2021-03-15, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Det var du som fortsatte att skriva till mig. Men medicinerna du tar kanske gör att ditt minne sviker?

Ah då ställer jag en fråga till dig. Vem tycker du ska vinna?
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Kanske även hon insåg att BB-huset inte direkt är optimalt för henne med tanke på hennes psyke, efter att ha svarat på tittarfrågor och liknande där det tydligt framgått utöver beteendet som blivit mer extremt för typ varje gång det kommit in alkohol. Hade det varit min syster hade jag varit utom mig av oro. 🤷🏼‍♀️
Ja, exakt det jag menar. Det är något blåbär som tror motsatsen. Jag tror Elin ville att Therese skulle komma ut idag, det kändes som hon var helt vilsen i sig själv. Kändes som hon gjorde allt för att få stanna men att hon svek sig själv samtidigt. Tror det var nyttigt att BB plocka ut henne. Det var obehagligt att se henne plåga sig själv. 😫
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Det kommer Putte, med all säkerhet.
Gött att få bort våpet. Så jävla gött.

nej nu ska peddot vara kvar några veckor så han inte kan störa tess läkande
Medlem
Raskaoverisens avatar
Trevligt att se en kärring som missbrukat sin kropp med choklad/snask i hela sitt liv WTF Nä fy fasen för detta.Varsågod njut nu så mycket Katti Fans
Medlem
Har lyssnat på reprisen nu och det jag får fram är att Peddo säger förlåt, förlåt. Tess undrar vad han menar och han säger att han har känslor ändå. Försöker titta djupt i Tess ögon men hon ignorerar det.

Kan ha hört helt fel men det vad jag fick fram.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JumJim
Ah då ställer jag en fråga till dig. Vem tycker du ska vinna?

Tanja just nu.

Hon är den enda som är en BB deltagare.
2021-03-15, 22:36
Medlem
Vilken ful kropp Madeleine har
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Same! Lite så som jag kände med Jassa förra året, vet inte om det är en typ av ”gråtstil”, att det inte kommer tårar och känns forcerat eller om det är rent skådespel. 😳
Känns som om rent skådespel, vill visa sin ödmjuka, tacksama sida. Men njae. Varken när han fick immunitet av ponne eller vann tävlingen med nardos kändes det äkta. Mycket stånk och stön men...
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Det kommer Putte, med all säkerhet.
Gött att få bort våpet. Så jävla gött.
Del ett av av två....
Ja du få se då bara hålla koll på Pedram och se när går stubinen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tycker deltagarna ser det på fel sätt, att de tagit någon annan plats. Jag fattar hur de menar, men det är ett feltänk. Steffi och Katti har inte tagit Tessans plats, Tessan har förlorat sin egen plats. Det enda har inte med det andra att göra, någon ska ut och så är det med det.

Verkligen.
Dessutom väldigt trist o se gråt o buhu och "borde-varit-jag"
Var lite jävla tacksamma och glada och visa era bästa sidor istället.
2021-03-15, 22:37
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Har lyssnat på reprisen nu och det jag får fram är att Peddo säger förlåt, förlåt. Tess undrar vad han menar och han säger att han har känslor ändå. Försöker titta djupt i Tess ögon men hon ignorerar det.

Kan ha hört helt fel men det vad jag fick fram.

Hahaha han säger "för min MAGKÄNSLA" (angående att han trodde hon skulle få stanna).
Inte att han har känslor...
2021-03-15, 22:37
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej nu ska peddot vara kvar några veckor så han inte kan störa tess läkande
Du tänker fina tankar allan. Ett gott hjärta. Men kryp måste ätas så att Grodan överlever

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in