2021-03-15, 20:32
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hatet mot henne där är nog nåt av det sjukaste jag sett faktiskt det saknar nog fan motstycke inte ens anty var så hatat förra året

Avundsjuka från andra tjejer på IG, eller vad handlar det om för hat? Har inte IG
Medlem
Tycker Madde framöver endast ska styla sig själv, dem andra har redan bättre stil än henne så hoppa verkligen inte att dem lyssnar på henne mer
Medlem
ollepolle90s avatar
Säga vad man vill om Tess, men hennes syrra håller det iaf lowkey med röstningen. Bara ber om det 1-2 ggr på sitt egna, stora konto. Om ni minns personen som höll i Antonias konto, Jakob eller vad han hette som spammade sönder alla influencers och Antonias konto. Har aldrig sett någon arbeta så hårt för att behålla kvar en person. Ja förutom kanske xebbish då
2021-03-15, 20:33
Medlem
Citat:
hatet mot henne där är nog nåt av det sjukaste jag sett faktiskt det saknar nog fan motstycke inte ens anty var så hatat förra året
Ja, det är sinnes. Hoppas verkligen inte hon läser all skit där. Hoppas även BB varnar henne för det. I alla fall nu i början.
2021-03-15, 20:34
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:

Verkligen. Fattar inte grejen med hat.
Är inget fan av henne pga allt skitsnack och hade valt att rösta ut henne om man fick rösta på vem som ska ut av dessa tre som hänger löst. men hon känns som en otroligt osäker tjej som behöver hitta sig själv och det kommer inte ske genom att mötas av en hatstorm. Jag hoppas hon hittar riktiga vänner när hon kommer ut som stöttar henne. Hon ser så otroligt ledsen och osäker ut i ögonen.
Medlem
peddot har ju verkigen visat sin rätta sida dem senate timmarna han har inte ens tittat åt therese håll det visar att han bara ser till sitt eget ego och känslorna han har för tess. ser bara ett offer han kan manipulera till sitt

när hon behöver som mest stöttning så är det istället simon ponne och tanja som är där för henne
Medlem
VARFÖR envisas människor som är med i BB/PH/EX osv att kalla all typ av mousserande vin för champagne? Okunskap eller för att irritera mig?

Medlem
Ridnes avatar
Nu har inte Adrian bara den där jävla mössan.. Nu har han adderat apfula glasögon till looken också. Vad blir det nästa vecka.. en fjäderboa?
2021-03-15, 20:35
Medlem
Kan Judith sluta säga 100 procent
2021-03-15, 20:36
Medlem
Citat:

Tycker inte att hon förtjänar hat oavsett, speciellt inte på sociala medier. Visst man kan kritisera hennes handlingar men tycker absolut inte att folk ska gå in och hata på henne på det viset
2021-03-15, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nu har inte Adrian bara den där jävla mössan.. Nu har han adderat apfula glasögon till looken också. Vad blir det nästa vecka.. en fjäderboa?

Han gör väl allt för att försöka skrämma bort dessa gamar till brudar.
2021-03-15, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Säga vad man vill om Tess, men hennes syrra håller det iaf lowkey med röstningen. Bara ber om det 1-2 ggr på sitt egna, stora konto. Om ni minns personen som höll i Antonias konto, Jakob eller vad han hette som spammade sönder alla influencers och Antonias konto. Har aldrig sett någon arbeta så hårt för att behålla kvar en person. Ja förutom kanske xebbish då

Hon skäms väl för sin storasyster stackarn. Men vem fan hade inte gjort det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in