2021-03-15, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Åååh jag är heeeelt med dig i din önskan!
De är tråkiga båda två och saknar personlighet. In med två färsgstarka karaktärer istället som är helgalna! Gärna män...
Den här mannen man önskar skulle dyka upp verkar inte vilja vara med i big brother.
2021-03-15, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag hoppas att det kommer fram att Madelene och Adrian båda är mullvadar och ett par på utsidan och att de båda lämnar huset ikväll för att lämna plats åt två nya brutalt heta och hungriga hunkar som gör bättre tv än de två. Sedan kan de slänga in mer alkohol än vanligt så det blir lite drag på Måndagsfesten.

Jag hoppas också att veckan blir fylld av individuella uppdrag som innefattar kollektiv bestraffning så att det blir drama och sura miner deltagarna emellan

Må Big Brother-Guden vare med mig i min önskan

Ja, det hade vart för jävla roligt, dom säger att, vi har bara varit härinne för att ta reda på vilka ni är, vilka som är era styrkor och svagheter åt dom riktiga deltagarna. Här är, Conny, Ronny och Sonny direkt från kumla anstalten
2021-03-15, 07:47
Medlem
när tog tanja till flykten till soffan?

och peddot verkar ha hållt sig på sin sida av sängen för det mesta inatt
2021-03-15, 07:51
Medlem
wolfiess avatar
Adrians storasyster vill ringa Adrian o säga typ att det e dags att han pratar om sina känslor för Emelie 😂 hon tror att han gillar henne
2021-03-15, 07:52
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag såg precis dagens avsnitt. Usch vad Therese är en dålig kompis till Stephanie. När Simon hade satt sig i poolrummet och Therese var i poolen så sätter sig alltså Therese på poolkanten och flinar och kollar på honom och drar upp baddräkten i röven och slår till sin skinka. Sen går hon upp och ålar sig framför honom och sätter ett ben över honom och juckar. Hur bekräftelsekåt kan man bli?
UT MED THERESE PÅ MÅNDAG!
Och glöm inte att rösta på Katti!!! RÄDDA KATTI!
+1!
2021-03-15, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Har kollat runt lite på olika bettingsidor. Det finns inga odds satta på Madeleine. Är hon mullvad kanske?

Hon är immun.
2021-03-15, 08:00
Medlem
Lala.s avatar
ÅH låt detta bli dagen då Katti räddas först, så att man slipper sitta nervös länge! Och låt det bli dagen då Therese lämnar huset!
KOM IHÅG ATT RÖSTA PÅ KATTI!
2021-03-15, 08:01
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hon är immun.
Immun mot att vinna BB? Om inte annat borde oddsen vara uppe.
2021-03-15, 08:02
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Adrians storasyster vill ringa Adrian o säga typ att det e dags att han pratar om sina känslor för Emelie 😂 hon tror att han gillar henne

Hoppas hon har rätt! Och hoppas den nya tjejen slutar kladda på honom, usch jag gillar inte henne. Emelie + Adrian = <3
2021-03-15, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja, det hade vart för jävla roligt, dom säger att, vi har bara varit härinne för att ta reda på vilka ni är, vilka som är era styrkor och svagheter åt dom riktiga deltagarna. Här är, Conny, Ronny och Sonny direkt från kumla anstalten
tunga Pedram vill nog hänga med de trebjörnbusarna Tessan kan väl strippa lite och Adrian får låna ut sina mössor för att gömma deras kumla-frisyr
2021-03-15, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Immun mot att vinna BB? Om inte annat borde oddsen vara uppe.

Men gu’, sorry! Pratar i nattmössan, tänkte inför kvällens veckofinal.
2021-03-15, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
tunga Pedram vill nog hänga med de trebjörnbusarna Tessan kan väl strippa lite och Adrian får låna ut sina mössor för att gömma deras kumla-frisyr

Ja precis, dom åkte ju in för lite skattefiffel så dom dömdes till 1 månad i BB huset. Det är nog straff de

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in