2021-03-15, 22:26
Medlem
Mouchinos avatar
Det kommer att bli drama och Pedram kommer flippa för att han aldrig fick till det med Tess.
2021-03-15, 22:26
Medlem
Ser ut som att peddot har stoppat in en riktigt stor trösteprilla. Det kan man förstå ändå.

Önskar Tess allt gott, fan blev verkligen vemodig nu. Som någon skrev; nu är Messy-Tess borta och festerna kommer vara tråkiga. En anledning att läsa en bra bok ikväll istället för att se folk dra i Maddes kläder.

Herrå för nu
2021-03-15, 22:27
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Vad menade Simon precis??
Simon Steffi och Tanja hade hört folk utanför staketen ropa "Katti! Katti! Katti!"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Verkligen. Fattar inte grejen med hat.
Är inget fan av henne pga allt skitsnack och hade valt att rösta ut henne om man fick rösta på vem som ska ut av dessa tre som hänger löst. men hon känns som en otroligt osäker tjej som behöver hitta sig själv och det kommer inte ske genom att mötas av en hatstorm. Jag hoppas hon hittar riktiga vänner när hon kommer ut som stöttar henne. Hon ser så otroligt ledsen och osäker ut i ögonen.

Jag hatar det hon står för. Mest av alla i hela Sverige. Skulle hon vilja skulle jag fan ta ledigt från jobbet i månader, enbart för att stötta henne. Men som med en alkoholist, hon måste börja med att erkänna att hon har ett problem.

Jag ser också hennes osäkerhet. Det är så sorgligt. Men hon tycker att det är alla andras fel.

Hon behöver förlåta sina familj, ex, vänner och sig själv eller be alla fuck off och gå vidare ocj börja om från början. Man kan inte bara börja om från början hela tiden, hon behöver ta ansvar för hur hon agerar i alla situationer och reflektera över situationerna.

Andra tjejer går igenom detta mellan 14-18års ålder. Vänskap, generositet och lojalitet är viktiga saker att få uppleva och utöva. Hon har inte gjort det. Vettefan vad hon har gjort. Jag önskar henne självinsikt, egentid och att hon kommer ur det här starkare och äktare än någonsin. Det här kankse blir skitbra. Nu hejar jag på tess, mest av alla i hela sverige!
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tessans favoritlåt att porrdansa till https://youtu.be/du3wmKPivGU

Haha var ju enda lämpliga låten att porrdansa till dock.
Så jävla cringe när samma spellista kördes varje fest.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Som jag sagt så hoppades jag att Steph skulle få åka hem. Vad bidrar hon med..? Hon bölar, tycker synd om sig själv, och gosar och nöjer över Simon.
Fattar ni vad tråkiga festerna kommer bli nu.. Tess var den enda som skapade drama. Visst hennes uppmärksamhetstörstande var lite too much men det hände åtminstone grejer runt henne. Det positiva är väl att hon blir fri från Pedram nu och kan få den hjälp hon behöver.
Dessa som är kvar i huset är inga festprissar och konflikträdda som helst vill mysa hand i hand i soffan. Det är inte så kul att titta på.

Du är den sista som ska snacka..

Du har din Katti kvar. Njut av henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ortviken99
Trots att det är svårt så är det bästa om ingen ens kommenterar det han skriver, det är den uppmärksamheten han vill ha. Ignorera bara. IQ=0

jo jag vet men kan inte den där loosern försvinna härifrån, han är så sjukt respektlös. Men jag ska inte mata trollen, I know.
2021-03-15, 22:28
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Beredd att hålla med, och Tanja tar hem det, helt rätt och riktigt.

Mja, håller på Simon.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Yepp Grodan lika löst som flugorna du slukar med glädje
Yep. Han kommer jag svälja hel, inget delas med mina grod-kompisar
Medlem
Det har gått 30 minuter sedan tess försvann och steff sitter redan och gråter.

Tillför hon annat än syndafloder?
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Det hon själv har gjort i TV-rutan är nog 100 ggr värre.
Varför var hon så tyst då?
Vill hon inte hjälpa sin syster att stanna?
Förra veckan bombades det med ”HJÄLP THERESE” ”RÖSTA RÖSTA RÖSTA”.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Tack min vän!

Tog du dina antidepp i morse?

Du är så snäll och vänlig. Det är ovanligt att vara så i dessa tider.

Du är så nyfiken på mig. Också ganska ovanligt i dessa tider. Allt detta för att jag inte gillade Thereses klädstil.

Om Du vill fortsätta din analys så kan jag ge dig fler tankar om deltagares klädstil. Gillar tex inte Pedrams. Maddes roligare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in