2021-03-15, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Kollade precis i appen och lyssnade på klippet med Emelies hemlängtan. Alltså, Tanja som motivational speaker på bred värmländska... 😂😂😂😂
Samt lite fuller
2021-03-15, 12:23
Medlem
aina08s avatar
Ni har väl inte glömt att rösta för att rädda kvar Katti!?

#saveKatti
2021-03-15, 12:25
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Är det Madde som kom in med den?? Och satte upp den? Fan vad jag har funderat på när den kom dit
Ganska säker på att den är från hippiefesten och satt ursprungligen på en kökslucka.
2021-03-15, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ni har väl inte glömt att rösta för att rädda kvar Katti!?

#saveKatti

Aldrig! tyvärr är vi för få
2021-03-15, 12:27
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Precis. Tror att de som följer exonph bara "röstar" lite random så fort det kommer upp en omröstning i story. Det betyder ju inte att dom går in i appen och röstar.

Det är såklart sant, men om bara var tionde går in och röstar i appen så blir det ändå 1100 röster på Tess och 900 på Steffi, och bara 400 på Katti. I omröstningarna på facebook osv brukar rösterna räknas i hundratal, inte tusental, så rösterna från Exonph kan räcka långt.

Sen vi vet ju inte hur många som röstar totalt i appen, det har väl BB aldrig gått ut med. Oavsett vilket så tror jag att BB betraktar apprösterna som rådgivande, inte beslutande...
2021-03-15, 12:27
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Aldrig! tyvärr är vi för få
Vadå aldrig? Vilka är för få?
Hon är den mest genuina personen i huset, snäll, omtänksam, rolig och ärlig. Hon är värd att få någon vecka till helt klart.

#saveKatti
2021-03-15, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det är såklart sant, men om bara var tionde går in och röstar i appen så blir det ändå 1100 röster på Tess och 900 på Steffi, och bara 400 på Katti. I omröstningarna på facebook osv brukar rösterna räknas i hundratal, inte tusental, så rösterna från Exonph kan räcka långt.

Sen vi vet ju inte hur många som röstar totalt i appen, det har väl BB aldrig gått ut med. Oavsett vilket så tror jag att BB betraktar apprösterna som rådgivande, inte beslutande...

tänk också på att bara för att man rösta på exonph så behöver inte det betyda att man går in på c more appen och röstar där
2021-03-15, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Jag fattar inte... nardos flirtar inte med nån och bryr sig inte om männen i huset och det har ni accepterat. Men att Adrian inte flirtar med tjejerna,, då är han bög! Kan man inte få vara ointresserad av de som är i huset utan att vara onormal på nått vis?
Nardos har uttryckt sen dag 1 att henens mamma, religion och kultur förbjuder henne att flörta, dela säng med killar, hångla, prata om sex, AD har inte den ursäkten. Jag tror inte att någon NORMAL straight kille skulle någonsin dodge Tess i varje sammanhang som han har gjort, han vill bland annat inte dela säng, undviker henne så gott han kan, aldrig går till poolen när hon befinner sig där, vill inte vara med på sanning + konka, har inte haft "deep talk" samtal som han hade lovat henne. Han fick aldrig någon stånd under Nardos och Emelies massage sessions där skjortan åkte av, finns liksom MÅNGA bevis på att han är INTE intresserad av motsatta könet
2021-03-15, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

och hur många av de som sitter i Exon appen kommer verkligen tas sin tid och rösta på riktigt? 95% som följer gruppen kollar ju inte ens på BB, utan följer den för Ex on & PH. De kan slänga en random röst i appen för det poppar upp i flödet men jag tror att kanske 15% kommer rösta på riktigt.
2021-03-15, 12:33
Medlem
Hur mår Pontus?
Känns som han kommer ta utgången så småningom......
2021-03-15, 12:35
Medlem
HatarIslams avatar
Kan inte urskilja vem det är som sitter i duschen just nu... Är hon naken dessutom, inför Adrian?
2021-03-15, 12:36
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tänk också på att bara för att man rösta på exonph så behöver inte det betyda att man går in på c more appen och röstar där

Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
och hur många av de som sitter i Exon appen kommer verkligen tas sin tid och rösta på riktigt? 95% som följer gruppen kollar ju inte ens på BB, utan följer den för Ex on & PH. De kan slänga en random röst i appen för det poppar upp i flödet men jag tror att kanske 15% kommer rösta på riktigt.

Det var exakt det jag skrev, alla kommer inte rösta i BB-appen, men om bara en liten del av dem gör det så kan det räcka långt eftersom kontot har så många följare. Tess fick alltså nästan 12 000 röster i Exonph:s omröstning, om bara 10% av dem röstar i BB så är det ändå knappt 1200 röster.

Sen kan det ju vara mer än 10% av dem som röstar i appen, och det kan vara mindre. Ingen vet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in