2021-03-15, 14:15
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Grodan tar action bra gjort!
Jaha ja vad blir det dag denna då??
En annan funderar på kolla på allt annat i afton än BB...
Putte, lite luft skadar inte, den sköna skogsluften.
Nu blir det BB med den matälskande katten i soffan och fotvila.
Nu skall jag bara lata mig till 100%
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Ursäkta? vad ska snubbarna som är intresserade av andra snubbar (Pontus, AD & Joel) göra då om de tar in endast straight killar? Vi vill se en staight, "bi" och gay kille som ÄR ATTRAKTIV för en gångs skull kliva in i huset.

De kan väl leka med varandra :P Vad ska de heterosexuella kvinnorna därinne titta på? Det behövs en sexy skogshuggare med mycket testosteron.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Kastade han fisken? vilket jävla slöseri! Vad sa Judith om det eller vet hon inte?

Ja, han kastade fisken.

Programmet går i bakgrunden, jag tittar till och från och kan missa detaljer men jag tror inte Judith var där. Madde var där.
2021-03-15, 14:16
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
man kan inte vara bra på allt men bygga en altan är det inte så många som kan nuförtiden så klapp på grodskallen från mig
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Kastade han fisken? vilket jävla slöseri! Vad sa Judith om det eller vet hon inte?
Jag såg inte att han slängde något, däremot lägger de in fiskarna i ugnen för varmhållning när de är stekta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Ursäkta? vad ska snubbarna som är intresserade av andra snubbar (Pontus, AD & Joel) göra då om de tar in endast straight killar? Vi vill se en staight, "bi" och gay kille som ÄR ATTRAKTIV för en gångs skull kliva in i huset.
men nu fick du ju adrian ska du ha allt godis i huset
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
FAN Emelie. Det är nu du ska ge han en kram eller visa lite affection. Börjar störa mig på att hon inte kan visa något ens när tillfället ges på ett silverfat.

Hon har väl gett upp hoppet för längesen som varje normal tjej hade gjort. Orka lalla efter en död fisk.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Tack min sköna. Var tvungen att visa mig i MS Team att jag jobbar
Men slog i ett par spikar på min nya fina altan. Plus ett fågelbad för mina grod-vänner och dom som flyger.
Men dags för lite Flashback nu.
Hur går det med altanen och fågelbadet? Kan se framför mig hur du plaskar runt där när våren kommer.

Har det hänt något idag? Har jobbat lite och inte hängt med. Såg bara att Mössan sprutade vatten i ögat på Emelie.
2021-03-15, 14:17
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Putte, lite luft skadar inte, den sköna skogsluften.
Nu blir det BB med den matälskande katten i soffan och fotvila.
Nu skall jag bara lata mig till 100%
Haha bra sagt Grodan
seeegt har inte sett på ngr timmar BB iadg och well missat ngt icket ngt av värde iaf!
2021-03-15, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
De kan väl leka med varandra :P Vad ska de heterosexuella kvinnorna därinne titta på? Det behövs en sexy skogshuggare med mycket testosteron.
+100
2021-03-15, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
De får get finger fucked by Judith.
2021-03-15, 14:19
Medlem
esetts avatar
Nu har Madde kommit in bland oddsen och står i 12 gånger pengarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in