Tess var inte favoriten men hon bidrog ändå jävligt mycket under festerna och skapade drama samt spänning omkring sig. Så fruktansvärt tråkiga människor kvar, Emelie, Joel, Katti osv..
Varför var hon så tyst då?
Vill hon inte hjälpa sin syster att stanna?
Förra veckan bombades det med ”HJÄLP THERESE” ”RÖSTA RÖSTA RÖSTA”.
Kanske även hon insåg att BB-huset inte direkt är optimalt för Tess med tanke på hennes psyke, efter att ha svarat på tittarfrågor och liknande där det tydligt framgått utöver beteendet som blivit mer extremt för typ varje gång det kommit in alkohol. Hade det varit min syster hade jag varit utom mig av oro. 🤷🏼♀️
Om inte Simon blir sjukt avtänd av kvällens snörvlande.
De tror jag inte, han snörvlar ju lika mkt (fast kanske mer falskare) han vill ju ligga med henne det är han ju öppen med. Så det handlar bara om att Steffi ska öppna gottebutiken
Nyfiken på hur Simon kommer bete sig, han störtbölade ju en stund där efter att Tess lämnat. Men det var väl ändå för att Steffi fick stanna, och inte för att Tess lämnade..?
Mm, tror iofs den där lillgrabben skulle börja grina om han fick en klubba efter maten?
Tess var inte favoriten men hon bidrog ändå jävligt mycket under festerna och skapade drama samt spänning omkring sig. Så fruktansvärt tråkiga människor kvar, Emelie, Joel, Katti osv..
Nu kommer ju pedros sätta span på en annan tjej som kommer få utstå hans påtryckningar, så det löser sig nog ska du se med tiden.