2021-03-15, 12:03
Medlem
Jag fattar inte... nardos flirtar inte med nån och bryr sig inte om männen i huset och det har ni accepterat. Men att Adrian inte flirtar med tjejerna,, då är han bög! Kan man inte få vara ointresserad av de som är i huset utan att vara onormal på nått vis?
2021-03-15, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
I början tyckte jag fan inte om Pedram.. Men nu har jag fan inget problem med han längre. Dom enda 2 i huset jag inte tål är fan Judith och Nardos. Både Joel och Therese har sina moments dock, men jag tål dom fortfarande. Simon eller Tanja (förmodligen Tanja) kommer vinna alltihop, helt övertygad om att dom 2 kommer sitta i finalen iaf.

Måste tyvärr spräcka din lyckobubbla, men hela BB är redan uppgjort och riggat ifrån start. Det har ingenting med röster eller verkligheten att göra, utan det har med samhällspolitik och media hur TV4 vill visa sig utåt. Hur kan BB rigga detta på bästa sätt för att vinna goodwill-poäng i media och visa hur "woke" de faktiskt är? Jo de gör precis som de har gjort att favorisera invandrare och homos. Varför hände det inget när Judith sexuellt ofredade Emelie och Tanja? Hon är homo så hon är immun mot straff. Varför händer det inget när Nardos bryter mot reglerna? Bingo. Invandrare.
2021-03-15, 12:05
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det bästa för therese vore att antingen hon åker ut eller peddot åker för tror tess skulle kunna släppa loss och öppna sig ännu mer om hon inte kvävs av att ha peddot hängandes över sig hela tiden

nyss satt han och psykopatstirrade mittemot henne när hon masserade tanjas hår
Inte nåt Tess behöver efter att hon varit tvungen att fly från andra Peddoliknande kvinnomisshandlarsvin hela sitt liv (lät det ju som?).

Men får känslan att hon är en kvinna som konstant dras till as?

Tror också hon skulle tjäna mycket på att Peddot åkte ut, och vinglade hem till ghettot med sin trötta gamla Volvo diesel med körförbud.
2021-03-15, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
dock äger man ju inte alla screenshots som tas när man står och rakar sig böjd som grodan boll

🤩🤩🤩🤩 Det är väl ingen här som skulle drömma om att ta screenshots.
2021-03-15, 12:06
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Det känns som att spelbolagen enbart har gått utifrån vad omröstningen på exonph visar. Katti är betydligt mer populär än både Stephanie och Therese när man kollar olika grupper på instagram etc.
De gör en samlad bedömning, annars hade oddsen inte varit så jämna mellan Katti och Tess på att åka ut (Tess har ju nästan tre gånger fler röster på att stanna kvar på Exonph), och oddsen för att Steffi skulle lämna skulle inte vara så högt.
2021-03-15, 12:09
Medlem
ollepolle90s avatar
Grejen med exonph är att alla följare där vet vem Elin Woodie är och nu vet de att hennes syster är med i BB. De har absolut ingen aning om vem Steph är och Katti har minst röster för att exonph har startat en hatkampanj mot henne.

De som följer exonph gör det främst pga paradise hotel och ex on the beach. Tror enbart en liten procent följer BB, tror många röstar på kontot enbart för att rösta.

Men iaf idag börjar paradise hotel, kanske exonph släpper taget om BB nu, hon kollar ju inte ens på programmet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
De gör en samlad bedömning, annars hade oddsen inte varit så jämna mellan Katti och Tess på att åka ut (Tess har ju nästan tre gånger fler röster på att stanna kvar på Exonph), och oddsen för att Steffi skulle lämna skulle inte vara så högt.

precis medans det ser tvärtom på bla instagram där katti verkar vara storfavorit jag tror fan steffi gör en jeppe fröidh ikväll tyvärr
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Trodde Mergim var tillbaka men icke det var syltryggen Adrian som badat i BUS, jättesnyggt
2021-03-15, 12:10
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Måste tyvärr spräcka din lyckobubbla, men hela BB är redan uppgjort och riggat ifrån start. Det har ingenting med röster eller verkligheten att göra, utan det har med samhällspolitik och media hur TV4 vill visa sig utåt. Hur kan BB rigga detta på bästa sätt för att vinna goodwill-poäng i media och visa hur "woke" de faktiskt är? Jo de gör precis som de har gjort att favorisera invandrare och homos. Varför hände det inget när Judith sexuellt ofredade Emelie och Tanja? Hon är homo så hon är immun mot straff. Varför händer det inget när Nardos bryter mot reglerna? Bingo. Invandrare.
You nailed it!!!
Den sjuka sanningen.
2021-03-15, 12:15
Medlem
Lokhacks avatar
Skulle vara roligt om någon sa till Madde ”kommer du ihåg när....” och nämna något som hänt innan hon klev in genom huset. Hon skrattar ju hela tiden åt interna saker som hon inte borde veta.
2021-03-15, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Grejen med exonph är att alla följare där vet vem Elin Woodie är och nu vet de att hennes syster är med i BB. De har absolut ingen aning om vem Steph är och Katti har minst röster för att exonph har startat en hatkampanj mot henne.

De som följer exonph gör det främst pga paradise hotel och ex on the beach. Tror enbart en liten procent följer BB, tror många röstar på kontot enbart för att rösta.

Men iaf idag börjar paradise hotel, kanske exonph släpper taget om BB nu, hon kollar ju inte ens på programmet
Precis. Tror att de som följer exonph bara "röstar" lite random så fort det kommer upp en omröstning i story. Det betyder ju inte att dom går in i appen och röstar.
2021-03-15, 12:22
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
precis medans det ser tvärtom på bla instagram där katti verkar vara storfavorit jag tror fan steffi gör en jeppe fröidh ikväll tyvärr

Hehe, skriv fan inte så.

Jag har tänkt så här i alla fall (kan vara hur fel som helst), att Katti har en liten men högljudd skara fans som spammar på insta (och här i tråden bl a), men numerärt är de ganska begränsade. Jag tror att den enda hon har vunnit över i en omröstning var över Luis, som i målpublikens ögon sågs som en tjock gammal gubbe. Då är det åtminstone lite bättre med en tjock gammal tant..

Jag tror att Steffi har en egen och ganska bred fanbase, men jag valde ändå att rösta på henne. Tess får klara sig, eller inte klara sig, på eventuella PH-röster, och på såna röster som hennes syrra lyckas ragga ihop.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in