Citat:
Ursprungligen postat av
Lokhack
Verkligen. Fattar inte grejen med hat.
Är inget fan av henne pga allt skitsnack och hade valt att rösta ut henne om man fick rösta på vem som ska ut av dessa tre som hänger löst. men hon känns som en otroligt osäker tjej som behöver hitta sig själv och det kommer inte ske genom att mötas av en hatstorm. Jag hoppas hon hittar riktiga vänner när hon kommer ut som stöttar henne. Hon ser så otroligt ledsen och osäker ut i ögonen.
Jag hatar det hon står för. Mest av alla i hela Sverige. Skulle hon vilja skulle jag fan ta ledigt från jobbet i månader, enbart för att stötta henne. Men som med en alkoholist, hon måste börja med att erkänna att hon har ett problem.
Jag ser också hennes osäkerhet. Det är så sorgligt. Men hon tycker att det är alla andras fel.
Hon behöver förlåta sina familj, ex, vänner och sig själv eller be alla fuck off och gå vidare ocj börja om från början. Man kan inte bara börja om från början hela tiden, hon behöver ta ansvar för hur hon agerar i alla situationer och reflektera över situationerna.
Andra tjejer går igenom detta mellan 14-18års ålder. Vänskap, generositet och lojalitet är viktiga saker att få uppleva och utöva. Hon har inte gjort det. Vettefan vad hon har gjort. Jag önskar henne självinsikt, egentid och att hon kommer ur det här starkare och äktare än någonsin. Det här kankse blir skitbra. Nu hejar jag på tess, mest av alla i hela sverige!