2021-03-15, 11:51
Bannlyst
Nu kom oddsen upp på Madde vilket bekräftar att hon är en fullvärdig deltagare.
2021-03-15, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Löshår
Lösögonfransar
Tatuerade ögonbryn
silikonfyllda läppar
silikonfyllda bröst
silikonfyllda rumpor
BH-inlägg
Smink, gärna tjockt lager, på lager, på lager
Brun utan sol
Sexiga underkläder/kläder
Piercingar lite här och var, bröst, mus, näsa, mun, öron, ögonbryn osv
Hårborttagning, vax, epilering osv
Blekning av anus
Blekning av tänder
Silikonnaglar
Nagellack
Ringar på alla fingrar
Tatueringar
Botox

Vad har jag missat? Listan kan med all säkerhet göras längre.

Korsett och annat shapewear
Månatlig fettsugning
Plastikkirurgi näsa
Plastikkirurgi kindben
2021-03-15, 11:53
Medlem
censurerade dem för att steffi skojade att det skulle vara roligt om alla i huset blev ihop?
2021-03-15, 11:54
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
https://vocaroo.com/1os67XMLZpGb
Simon gör bättre musik än Pontus. 🖕🏻
2021-03-15, 11:55
Medlem
Det känns som att spelbolagen enbart har gått utifrån vad omröstningen på exonph visar. Katti är betydligt mer populär än både Stephanie och Therese när man kollar olika grupper på instagram etc.
2021-03-15, 11:55
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Judith fixar två lyxiga mackor, gissa vem som får den ena framför ögonen på de andra?
2021-03-15, 11:58
Medlem
GaffelJannes avatar
I början tyckte jag fan inte om Pedram.. Men nu har jag fan inget problem med han längre. Dom enda 2 i huset jag inte tål är fan Judith och Nardos. Både Joel och Therese har sina moments dock, men jag tål dom fortfarande. Simon eller Tanja (förmodligen Tanja) kommer vinna alltihop, helt övertygad om att dom 2 kommer sitta i finalen iaf.
2021-03-15, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Judith fixar två lyxiga mackor, gissa vem som får den ena framför ögonen på de andra?
hon måste ju smöra lite så hon kan få hångla i poolen ikväll
2021-03-15, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
I början tyckte jag fan inte om Pedram.. Men nu har jag fan inget problem med han längre. Dom enda 2 i huset jag inte tål är fan Judith och Nardos. Både Joel och Therese har sina moments dock, men jag tål dom fortfarande. Simon eller Tanja (förmodligen Tanja) kommer vinna alltihop, helt övertygad om att dom 2 kommer sitta i finalen iaf.

Japp 👍
2021-03-15, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Hon duscha precis med nattlinne på sig,märkligt för hon har fin figur,varför dölja sig så..Frida var tvärtom

Det blir lite dubbelt. Man ska äga sin kropp och vara en stark tjej bla bla bla men man vågar inte ta en dusch utan kläder på, det är lustigt.

Frida var grym, synd att hon var en sån jävla sugga. Det var kul när hon berättade när någon hade pissat på henne och hon åkte in i bikten.
2021-03-15, 12:01
Medlem
Lämna tillbaka saker till produktionen NU ...det ska användas i flera säsonger till.
2021-03-15, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det blir lite dubbelt. Man ska äga sin kropp och vara en stark tjej bla bla bla men man vågar inte ta en dusch utan kläder på, det är lustigt.

Frida var grym, synd att hon var en sån jävla sugga. Det var kul när hon berättade när någon hade pissat på henne och hon åkte in i bikten.
dock äger man ju inte alla screenshots som tas när man står och rakar sig böjd som grodan boll

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in