2021-03-15, 22:46
Bannlyst
Vilket enormt drag det blev därinne nu när tråkiga Tess lämnade, äntligen blir det riktiga fester med Kattis och Stephanie 💃👏💃👏💃👏💃👏💃
2021-03-15, 22:46
Medlem
GaffelJannes avatar
Simon, Pedram och Ponne snackar om kokain och tjack nu, blev avbrott.
2021-03-15, 22:47
Medlem
Dukanva85s avatar
Ser nog faktiskt hellre tillfälligt avbrott än att höra grabbarna fejkgråta
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Undra om Simon har varit med om någon extremt traumatisk förlust i sitt liv med tanke på att han blir så ledsen när någon lämnar huset

Säkert. Man han får ju även någon typ av medicin, vet aldrig om han har sagt vilken medicin han får ?
Men tänker att det kan säkert vara adhd medicin.
Medlem
Den som jag ärligt tror är sorgsen därinne för att Tess lämna är Pedram. Han fick inte till de, han lyckades inte. Och det vet ju alla med erfarenhet är jävligt sorgset
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Tjack och vatten hela natten lol 🗣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah håller fan tummarna att det sker!

Jag håller med. Jag ömmar på ett sätt för henne, men samtidigt går det ju inte att skylla hennes beteende på det heller. Hoppas hon får stöd av nära och kära när hon återvänder till verkligheten, det blir nog inte lätt för henne - speciellt inte om hon kommer över folks åsikter om henne.
Tyvärr verkar hon inte ha så mycket nära och kära att vända sig till. Nu hörde jag bara ett par minuter när hon pratade om det idag men läste även i tråden. Vi får väl hoppas att när övriga kommer ut att de vill vara hennes vän, ingen ska gå runt och var ensam och det har ändå Tess sagt att hon är i Stockholm.
2021-03-15, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Hon fick en chock när hon såg hur hon hade visats i tv det är alltid en wakeup. Många som är där verkar tro att inte så mycket kan ses eller visas av vad som händer.

Ja alltid lika roligt när de fixar till måndagskvällen-för då är de ju ”på tv”
2021-03-15, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Simon, Pedram och Ponne snackar om kokain och tjack nu, blev avbrott.

Hörde detta, kändes nästan som att Pontus ville bli lite Piggy där med Simon på viben
2021-03-15, 22:49
Medlem
Ridnes avatar
Big Brother gjorde ett jäkligt taskigt jobb med hur de framställde Pedram-Tess grejen. Ja hon kanske teasade honom, men han vidhöll hela tiden att han inte hade känslor. Dessutom har de censurerat liven i flera dagar så fort Tess och Pedram pratade efter den där natten när tittarna blev upprörda över hans stirrande och tafsande. De plockade bort alla bitar ur programmen när Pedram betedde sig otäckt och plockade fram alla när Tess betedde sig illa tycker jag. Det var inte rättvist. Det får mig ännu mer att tro att produktionen ville bli av med henne idag trots att hon inte fick minst röster.
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Hon fick en chock när hon såg hur hon hade visats i tv det är alltid en wakeup. Många som är där verkar tro att inte så mycket kan ses eller visas av vad som händer.

Jag tror det handlar mer om att de blir för bekväma av sig och glömmer bort kamerorna helt, minns att flera deltagare nämnt det förut. Av de som är därinne just nu så känns Adrian mest försiktig och tänker alltid till en extra gång innan han säger något.
Medlem
ollepolle90s avatar
Naaw stackars Pedram drog sig först undan och tänkte "snart kommer hon och tröstar mig när jag är fake-ledsen" för att sedan inse att just den personen har lämnat

ÄLSKAR att fetto Ljudith inte tröstar honom. Visar hur deras "vänskap". Speciellt när man hör kylskåpet skratta och skrika i turkosa sovrummet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in