!!!

Men nu har de inte bara en utan TVÅ COCKBLOCKERS!!! DRA ÅT HELVETE SIMON OCH JOEL!! STICK NUUUUU

Hahaha vilken jävla wingman ändå, det där säger ändå en del och dom verkar behöva all hjälp dom kan få
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Mm,mja.
Tyckte det var bara väldigt oklart framställd öht hela den natten - det man såg i programmet var ju ungefär bara att T satt i soffan och pratade med ngn annan om hur hon tyckte det var märkligt att Pedram bytt plats? INGENTING om vad som faktiskt sagts och hänt.
Lite som Robin Hood i Kalle Anka på julafton - först en story om när dom tar pengarna och så -KLIPP- ett bröllop? dvs; makes no sense.
Har man ej sett liven/följt vad som hände - så är det omöjligt att förstå någonting..

Exakt... De hade klippt det konstigt och kändes väldigt vinklat till Pedrams fördel.
Medlem
codemeds avatar
Tycker nog det är dags att Kattis åker snart, så jävla underhållande är det väl inte att se en gammal kärring. Sjukt att hon klarat sig så många gånger.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Pigg är ju inte weed, det är tjack 🤦‍♀️ Kung är kola. Varför tror ni Simon lägger sig tidigt varje kväll och inte blir full? Sen klarar han inte av att prata/hålla ögonen öppna = crash på kola.. 🤪

Fan, där sa du nåt!
Är han en koksare tror du? 😭 Neeej! Isf sjunker han i mina ögon. Å andra sidan så är det nog flera i huset som drar in lite vitt i nosen då o då 🤔

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in