2021-03-15, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinbeck
Jag måste göra en pudel här- de sjuka är inte i min direkta närhet utan mer folk som jag vet vilka de är😊. En fotbollsdomare i staden och de andra är lärare som jag känner via gymmet.
Att bo i en storstad och inte känna till någon som blivit allvarligt sjuk, är nog mer underligt än att som jag , som bor i en mellanstor stad, känner till flera som varit inlagda för covid.
Min kusin var jag dock nära med.

Min poäng är avgjort att det är otroligt märkligt.

Hur en del har massor av kontaktpunkter vilka har blivit märkbart sjuka, och en del ingen alls.

Vi har som sagt mer eller mindre levt som vanligt. Det har varit aktiviteter för barnen flera ggr veckan utan någon skillnad, för oss hemma och arbetat som vanligt.

De vi känner inom vården vittnar om att i början dog folk när de vände på dem och ingen visste något. Nu är det annorlunda.

Ifrågasätter inte sjukdomen och beho
Lvet av fungerande vaccin. Det är ett måste och då känns små biverkningar eller extremt liten risk, försumbara.

Men fan vad märkligt det är med olika upplevelser.
2021-03-15, 09:07
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autobahn76
Den här videon börjar få stor spridning. Geert Vanden Bossche hävdar att det nya vaccinet slår ut vårt naturliga immunförsvar och antikroppar.

A COMING COVID CATASTROPHE

https://rumble.com/vek2vd-a-coming-covid-catastrophe.html?fbclid=IwAR1R2-tIFJIA-BDWSvlYtPUrjpzyKc5g2STwjbtjmiurEyWD-ZWz ukC7_IY

Man behöver inte vara vaccinforskare för att förstå att dessa vaccin kraschar immunförsvaret.
2021-03-15, 09:24
Medlem
En sk. First hand account om Sputnik en sjukvårdsanställd fick Covid efter första sprutan person som är bekant till mig
Hade vårdat covidpatienter
Hög feber bland symptomen
2021-03-15, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawjudge
https://omni.se/astra-zeneca-vaccinet-ger-inte-okad-risk-for-blodpropp-forekomst-lagre-an-vantat/a/Gawdrl

Astra Zeneca: Vaccinet ger inte ökad risk för blodpropp – förekomst lägre än väntat

Så var de klart.

Nej det är inget som är "klart".
Lika trovärdigt som tobaksbolagen hävdar att "Rökning ger inte ökad risk för cancer" (enligt våra undersökningar).

Astra Zeneca är noga med kundvården, ja, aktieägarna alltså. De får inte bli deprimerade eller ledsna.
2021-03-15, 13:31
Medlem
Nya fall av blodproppar hos norsk vårdpersonal.

https://direkte.vg.no/coronaviruset/news/faedrelandsvennen-vaksinert-helsearbeider-innlagt-med-blodpropp.1AQOt5LeW
2021-03-15, 14:09
Medlem
Autobahn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebroffessor
Tack så mycket.

Mycket bra video med väldigt bra information från en som absolut ved vad han pratar om.

Rekommenderar alla att se den.
Lägg känslor och ditt ego åt sidan och titta.

Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Man behöver inte vara vaccinforskare för att förstå att dessa vaccin kraschar immunförsvaret.

Det han också säger är att viruset kan komma att mutera till något riktigt elakt tack vara vaccinet. I så fall är det ju de som nu väljer att vaccinera sig som kommer att bidra till en RIKTIG pandemi.
Men inte många lär väl förstå det. Sicken jävla soppa allting.
2021-03-15, 14:40
Medlem
En norsk vårdpersonal har avlidit efter vaccinering.

Vet inte om det har samband med blodproppar eller vad som är problemet.
2021-03-15, 14:50
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor

Tydligen en "ung" person, under 50 i alla fall. Inga andra underliggande sjukdomar. Norska myndigheter låter förbryllade, för detta är en mycket ovanligt tillstånd i dessa åldersgrupper. Har också två till inneliggande för samma symptom och eventuellt ytterligare något fall.
2021-03-15, 14:50
Medlem
Kanske skall skriva i två trådar? Dom tre sjukvårdsanställda i Norge som fick blodproppar av Astra Zenica-vaccinet. En av dessa har nu avlidit.

Det rör sig om unga personer.

Detta är fullständig katastrof.
2021-03-15, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Tydligen en "ung" person, under 50 i alla fall. Inga andra underliggande sjukdomar. Norska myndigheter låter förbryllade, för detta är en mycket ovanligt tillstånd i dessa åldersgrupper. Har också två till inneliggande för samma symptom och eventuellt ytterligare något fall.

Jag visste innan jag skrev inte att det var en av dom tre som avlidit. Konstigt vaccin detta. I Mariestad tror jag det var hade 40% av vårdpersonalen blivit sjuka.

Jag ställer mig frågan: ÄR DOSEN FÖR HÖG?
2021-03-15, 14:52
Medlem
Citat:

Pga blodpropp skriver Di.

https://www.di.se/live/norsk-vardarbetare-dod-av-blodpropp-hade-fatt-astra-zeneca-vaccin/

Lär inte tas upp av SVT annat än mkt motvilligt o med små bokstäver.
Blir ju rejält illa tajming när deras husse kräver vaccinpass för svenskarna.
Senast redigerad av MrStreamer 2021-03-15 kl. 14:55.
2021-03-15, 14:53
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Kanske skall skriva i två trådar? Dom tre sjukvårdsanställda i Norge som fick blodproppar av Astra Zenica-vaccinet. En av dessa har nu avlidit.

Det rör sig om unga personer.

Detta är fullständig katastrof.
"Fullständig katastrof" är att överdriva i nuläget. Man har ännu inte klarlagt att det finns ett samband mellan vaccinationen och dessa sjukdomstillfällen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in