2021-03-15, 22:43
Medlem
och DC vägrar visa det och resten skriker så att man inte hör något
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha! Det kanske Katti kan börja med? Vore väl en chock om någon.

Tycker på något sätt synd om Tess, det här att hon inte har vänner och verkar vara så ensam. Men tror ändå inte det var bra för hennes mentala hälsa att vara i huset.
Hahah håller fan tummarna att det sker!

Jag håller med. Jag ömmar på ett sätt för henne, men samtidigt går det ju inte att skylla hennes beteende på det heller. Hoppas hon får stöd av nära och kära när hon återvänder till verkligheten, det blir nog inte lätt för henne - speciellt inte om hon kommer över folks åsikter om henne.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiooten
Jag är kvinna, gift, ligger när jag vill...bitch...båda kunde ryka för min del...skit tråkiga
Ja då ser du hur lätt det är att döma på nätet. Nu fick bara en åka och tyvärr åkte fel..
2021-03-15, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det är bara så Simon gråter, låt han vara. Han var blöt på kinderna nyss.

Haha ja, det är ölen/vinet eller snoret isf. Han är så falsk så det är synd om honom
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arkasnass
Peddot och Simon är helt förstörda. Deras ögongodis är borta.

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Usch, jag stör mig lite på att tre snubbar har kärat ner sig i en tjej. Jag vet inte varför jag känner mig så olustig när jag ser Simon, Pontus och Peddot deppa just nu. Jag har inga ord att beskriva vad jag känner och varför.

skillnaden är ju dock att framförallt simon berättat för therese vad han tyckte om henne medan peddot bara ljugit för henne hela jävla tiden. ponne har alltid varit en nära vän till henne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Usch, jag stör mig lite på att tre snubbar har kärat ner sig i en tjej. Jag vet inte varför jag känner mig så olustig när jag ser Simon, Pontus och Peddot deppa just nu. Jag har inga ord att beskriva vad jag känner och varför.

VERKLIGEN.
Pontus: "Åh jag är så avundsjuk på er, som kan ta en KAFFE MED HENNE!"
Men gud. Förstår att man blir hjärndöd där inne men snälla rara nån! Har man inte roligare människor i sitt liv att ta en kaffe med, så har man fan ett trött liv.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Har aldrig vart in på elin skoogs insta, skulle kolla den nu men är den privat ?
Hittade ingen iaf.....
https://www.instagram.com/elinwoodie/?hl=sv
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Vet inte, har inte tänkt så långt. Allt fokus på att slutföra projektet Pedo först. Själv då, har du nån?
Peddo's fetto fru är näst på tur på min lista.
Medlem
wolfiess avatar
vad pratar adrian o emelie om
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Haha älskar Simon men han ser för jävla löjlig ut när han gråter

Hahah ja jag undrade just vad det var för ansikts-spasmer han hade för sig
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Det är verkligen bara 0 eller 100 på den gubben
Verkligen. Han kan åka nästa vecka känner jag, hans släpiga utläggningar om ingenting får mig att somna.
2021-03-15, 22:45
Medlem
Undra om Simon har varit med om någon extremt traumatisk förlust i sitt liv med tanke på att han blir så ledsen när någon lämnar huset

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in