Citat:
¨Men kära lilla du, vaccinerna är testade genom tre faser. Tekniken är heller inte ny och har funnits i några decennier.
Och som sagt, dödstalen bland de äldre som blivit vaccinerade rör sig mot noll. Skulle vi ha struntat i att vaccinera dem tycker du?
Lika bra att avbryta allt innan fler farmödrar svimmar.
Och som sagt, dödstalen bland de äldre som blivit vaccinerade rör sig mot noll. Skulle vi ha struntat i att vaccinera dem tycker du?
Lika bra att avbryta allt innan fler farmödrar svimmar.

Hur kan du säga så? Tänk fall någon litar på dig och går och injiceras och så har du det på ditt samvete.
Vet du inte om att det här vaccinet har utvecklats på rekordtid, ofisjelt 9 månader eller vad det är.
Att utveckla mRNA "vaccin" har man försökt i 20 år men när injicerat det i djur så har biverkningar varit så allvarliga att det aldrig nått mänskliga tester.
Det som sker nu är ett gigantisk medicinskt experiment på mänskligheten, och främst de äldre kommer dö nu i början och jag förstår inte hur du kan skämta bort en sådan sak. Jag länkade till MSM och hur de varnade för biverkningarna. Den första dosen kommer orsaka samma symton som Coronavirus (som alla tycker är så hemskt, men inte från vaccin såklart!) och den andra dosen "will definitely put you down for the day for sure. ... You will need to take a day off after the second dose.”
https://www.cnbc.com/2020/11/23/covid-vaccine-cdc-should-warn-people-the-side-effects-from-shots-wont-be-walk-in-the-park-.html
Jag skulle aldrig tillåta att mina mor och farföräldrar utsattes för någonting sådant för de skulle inte överleva.
Yngre är risken att inte kunna få barn, både hos män och kvinnor, med högre risk hos oss som också är den grupp som håller oss undan mest från det här. Långtidbiverkningar vet man ingenting om, men jämfört med influensan så är det här galenskap.